46 - Michael

468 48 8
                                    

Haar buik groeide en groeide. Soms leek het wel op een tweeling. Maar gelukkig is dat niet. Sorry dat ik gelukkig zeg maar twee kinderen is niet altijd leuk. Ook al kan ik niet wachten tot het kindje er is. 'Hey lekkerding.' Mompel ik en geef Lina een kus op haar wang. 'Hey Sexy.' Zegt ze terug en geeft me ook een kus. Ik ga naast haar zitten op de bank. 'Hoe gaat het?' ze knikt. 'Jawel.' Ze glimlacht nog naar me. 'Het komt wel steeds dichter bij dat weet je ook?' Ze knikt. 'Ja, en ik vind het dood eng.' Ik knikt naar haar. Ik wist niet goed wat ik moest zeggen. Maar ik had medelijden met haar.

'Lina Michael hebben jullie honger?' Vraagt Blaine roepend. 'Ja.' Gilt Lina meteen. Ze eet de laatste tijd ook zoveel, niet dat ik het niet snap waarom ze zoveel eet, maar normaal zou ze dit nooit eten. Want dan werd ze dik. 'Ik hoef niks.' Mompel ik maar ik loop wel mee naar de keuken. 'Mhh lekker Blaine.' Giechelt Lina. Ze neemt een hap van wat er ook op het bord ligt. Ik kijk om me heen. Het leek wel alsof ik vergeten was dat ik kon praten. Alsof de tijd stil stond. Maar het was niet zo. Soms heb ik het er nog erg moeilijk mee, dat het kindje van hij de stomme lul. Natuurlijk liever hij dan ik. Maar zij is mijn vriendin en ik krijg het kindje dadelijk samen met haar. 'Wat is er Mickey?' ik kijk op. 'Niks lieverd!' Ze kijkt me aan. 'Zeker weten?' Vraagt ze nog. 'Honderd procent.' Ze glimlacht en neemt dan weer een grote hap van haar eten. Ik hou te veel van haar om haar los te laten. Ik heb het er ook met mijn moeder over gehad, ze zei ook. 'Hou je van haar?'

mijn antwoord : 'Heel veel.' Mama keek me toen aan. 'Dan is dat meer dan genoeg!' Had ze gelijk? Soms was ik bang van niet, alleen weet ik wel dat ik niet zonder Lina kan. Zij heeft mijn hart gestolen en zou hem ook niet meer snel terug geven denk ik. 'Michael ik praat tegen je.' Roept ze beledigend. 'Ow sorry lieverd. Wat zei je?' ze kijkt me aan en zucht. 'Niks vergeet het maar, ik ben niet leuk genoeg.' Ik zucht. 'Kom op Lin.' Ze lacht en schud haar hoofd. 'Nee nee meneer Clifford.' Best wil ze het zo spelen kan ze het krijgen. 'Oké.' Ze kijkt me verbaast aan, en kijkt dan naar Blaine. 'Ik hou van je Michael.' Zegt ze. Nu brak mijn hart.



***_***

Hallo mijn lieve lieve lieve lezers,

IK BEN WOENSDAG NAAR 5SOS GEWEEST OMG!!!! HET WAS GEWELDIG

sorry even een fan moment. het spijt me dat ik bijna niet schrijf, maar school daar heb ik het druk mee en bla bla bla totaal niet leuk en boeiend.


Ik hou van jullie!!

XxX Anouk

College Girl❌ Michael Clifford #wattys2015Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu