Ik mis haar zo. Lina, ik heb niks meer van haar gehoord. Natuurlijk had ik Luke wel kunnen schieten. Wat hij wel niet gedaan heeft. Ik heb haar al een paar keer gebeld. Maar niemand nam op, en het gaf me steeds een rot gevoel. Wil ze me niet spreken omdat ze denk dat ik boos ben. Ja dat ben ik wel, maar zij weet er niks meer van. Ik lig op mijn bed als mijn telefoon af gaat. 'Hallo?' Mompel ik. 'Michael.' Fluistert ze. Meteen ga ik recht op zitten. 'Lin?' Meteen voelde ik me op gelucht. 'Michael ik heb een vraag.' Zegt ze. 'Oké?' Zeg ik terug. 'Kan je van de week hier naar toe komen?' Ik knik. 'Ja tuurlijk!' Zeg ik. Ze zuchtten even. 'Wanneer wil je dat ik kom?' 'Vrijdag?' Ik ga even staan. 'Ja is goed.' Zeg ik. Even zeiden we beiden niks. 'Hoe gaat het nou?' Ze zuchtten weer. 'Michael het is even allemaal moeilijk! Heel moeilijk.' Ik wilde weten waarom ze zo dacht. 'Lin waarom denk je zo?' 'Michael ik vertel je het je allemaal vrijdag.' En ze hing op. gewoon zo opeens. 'Fuck.' Mompel ik weer. Ik wilde meer horen, ze had dit niet moeten doen. Maar misschien moet ik even zo laten.
'Michael let je op?' Vraagt Meneer Cake. Ik knik. 'Ja sorry meneer.' Iedereen begreep me, dat ik niet echt meer opletten. Mijn school leed hier heel erg onder. Maar ik wilde niet opgeven. 'oké jongens jullie kunnen gaan. Michael ik wil even met jou praten.' Zegt Meneer Cake. Als iedereen weg is kijk ik hem aan. 'Ik weet dat je haar mist Michael maar je school lijkt er onder. Wanneer ga je haar zien?' Vraagt hij. 'Vrijdag meneer.' Antwoord ik hem. Hij lacht. 'Dat is mooi. Ik hoop dat het je goed doet Michael.' Zegt hij. Ik knik. 'Dank je wel.' Ik wil weg lopen maar dan houd hij me tegen. 'Als je hulp nodig hebt moet je roepen oké?' Ik knik. 'Doe ik belooft.' Dan laat hij me gaan, bij het eten zitten alle mensen van onze groep samen. 'Heeft iemand iets gehoord van Lina?' Vraagt Luke. Ik knik. 'Ik ga vrijdag naar haar toe, dat wilde perse.' Iedereen maakt een geluidje. 'Waarom belt ze ons dan niet?' Ik haal mijn schouders op. 'Ik denk dat ze tijd nodig heeft.' Zeg ik. 'Misschien dat wel, maar dan kan ze toch nog bellen?' Zucht Anna. Ik knik. 'Misschien wel, maar je kent Lina ze is anders.' Iedereen is daar mee eens. 'Wat ga je vrijdag allemaal zeggen?' Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb geen flauw idee.' Ashton kijkt me aan, hij verbergt iets. En ik ga daar achter komen wat.
***-***
Eey sorry voor het lang niet schrijven. Maar ik had een druk weekend en ook weer niet. (was veel weg en ik schrijft dit in word) Dus ja... Een ding is wel vinden het slim dat Ashton het achter houd voor Michael of moet hij het zeggen?
Ik denk dat er toch meer hoofdstukken komen dat geplant. Ik heb te veel in mijn hoofd.
XXX Anouk
JE LEEST
College Girl❌ Michael Clifford #wattys2015
FanfictionMichael Clifford een negentien jarige badboy met een moeilijk verleden waar hij met niemand over praat. Hij zit vol tattoos en piercings en hij heeft groen haar. het enige wat hij doet is muziek luisteren in zijn studentenkamer en zeuren. Hij heeft...