38 - Ashton

584 49 0
                                    

Wat Luke me aangedaan heeft neem ik hem niet helemaal kwalijk. Het is deels mijn schuld. Maar niemand iedereen geloof het. Misschien moeten ze ons gewoon eens geloven. Met Lina en de baby gaat het goed. Ze hebben een echo gehad en het zag er raar uit. Maar ook weer leuk. 'Jo Ash.' Calum loopt naar me toe. 'Heb je nog iets nodig?' Ik schud mijn hoofd. 'Nee.' Calum knikt. 'Ik ga boodschappen doen!'
'Mag ik mee?' Hij knikte en pakt zijn sleutels. Eerlijk had hij geen rijbewijs maar hij reed soms stiekem. 'Dadelijk even langs Lin gaan?' Vroeg hij. Ik knik. 'Graag.' Calum glimlacht naar me. Was ik verliefd op Lina. Nee. Was ze mijn vriendin? Ja. Ze betekend sinds de laatste tijd veel van me. Ik kreeg een steek in mijn arm en ik begin moeilijk te kijken.
'Heb je pijn?' Ik knik. 'Misschien ook even langs het ziekenhuis?' Ik schudden mijn hoofd. 'Nee hoeft niet Calum het gaat wel.' Hij bekeek me goed en staarde me aan. 'Als het erger word roepen.' Ik knik. 'Beloofd.' Calum zegt niks maar kijkt me dan even aan. Hij gelooft me niet dat zag je. Misschien geloof ik mezelf ook niet altijd. Maar nu wilde ik even weg niet in een ziekenhuis zijn of hier op de campus.

Later die dag zaten we bij Lina. Het was nogal gezellig. Ze leek echt heel blij. En ze vond het fijn. 'Is Luke nog geweest?' Lina knikt. 'Hij komt elke dag even langs om even te kijken of ik moet zeggen dat ik weg met Michael.' Ik knik. 'Zou je willen weten wat het word?' Ze schud haar hoofd. 'Echt waar niet?' Ze lacht. 'Nee ik wil een verassing.' We knikken. 'Willen jullie blijven eten?' Vraagt haar moeder. Ik kijk naar Calum en hij knikt. 'Als u dat goed vind!'
'Lieverd zeg maar jij zo oud ben ik nog niet!' Ik lach dat zei ze ook altijd tegen mij maar toch bleef ik het zeggen. 'Nou dan ga ik maar koken!' 'Moet ik je helpen?' Ze knikt. 'Graag.' Calum en Lin hebben nooit gepraat misschien is het wel leuk als ze ziet wie Calum is. Samen maak ik het eten met de moeder van Lina. En het ruikt al heerlijk, we zien Calum en Lina er druk praten en ik glimlach even. 'Deed je dit expres?'
'Hoe weet je dat?' Ze lacht. 'Ashton ik ben moeder ik zie bijna alles.' Ik knik. 'Natuurlijk sorry, ja Lina en Calum hebben nooit echt gepraat en ik dacht laten we eens gek doen.' Ze glimlacht. 'Het is zo fijn dat ze jullie heeft, zonder jullie zou ze dit allemaal niet aan kunnen.' Ik lach. 'We willen het beste voor haar!'
'Gelukkig maar ik ook!'

***-***
Eey eey eey sorry dat het zo lang duurde, maar ik had het druk en ik heb even de moeite genomen om goed na te denken over dit hoofdstuk. I hope you happy = ik hoop dat jullie blij zijn
Love ya'all soo much
XxX Anouk

College Girl❌ Michael Clifford #wattys2015Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu