Došla jsem tam a Harry už tam stál.
"Vypadáš skvěle Ginny" usmál se na mě a já zčervenala "díky, taky nevypadáš špatně" oba jsme se zasmáli a vydali se rychlím krokem do síně.
Celý večer probíhal v skvěle. Vlastně líp než skvěle, přímo úžasně. Tančili jsme a smáli se. Bylo to krásný.
Teda až do téhle chvíle. Tančili jsme a skvěle se bavili, jak už jsem říkala. Najednou do místnosti vrazila Cho Changová a já věděla, že mě roztrhá na milion kousků, nebo rovnou použije avadu.
Přímo z ní vyzařoval vztek. Nechápu, jak s ní může někdo chodit, když je to taková stíhačka.
Přišla až k nám a silou nás od sebe odtrhla. Málem jsem narazila hlavou o stůl, kdyby mě nechytili za paže Benn s Deanem.
"Co si myslíš, že děláš Weasleyová?!" vykřikla podrážděně. Kluci mi pomohli vstát a já se postavila přímo naproti ní "pokud si slepá, tak jsme tančili" odvětila jsem.
Kluci vyprskli smíchy a já se jen ušklíbla.
"Je to můj kluk!" vztekala se dál. "Nikdo ti ho nebere Changová" odvětila jsem s úšklebkem. Ty paka za mnou se rozesmály ještě víc. Teď už i na Harrym bylo vidět, že má co dělat, aby nevyprskl smíchy.
"A ty!" otočila se na Harryho "říkal si, že je ti špatně! Tak proč nejsi v posteli, jak si tvrdil!?" vykřikla.
Úplně se mi zastavilo srdce. On lhal kvůli mě svoji holce? A proč lhal i mě. Nahrnuly se mi slzy do očí. Zase. Popadla jsem kabelku, kterou držel Dean a v klidu odešla ze síně.
Naštěstí si jejího výstupu nikdo moc nevšímal, takže si ani nikdo moc nevšiml, že jsem odešla.
Sedla jsem si do okeního výklenku a schodila baleríny na zem. Obmotala jsem ruce kolem kolen a přitáhla si je k sobě. Položila jsem si na ně hlavu a pozorovala noční oblohu.
Bylo mi na nic. Cítím se, jak nějaká přebíračka kluků. Harry mě zklamal. Tohle bych do něj nikdy neřekla.
Hlasité kroky mířili směrem ke mě. Moc dobře jsem věděla, kdo to je "ahoj Benne, Deane" pozdravila jsem je s nezájmem.
"Jak víš, že to jsme my?" zeptal se Dean. Já zvedla hlavu a podíval se na ně s mírným úšklebkem "kdo jiný by takhle dupal"
"Haha Weasleyová" zasmál se Benn.
Oba si sedli ke mě. Trochu jsem se posunula, aby jsme se do toho výklenku vůbec vešli.
Chvíli jsme si povídali. Jenže já mám prostě až moc velkou smůlu. Harry Potter stál kousek od nás a pozoroval nás.
Zkřížila jsem ruce na prsou a otočila hlavu na stranu "takže....my půjdeme, uvidíme se pak Ginn" řekl Benn a zvedl se.
"Cože? Proč!?" odvětil Dean. Benn ho chytl za paži a odvlekl ho pryč. Vsadím se, že jsou za rohem a poslouchají.
Harry přišel o kousek blíž a já hned spustila "proč si to udělal Harry? Proč si mě pozval na ten pitomej ples, když si měl jít s Cho?!" řekla jsem. No spíš zařvala.
"Noo víš já...." "Co ty" stoupla jsem si přímo před něj "chtěl jsem jen-" pokračoval "co si chtěl" přerušila jsem ho.
"Sakra Ginny, můžeš mě nechat dorict větu?!" zařval. Kdo by se mu taky divil.
"Chtěl jsem tam jít s tebou a ne s Cho, to je celý" odvětil. Hodila jsem na něj můj pohled zvaný; To jako vážně? Pokračoval "a když jsem viděl ty pozvánky, co si dostala noo... nechtěl jsem, aby si šla s někým, kdo by ti mohl třeba ublížit, kdyby byl najitej, já vím, neměl jsem to dělat, ale nic jiného mě nenapadlo..."
...
Ahojky,
Moc Vám chci poděkovat (ano zase). Právě jsem zjistila, že tenhle příběh je na prvním místě v #hinny, to je úplně fantastický! Moc vám děkuju.Bella <3
ČTEŠ
To, co nás svedlo dohromady || Hinny ✓
FanfictionHarry mě chytl za ruku a otočil mě. Hleděli jsme si do očí. Chytil mě za pas a já mu dala ruce kolem ramen. Začali jsme se k sobě přibližovat a pak se to stalo. Ucítila jsem Harryho rty na těch mých. Všichni okamžitě začali ještě víc jásat a píska...