42 - Michael

515 49 8
                                    

Het kwam steeds dichter bij. Wanneer Lina zou gaan bevallen. Het mooiste is nog wat de moeder van Luke heeft gedaan, ze belde op helemaal in paniek en ik moest naar haar toe, niet dat ik dat erg vind. Maar wat zij gedaan heeft, is gewoon niet normaal. Luke heeft geen contact meer met zijn moeder, maar of ik dat geloof. Ik denk gewoon dat hij haar gestuurd heeft.

'Michael.' Lina kijkt me een en geeuwt. 'Goedemorgen.' En ik geef haar een kus op haar voorhoofd. 'Ja goedemorgen.' Giechelt ze. Ze doet alsof ze het helemaal vergeten is. Meer ergens in haar is iets gebroken dat weet ik zeker. 'Hoe voel je je?' Ze haalt haar schouders op.

'Gewoontjes.' Ik rol met mijn ogen. 'Dat is geen antwoord.' Ze lacht. 'Jawel.' Ik zucht dit ging ik toch niet winnen. 'oké wat jij wilt.' Ze lacht. 'Ik hou van je.' Zucht ze en sla me in een knuffel. 'Ik ook van jou.' Ze glimlacht en stapt uit bed. Haar buik was al groot. Ik was vooral zenuwachtig omdat ik hoe dan ook. Ook een papa word ook al is het kindje niet van mij.

'Wat kijk je moeilijk?' Ik haal mijn schouders op. 'Niks lieverd.' Ze kijkt me aan maar geeft het al snel op. Als iemand in mijn ogen kijkt zie ze bijna niks, alleen Lina ziet hoe ik ben. Maar nu zag ze niks en daar kan ze niet tegen. 'Waarom doe je dat nou?' Ik kijk haar aan alsof ik niet begrijp. 'Jij weet het heel goed Clifford.' Ik lach. 'Sorry Lin.' En ik stap uit bed en begin mezelf aan te kleden. Lina blijft maar naar me kijken. 'Wat?' Ze giechelt. 'Je ziet er sexy uit zonder shirt.' Ik kijk haar raar aan. 'Lin gaat alles goed?' Ze knikte. 'Heel goed zelfs.'

Even later zitten we te ontbijten, maar ik nog steeds aan wat ze net zei. 'Lin?' Ze kijkt op en knikte. 'Ben je ...?' Ze lacht. 'Beetje.' En ze legt haar brood neer en rent opeens hard naar de wc. Snel loop ik haar achter na. 'Gaat het?' Ze knikte. 'Dit is de eerste keer.'

'Hopelijk de laatste keer.' Ik hoopte het voor der.

College Girl❌ Michael Clifford #wattys2015Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu