30 - Luke.

604 58 4
                                    

Ik weet zeker dat ze niet wist dat ik Luke was. Totdat ze me aan kijkt. 'Luke ik wil dit niet.' Fluisterde Lina. Ik lachte. 'Dat wil je wil wel.' Even deed ze moeilijk tot ik mijn ding in haar duwde. Ze schreeuwde even, maar er was toch niemand in hun huisje. 'Luke nee alsjeblieft ga uit me.' Maar ik luisterde niet ik ging steeds harder en harder. Ik had geen condoom om. En niet veel later kwam klaar in haar.
'LUKE.' Word er geschreeuw en ik zie een boze een Michael staan. Zijn hand staat omhoog om me een klap te geven. Naast me word Lina wakker. Ze kijkt naar mij en naar haar zelf. 'Luke wat is er gebeurd?' Ik lach even en kijk haar aan. 'We hebben seks gehad.' Ze begin te snikken. 'Dan heb ik vast vaak gezegd dat ik het niet wil.' 'Maar twee keer.' Ze keek naar Michael en dan rent ze naar de badkamer waar ze zichzelf opsluit. 'Ik kan niet geloven dat je dit nu weer doet. Eigenlijk heb je nu iemand verkracht wist je dat?' Ik haalde mijn schouders op en begon me aan te kleden. Als ik klaar ben kreeg ik twee klappen in mijn gezicht van Michael. Maar ik doe alsof er niks aan de hand is en loop dan gewoon naar buiten richting waar ik woon. Als ik binnen kom zie Ashton en Calum al op de bank zitten. 'Hoe heb je dit kunnen doen Luke?' Zucht Ashton.

En natuurlijk wist meteen iedereen er van op de campus. En iedereen wees ook naar me. Sommige trokken vieze gezichten en andere lachte. Ik wilde weten hoe het nu met Lina was. Ik heb iets ergs gedaan met haar en nu zie ik dat pas. Dadelijk is ze zwanger van me. Dat kan ik allemaal niet hebben. Dan zie ik haar broer Blaine samen met haar lopen. Ze ziet er kapot uit. Alsof iemand haar echt gebroken heeft. En ik moet naar de directeur. Om te vertellen wat er gebeurd is. Moet ik dan vertellen dat ik dit zo wilde hebben. Ik wilde dat ze ook pijn had. Net zoals ik steeds heb, maar ik word er voor gestraft en zij niet. Ik hoefde niet weg van de campus maar ik mocht de campus ook niet meer niet verlaten. Alleen om naar huis te gaan. Ik heb dit allemaal aan mezelf te danken. Het meisje waar ik zoveel van hield heb ik zoveel pijn gedaan. Misschien ben ik zo wel altijd geweest maar zien mensen dat nu pas en ik zelf ook. Als ik weer terug kom naar onze huisje wil Ashton weer met me praten, 'waarom heb je de zelfde fout gemaakt als ik maar die van jou is erger' Ik wist allemaal niet meer zeker. Maar een ding wel maar ik wilde het niet.

***-***
Alsjeblieft haat me niet, ik wil het wel een beetje spanned houden dus daarom dit!
I love ya'all every much ;)
Xxx Anouk

College Girl❌ Michael Clifford #wattys2015Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu