Ik heb eindelijk het gevoel dat ik iets waard ben. De mensen van onze groep zijn opeen of andere manier helemaal gek op me. Maar tegen Lina kijken ze nog meer op. ‘Jongens hebben we al een naam?’ Roept Jenni. Iedereen schud hun hoofd. ‘Wat dacht je van the new beginning?’ Roept Louisa. Het was mooie naam zeker voor ons. Het was ook echt een nieuw begin voor ons. ‘oké jongens en meiden ik geef jullie een opdracht mee! Deze week is het Glee week. Kijk welke karakter het beste bij jou past. En welk liedje.’ Zei meneer brouwer. Glee week, wat is Glee? Ik loop samen met Lina naar ons ‘huisje’ als we binnen zijn kijk ik haar aan. ‘Wat is er?’ Vraagt ze me. ‘Brouwer had het over Glee toch?’ Ze knikte. ‘What the hack is Glee?’ Ze lacht. ‘Wacht even.’ Ze loopt naar haar slaap kamer en komt terug met dvd’s. ‘Kom dan gaan we vanaf seizoen een kijken.’
Ik mijn karakter paste zeker bij Noah puckerman. Mijn meisje daar en tegen was meer een Rachel Berry. Gelukkig niet helemaal haar want ik zit me te irriteren aan dat kind. ‘Wat is er?’ Vraagt ze weer als ik voor de derde keer zucht. ‘Die Rachel meid is zoo irritant.’ Lina lacht. ‘En ik lijk zoveel op haar.’ Ik schud mijn hoofd. ‘Een klein beetje maar.’ Lin glimlacht en geeft me een kus en richt haarzelf dan weer op Glee. Dit eens droom soms denk ik dat echt. Hoe mijn leven eerst was en nu hoe mijn leven nu is. Misschien lijk ik ook een beetje op Finn. Als we aan het einde van seizoen een zijn is het alweer avond en we hadden pizza gegeten. ‘Ik hou van jou.’ Fluistert ze. Ik lach. ‘Ik hou meer van jou!’ Schud haar hoofd. ‘Echt niet.’ En dan geef ik haar de kittel dood. Ze schatert het uit van het lachen. ‘Genade Michael.’ Hikt ze. ‘Je heeft het op?’ Ze knikt en meteen laat haar los. En dan komt onze stoei moment.
Vanavond blijft ze bij me slapen en het lijkt wel alsof ze heel zenuwachtig is. Alsof ze bang is dat ik zou dan wat ze niet wilt. ‘Lieverd ik ga niks doen zolang jij het niet wilt dat weet je toch?’ Ze knikt. En komt naast me liggen. ‘Ik ben gewoon onzeker.’ Verbaast kijk ik haar aan. ‘Over wat?’ Ze haalt haar schouders op. ‘Aan alles.’ Ik trekt haar dichter tegen me aan. ‘Lieverd jij bent het mooiste het meisje dat ik ken. Alles wat jij doet is perfect. En jij bent gewoon perfect.’ Ze glimlacht licht maar ze is nog niet overtuigd. ‘Geloof me maar er is niks mis met je.’ Ze geeft me een kus tegen mijn slaap. ‘Thanks Michael i love you.’ ‘I love you too.’ Niet veel later is ze vertrokken naar dreamland. Alleen ben ik nu degene die niet kon slapen. Waarom is ze zo onzeker over haarzelf ze is gewoon perfect. Alles aan haar perfect. Is er iets gebeurd waardoor ze zo denkt? Wat als iemand steeds tegen haar gezegd heeft dat ze dik is. Waarom zou iemand dat doen? Omdat ze dan jaloers zijn. ‘Michael.’ Fluistert ze. Ik kijk naar haar, haar ogen zijn gesloten en toch denkt ze weer aan mijn in haar slaap.
***-***
Vanavond komt er nog een stukje.
Ik hoop dat jullie het een leuk hoofdstukje vonden!
Love ya'all
Xx Anouk
JE LEEST
College Girl❌ Michael Clifford #wattys2015
FanfictionMichael Clifford een negentien jarige badboy met een moeilijk verleden waar hij met niemand over praat. Hij zit vol tattoos en piercings en hij heeft groen haar. het enige wat hij doet is muziek luisteren in zijn studentenkamer en zeuren. Hij heeft...