45 - Luke

485 48 0
                                    

Ik mocht niet meer bij Lina zijn. Natuurlijk zegt ze weer dat het mijn schuld is. Maar wat zij allemaal tegen mijn moeder heeft gezegd is ook niet normaal. Ze heeft mijn moeder helemaal uitgescholden. Ik weet wat mama heeft gedaan ook niet goed is. Maar wat Lina deed al helemaal niet. 'Calum?' Ik kijk hem aan, maar hij doet alsof hij me niet hoort. Zo gaat het al weken. 'Calum alsjeblieft, we kunnen dit niet gaan doen! En zeker niet vanwege haar.' Hij kijkt me boos aan. 'Vanwege haar? Jij liet haar niet uit praten. Jij schold haar uit. En het ergste jij krijgt je kind nooit van je leven te zien.'

Er brak iets in me. Ik snapte niet waarom het me nog steeds pijn doet. Ik wilde dit niet voelen. Ik loop weg van Calum naar mijn kamer. Misschien was het dom van me dat ik weg liep. Maar ik weet wat ik gedaan heb. Maar zij is ook een schatje, nooit geweest! Waarom ik in een keer mijn moeder geloofde, haar geloof je toch altijd.

'Ja loop maar weg.' Roept Calum. Ik schop tegen mijn deur aan, en zucht dan. Calum had gelijk het was dom. maar het schijt me niet.

Uren zat ik al in mijn kamer, Ashton was langs geweest maar hij deed alsof ik er niet was. Alsof ik niet bestond. Maar als hij dat kon zou ik dat ook doen. Het boeit me toch allemaal niet meer. Ik pak mijn telefoon, en bel een oude vriend me van me.

'Boyd zou je wat spul aan me kunnen geven?'

'Tuurlijk Lukey boy.' Zei hij. 'Thanks maat.' Hij lult nog wat en hangt dan op. als ik weet dat niemand meer hier is ga ik naar de woonkamer wachten op Boyd. Als de bel gaat sta ik meteen op en daar staat ie.

'Hier.' Hij duwt de zak naar me toe. 'Hier.' En ik geef hem vijftig euro.' Hij loopt weg en ik ga meteen naar binnen en leg het zakje op de tafel. 'Je bent gestoord Luke.' Mompel ik naar mezelf en snuif het dan op.


***_***

Hey liever lezers.

Het spijt me dat ik in de vakantie niet geschreven heb. Maar ik wilde even rustig te tijd nemen, want ik heb zitten over dit verhaal.


Er komt geen deel 2!!! Ik ga het niet. Ik ben bezig met andere verhalen en daar wil ik me op storten. Het spijt me! <3

Maar geen ander verhaal staat nog online! Maar ik ben er mee bezig Hihi

En plus ik heb het druk omdat ik sinds de eerste week van de vakantie werk heb!


Jullie krijgen niet elke week meer een hoofdstuk! omdat er nog maar 5 hoofdstukken zijn en ik het spannend wil houden!


Ik hou van jullie X-

College Girl❌ Michael Clifford #wattys2015Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu