Harry se dal v MOJÍ KOUPELNĚ ano slyšíte dobře v mojí koupelně nějak dohromady a vydali jsme se na snídani.
Sedli jsme si vedle sebe a začali jíst. Skoro nikdo tu nebyl, teda až na pár výjimek a Lenku, která rozdávala časopis Jinotaj.
S Harrym jsme se bavili o nové strategii na zápasy. Musím uznat, že jsou fakt úžasné. O chvíli později k nám přišla Lenka "ahoj" pozdravila nás s úsměvem "ahoj Lenko" odpověděli jsme skoro nastejno. "můžu si k Vám přisednout? U Havraspáru nikdo není" zeptala se "jasně sedej" ukázal Harry na místo vedle sebe. Lenka si sedla, jak jinak.
Po snídani jsem odešla do společenky, kde si me odchytil Dean s tím, že se mnou potřebuje mluvit.
Když už jsme chodili asi hodinu po hradě, přestalo me to bavit a zeptala jsem se "Deane, můžeš mi říct kam jdeme?" "nejsi moc trpělivá, že ne" odvětil s úsměvem.
Nahlédla jsem za roh a uviděla něco, co jsem rozhodně vidět nechtěla.
Harry, člověk, kterého miluju od té doby, co jsem ho poprvé uviděla se tam líbal s Cho Changovou.
Moje srdce se začalo rozpadat na malé kousíčky, které se nakonec změnili v prach a rozplynuli se. Do očí se mi nahrnuly slzy, které setkaly po mé tváři. Dean mi položil ruku na rameno a já ho vtáhla do obětí.
Hold bude mít mokré tričko od mých slz, ale nevypadal, že by mu to vadilo.
Další skoro dva týdny jsem se všem úspěšně vyhýbala.
Harry i ostatní se se mnou snažili mluvit, ale bylo to marný. Uzavřela jsem se do svého vlastního světa.
Jdu z poslední hodiny - což je bylinkářství. Před skleníkem stal Harry. Moc dobře vím, ze hodinu po nás nemají. Možná si myslíte že si fandím, ale je jasný, že přišel za mnou. Popadla jsem brašnu a chtěla kolem něj normálně projit a dělat, ze jsem si ho nevšimla, nebo že tam není.
To se mi však ani trochu nepovedlo. Sice jsem kolem něj prošla, ale on se za mnou rozeběhl a dohnal mě.
Dal mi ruku na rameno abych asi nemohla utéct, nebo co "Ginny?" řekl potichu "hm" odpověděla jsem s nezájmem.
On si povzdechl "Ginn, co se stalo, ještě před pár dny si byla v pohodě" odvětil. Já se na něj se slzami v očích otočila a tím se mu vyškubla "Harry Jamesi Pottere, ty vůbec netušíš jak mi je! Na každým rohu se muckáš s Changovou, víš jakej je to pocit?! Jakej je to pocit, když někdo, koho miluješ z celeho tvého srdce miluje někoho jiného?!" rozkřikla jsem se na něj.
Cítila jsem se jak nějaká hysterka, nenávidím ten pocit.
On tam jen stal a s otevřenou pusou na mě zíral "ty-ty mě-" začal po chvilce trapného mlčení "jo přesně tak, miluju slavného Harryho Pottera, vyvoleného a ještě k tomu nejlepšího přítele mého staršího bratra!" zakřičela jsem.
Nechtěla jsem slyšet jeho reakci, tak jsem se radši vrátila do hradu. Se vším jsem se svěřila Lence, která byla po ruce.
Cítila jsem se hrozně, všechno jsem pokazila. Zabořila jsem hlavu do polštáře a nechala slzy téct.
Ahojky,
Vím, že jedna část už dneska vyšla, ale tahle je pro moji kamarádku SimonkaKramerov <3 doufám, že se jí i Vám bude líbit.(Zítra samozřejmě normálně část vyjde <3)
Bella <3
ČTEŠ
To, co nás svedlo dohromady || Hinny ✓
FanfictionHarry mě chytl za ruku a otočil mě. Hleděli jsme si do očí. Chytil mě za pas a já mu dala ruce kolem ramen. Začali jsme se k sobě přibližovat a pak se to stalo. Ucítila jsem Harryho rty na těch mých. Všichni okamžitě začali ještě víc jásat a píska...