Mijn verschrikkelijke iritante wekker gaat af. Hard druk ik hem af en er verlaat een zucht uit mijn mond. Ik liep naar mijn kast en pakte daar een setje kleding uit. Met moeite krijg ik het aan. Ik loop door naar mijn kleine badkamer. Ik kijk in de spiegel ik schrik gewoon van mij zelf.
"Lina ben je wakker?" Hoorde ik Michael vragen. "Ja helaas wel!" Ik hoorde hem lachen, ik krul snel mijn haren een leuk make-upje op. Ik loop naar de woonkamer en zie dat Michael al een bak met cornflakes heeft staan. "Thanks Michael!" Mompelde ik. "Your welcome!" Hoorde ik hem zeggen vanaf zijn kamer. Als ik de cornflakes op het ga ik zoeken naar mijn boeken. "Welke les heb je?" Ik pakte mijn rooster erbij. "Geschiedenis." Michael knikt en hij legde me uit waar ik moet zijn.
"Is het heel erg als ik het nu al niet meer weet?" Vroeg ik. Michael lachtte en schudden zijn hoofd. "Ik loop wel mee!" Ik knikte, snel pakte ik mijn tas en loop achter Michael aan. "Dan heb je les van mevrouw Hilary, ze is een van de aardigste leraren van hier, ze trekt niemand echt voor maar ze heeft wel haar lievelingetjes. Doe je best je wilt echt wel haar lieveling worden dit jaar dan word het veel makkelijker voor je!" Zei Michael. Ik knikte, even later staan we voor een gebouw natuurlijk het gescheidenis gebouw. "Succes!" Zei Michael en hij liep weg. Ik draaide me om en zie dat ik als allereerste hier ben. Ik zuchtte en liep maar gewoon binnen. "U bent zeker miss Venderwaal?" Ik knikte. "Ga lekker zitten je bent als allereerste!" Ik knikte weer en laat me vallen op een van de stoellen. "Dus miss Venderwaal wie is je roommate?" Ik keek op en zuchtte even. "Michael Clifford ofzoiets!" Mompel ik. Mevrouw Hilary keek me verbaast aan. "Wat heb ik iets verkeerds gezegd?" Maar ze schudden alleen haar hoofd. Ik kon verder niks meer zeggen wat de andere leerlingen kwamen binnen. "Zo fijn dat jullie er allemaal zijn, pak je boek er bij op bladzijde 45. We beginnen daar omdat de echte geschiendis daar begint." Mevrouw Hilary keek even door de klas, ze glimlachte even. En draaide zich dan naar het bord en begon dan iets te schrijven.
"We gaan het hebben over de tweede wereld oorlog!' Ik knikte en zuchtte even. Ik heb dit al zo vaak gehad. Aan het einde van de les kregen we nog eens lekker huiswerk mee. Gelukkig was het nu pauze, ik ging alleen aan een tafel zitten. Niemand keek om naar mij waarom ik alleen zit. Iedereen lijkt al vrienden te hebben. "En hoe was je eerste les?" Vroeg Michael nadat hij me had laten schrikken. 'Het ging over de tweede wereld oorlog!" Michael lachtte."En laat me nooit meer zo schrikken Clifford!" Zei ik. Michael begint te lachen. "Sorry!" Ik schudden mijn hoofd en lach even mee. "Welke les heb je dadelijk?"
"Muziekles!" Zei ik vrolijk.
JE LEEST
College Girl❌ Michael Clifford #wattys2015
FanfictionMichael Clifford een negentien jarige badboy met een moeilijk verleden waar hij met niemand over praat. Hij zit vol tattoos en piercings en hij heeft groen haar. het enige wat hij doet is muziek luisteren in zijn studentenkamer en zeuren. Hij heeft...