De eerste week was al zo voorbij. En iedereen klaagde alweer lekker om veelste veel huiswerk. Alles was weer normaal. Of nou ja normaal, Luke deed op een of andere manier super aardig en toch vertrouwde ik het niet. In zijn ogen zag je dat hij pijn had. Michael en ik daar en tegen ging het ook steeds beter. Natuurlijk hadden we onze ups en downs maar toch bleef ik zoveel van de jongen houden. 'Baby girl.' Fluisterde hij in mijn oor. 'Rmpf.' Mompelde ik. 'Baby girl wakker worden dadelijk kom je te laat.' Ik deed een oog open zag dat het al laat was. 'Fuck.' Ik duwde Michael de deur uit en begon me snel klaar te maken. Haar krullen tanden poetsen. Make-up op. Ik moet op tijd komen. Als ik snel mijn kamer uit loop fluit Michael naar me. 'Ik ben geen hond.' En boos kijk ik hem aan. 'Sorry ik weet het maar je ziet er zo sexy uit.' Ik schud mijn hoofd, en kijk even de andere kant op. 'Awh word je verlegen baby girl?'
'Shut up Michael.' Hij lacht even en rolt tegelijk met zijn ogen. 'Lin?' Vragend keek hij me aan. 'Ja?' Hij pakt me vast en trekt me in een knuffel. 'Ik hou van je.' Ik lach. 'Ik hou meer van jou.' Michael schud zijn hoofd. 'Dat kan niet.' Ik geef hem een kleine duw tegen zijn schouders aan. 'Ik moet gaan Mike ik hou van je.' Zei ik en pak snel mijn tas en ren naar buiten. Als ik in de les aan kom zijn ze net begonnen. 'Welkom miss Venderwaal.' Zei meneer Lautner. Hij een van de nieuwe leraren hier op de campus. 'Waarom ben je zo laat?' Een paar klas genoten begonnen te lachen. 'Ze was zeker nog bezig met Michael.' Boos kijk ik ze aan, hoe durven ze. Ik ga maar naast Angelica zitten. Ook al snapte ik niet wat ze hier in de les deed want ze zat een groep hoger als ik. 'Angel?' een 'mmh' Kwam van haar kant. 'Waarom zit je hier?' Ze lacht zachtjes. 'Deze is voor de slimme mensen onder ons Lin.' Verbaast keek ik haar, ik vond het allemaal makkelijk wat Lautner allemaal op het bord schreef. 'Wist je dat niet?' Vroeg ze fluisterend. 'Nee niemand heeft me dat vertelt.' Ze maakt een 'o' met haar mond. 'Wees blij dat je hier zit misschien heb je er nog iets aan.'
We kregen een hele lading huiswerk mee van Lautner en het moest volgende week af zijn was dat niet het geval dan mocht je vertrekken. 'Lisa?' Vraag ik als haar zie. 'Heey meid.' Ik geef haar een knuffel. 'Wat doe je hier?' Ze haalde haar schouders op. 'Ik mis iedereen stiekem.' Ik lach. 'Awh kom dan gaan we naar de rest.' Ze loopt met mee. 'En jij en Michael hé.' En met rode wangen kijk ik haar aan.
JE LEEST
College Girl❌ Michael Clifford #wattys2015
FanfictionMichael Clifford een negentien jarige badboy met een moeilijk verleden waar hij met niemand over praat. Hij zit vol tattoos en piercings en hij heeft groen haar. het enige wat hij doet is muziek luisteren in zijn studentenkamer en zeuren. Hij heeft...