Als ik wakker word is Michael nergens te bekennen. En ik zie op de klok dat het al super laat is. Half tien waar heeft hij me niet geroepen? Snel spring ik uit bed en loop naar de woonkamer waar Michael zit. 'Waarom heb je me niet wakker gemaakt?' Michael kijkt me aan. 'Ook een goedemorgen prinses omdat de lessen vandaag niet door gaan.' Ik maak een 'o' vorm met mijn lippen en kijk naar Michael. 'Sorry.' Hij lacht en loopt naar me toe en geeft me een kus op mijn lippen. 'Geeft niks.' Ik loop naar mijn kamer en kleed me om maak me helemaal klaar voor de dag. 'Vandaag moeten we wel weer naar The new beginning toch?' Michael roept een 'ja' vanaf zijn kamer. 'oké gelukkig.' Na een tijdje stil gezeten te hebben word een gek van mezelf. 'Michael heb je zin om te gaan shoppen?' Hij kijkt me aan en knikt. 'Tuurlijk.'
Even later staan we in de stad. Winkel in winkel uit. Winkel in winkel uit. En zo gaat het nog wel even door tot dat we bij een tattoo piercing shop staan. 'Ik wil een lip ring.' Michael kijkt me met groten ogen aan. 'Lin weet je het zeker?' Ik knik en loop naar binnen. 'ik wil een lip ring.' De vrouw achter de balie neemt me neem naar kamer en niet veel later heb ik een lip ring. Ik betaal de vrouw en ze vertelt me hoe ik het schoon moet maken en een krijg een contract mee bla bla. Michael daarentegen zit me alleen maar aan te kijken. 'Wat?' Hij lacht. 'Het staat je sexy.' Ik bloos even. Als we de shop uit lopen. Gaan we weer winkel in en winkel uit. We komen weer terug op de campus aan en met drie volle tassen loop ik naar binnen. 'Lina we moeten naar Brouwer.' Zo snel als ik kan loop ik achter Michael naar ons lokaal. Als iedereen er is staat brouwer voor onze neus. 'Ik heb een geweldig nieuwtje.' Iedereen kijkt hem aan en dan komt een vrouw aan gelopen. Lea Michelle.
***-***
Sorry voor het kleine hoofdstukje. Maar het word beter dat beloof ik jullie! Ik hoop dat jullie het verhaal nog steeds leuk vinden?
Love ya'alllllllllllllllllll
Xxx Anouk
JE LEEST
College Girl❌ Michael Clifford #wattys2015
FanfictionMichael Clifford een negentien jarige badboy met een moeilijk verleden waar hij met niemand over praat. Hij zit vol tattoos en piercings en hij heeft groen haar. het enige wat hij doet is muziek luisteren in zijn studentenkamer en zeuren. Hij heeft...