33 - Ashton

667 51 5
                                    

Ik kon het niet vertellen aan Michael. Ze moest het zelf doen, alleen was het moeilijk om daar te zitten en te horen wat ze allemaal denken. Zelf ben ik nog bezig met het overtuigen van Luke dat hij er voor het kindje moet zijn. Maar ja je kent Luke hij is eigenwijs. 'Luke luister nou.' 'Ash ga weg.' Roept hij. Ik zucht zo ging het al een paar dagen vandaag was het donderdag. En ik wilde gewoon dat Luke er voor zijn kind zou zijn, hij heeft er voor gezorgd. 'Luke je gaat nu niet dit doen, jij hebt hier ook voor gezorgd.' Zeg ik. Dan gaat de deur open. 'Dat weet ik godverdomme en ik weet gewoon niet wat ik moet doen.' Schreeuwt hij het uit. 'eindelijk geef je het toe je weet het niet.' Dan stromen er tranen over zijn wangen. 'ik wilde dit haar niet aan doen.' Mompelt hij. 'Zegt dat haar dan, jij hebt dit nog erger gemaakt.' Hij zucht. 'Ik weet het.' Ik sla om op zijn schouders. 'Gast bel haar.' Maar dan schud hij zijn hoofd. 'Ik kan het niet.' En sluit zichzelf dan op. 'Godver Luke.' Zucht ik en ap maar naar Lina dat het al een klein beetje verandert is.

Ik was vandaag de hele dag vrij dus ik had geluk. En was ik Luke helemaal gek aan het maken. 'Luke.' 'Lukie.' 'Plukie.' 'Lucas.' 'Hemmings.' 'Cake.' Toen ging de deur weer open. Ik was blij. 'ik weet het, mag ik er over nadenken?' 'Nee.' Zeg ik. 'Gewoon doen.' Hij lacht. 'Jij hebt makkelijk praten Ash. Jij hebt dit niet.' Zegt hij. 'Nee maar ik had het ook kunnen hebben. En wat zou jij dan doen?' Luke haalde zijn schouders op. 'Hetzelfde.' Ik lachte. 'Zie je, Luke wat als je het nu niet doet? Waarschijnlijk krijg je daar spijt van. En ik weet dat ik er niet veel van weet. Maar geloof je het is en blijft je kind.' Er kwamen rimpels op zijn hoofd. Hij dacht na. Waren mijn woorden goed of goed? Luke zuchtten. 'Ik weet het niet.' Mompelde hij. Boos keek ik hem aan. 'BEN JIJ NU ZO DOM, HET IS GODVERDOMME JOU KIND.' Gil ik. Hij schrok, ik deed het niet vaak daarom denk ik juist. Nu was ik degene die weg liep. 'Ash.' 'Nee dag Luke.'

***-***
Wat een rot weer buiten :( word je echt niet vrolijk van, ben vandaag wel bijna 8 keer van mijn fiets afgewaait ;0 niet normaal! Ik hoop dat het morgen beter weer is... Maar ben et bang voor. Love ya'all (ppppppsssss. Er komt geen tweede deel of jullie willen het iets te graag dan zal ik er nog even na denken!) Xxx Anouk

College Girl❌ Michael Clifford #wattys2015Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu