Všichni jsme se po chvíli vymanili z jejího sevření a pořádně se nadechli. Ona pak odešla za Billem, vůbec jsem mu to nepřála, ale tak co, my jsme to museli vytrpět taky.
Koutkem oka jsem je pozorovala. Teta Tessie má fakt silný stisk. Pak se ale můj pohled zastavil na Harrym a nějaké holce. Docela dost se k němu měla a mě to vytočilo. Hodně mě to vytočilo, ale tak co může mi to být jedno! Přece si nezkazím první a poslední svatbu, na které budu jako host. Má to zas dvě důvody.
1. Svatby mě moc nebaví
2. Ty paka, kteří se nazývají mými bratry si s těží někoho najdou
Ti dva se mi ztratili z dohledu, fakt skvělý. Povídám si tady sama se sebou. Paráda!
Sedla jsem si k jednomu stolu a pozorovala celou svatbu. Okamžitě jsem zbystřila, když jsem zahlédla Percyho. Co ten tu dělá.
Zvedla jsem se a rychlím krokem se vydala ke stolu s občerstvením, kde se ženich právě cpal. Nejspíš unikl přímo z tanečního parketu.
"Ahoj ségra, co ty tu, proč netančíš" odvětil s plnou pusou. "A pak, že je Ron prase" odvětila jsem s úšklebkem.
"Hahaha moc vtipný" přiťakal a otřel si pusu. "Dvě věci, co tu dělá Percy a schání tě tvoje manželka" řekla jsem a jemu málem zaskočilo.
"Percyho jsem pozval a kde že je Fleur?" Pokrčila jsem rameny.
"Řekla jsem to, aby si mě poslouchal" odvětila jsem. "Tebe vždycky, prcku" zasmál se. Já ho jen probodla pohledem. Nenávidím oslovení prcek. Ale když má tu svatbu.
Bill se tedy vydal najít Fleur, aby si mohli zatančit a já se vydala do kruhu. Tam už můj nejstarší bratr tančil se svou ženou. Bylo to tak krásný. Až se mi chtělo brečet.
Dívali si navzájem do očí, jakoby existovali jen oni dva. I mamka zadržovala slzy. Sice Fleur moc v lásce neměla, ale byla šťastná, že je šťastný její nejstarší syn.
Všude kolem hrála hudba a tleskalo se do rytmu. Kolem nevěsty a ženicha létaly malá, bílá peříčka a zářila kolem nic jasná záře.
"Ginny, pojď" pošeptal někdo za mnou a zatáhl me z davu. "Baví vás me pořád někam zatahovat?!" Vypiskla jsem na dvojčata.
"Vlastně jo, ale tohle se ti buď líbit" odvětil George.
"Tak se ukažte" zkřížila jsem ruce na prsou. Oni se na sebe jen podívali a podali mi hůlku na ohňostroj. Je to speciální výrobek, který vyrobili v obchodě. Na tváři se mi objevil radostný úsměv. Miluju odpalování kouzelných ohňostrojů!
"Můžu?" Vypiskla jsem nadšeně. Oni jen kývli na souhlas. Novomanželé přišli před svatební stan. Teď je ta chvíle. Mávla jsem hůlkou a začali se odpalovat kouzelné ohňostroje.
Usmívala jsem se jako malé dítě. Bylo to úžasný! Všichni zalapali po dechu, když se odpálil ohňostroj s podobiznami novomanželů.
Najednou se ozval neplánovaný výbuch a přímo před hosty se objevila modrá zářící koule.
"To je součást programu?" Pošeptala jsem směrem k dvojčatům.
"Ministerstvo padlo-" začala mluvit ta koule.
"Ne, to opravdu v plánu nebylo" odvětil George a dál se nechal hypnotizovat tou modrou věcí.
...
Ahojky,
Přečtení a hlasy každým dnem rostou a já jsem za to moc vděčná! Nevím, co sem dal napsat, tak snad jen tohle: mějte se hezky a ahoj zítra.Ginny ❤️
ČTEŠ
To, co nás svedlo dohromady || Hinny ✓
FanfikceHarry mě chytl za ruku a otočil mě. Hleděli jsme si do očí. Chytil mě za pas a já mu dala ruce kolem ramen. Začali jsme se k sobě přibližovat a pak se to stalo. Ucítila jsem Harryho rty na těch mých. Všichni okamžitě začali ještě víc jásat a píska...