Misschien lag het aan mij, maar alles ging snel. Ik had mijn school eerder afgemaakt dan de rest en Cal en Luke leken me erg te missen. Maar ik vond het wel goed zo, ik werkte bij Lina's moeder. Ze vond het helemaal geweldig en ik heb wel duizend keer sorry gezegd wat ik haar dochter aan heb gedaan. Maar ze lacht dan en zegt niks en gaat gewoon aan het werk. Lina was al ver met de zwangerschap elke moment kon het gaan gebeurden dat het kindje kwam. Het stomste is dat niemand weet wie het is. En iedereen vind het spannend zelfs ik. Stom hé.
'Lauren waar mee kan ik je helpen?' Vandaag werkte ik weer bij de moeder van Lina. Echt een super vrouw, als je haar laat zien dat je goed ben is ze goed voor jou. Alleen met Luke heeft ze het nogal moeilijk. Vooral door wat zijn moeder heeft gedaan.
'Ashton, jij mag de telefoon wel op pakken.' We verkopen eten, geloof me we kunnen goed koken. Of nou ja Lauren dan.
'Ashton vriend de telefoon gaat!' Meteen neem ik het op. 'Hallo met Red Rose kook duo u spreekt met Ashton Irwin.' Aan de andere kant klinkt gelach. 'Jo Ash we dachten niet dat je het zo leuk zou vinden.' Het was Jenni zij missen me daar ook. 'Jenni hoe is het?'
'Goed duh wat denk je dan? Zegt ze. 'We willen eten bestellen want morgen is er een groot feest.'
Dus nu waren we al flink aan het koken. 'Mam.' Lina riep vanaf de bank. 'Ash lieverd wil jij even gaan?' Ik knikte en loop naar haar toe. 'Whatsup Lin?' Ze lacht. 'Ik verveel me Ash, kan je me niet ergens mee naartoe nemen?' Ik lach.
'Sorry Lin, ik moet koken morgen hebben we een feest.' Meteen krijgt ze een glimlach op haar gezegd. 'Ik weet het! Jenni apte me, mag ik ook gaan?' Ik haalde mijn schouders op, van mij wel zou ik zeggen maar ik weet zeker dat Lauren er anders over denkt.
'Vraagt dat maar echt aan je moeder Lin!' Ze zucht. 'Waarom?' 'Daarom.' Ze kijkt me nep boos aan.
'Jij bent niet lief.' En ze schiet in de lach. 'Dat weet ik toch.' Ze slaat me tegen mijn arm en staat op. ik loop met haar mee naar de keuken. Ze gaat zitten op de bar en kijkt naar ons. 'Jullie zijn een goed stel!' Zegt ze. We kijken haar beiden aan. 'Met koken dan hé. Wat denken jullie wel niet?' We lachen. 'Wat wil je lieverd?' Lauren kende haar dochter toch goed. 'Ik wil morgen mee!' Meteen schudden ze haar hoofd.
'Nee geen goed idee. Lina het is daar druk en mensen kunnen je laten vallen, en dat willen we niet.' Ze zucht. 'Oké.' En ze gaat zielig voor haar uit kijken. 'Morgen ochtend en middag gaan we iets leuks doen goed?' Ze knikte. 'Thanks Ash.'
JE LEEST
College Girl❌ Michael Clifford #wattys2015
FanfictionMichael Clifford een negentien jarige badboy met een moeilijk verleden waar hij met niemand over praat. Hij zit vol tattoos en piercings en hij heeft groen haar. het enige wat hij doet is muziek luisteren in zijn studentenkamer en zeuren. Hij heeft...