zkažený večer

269 11 5
                                    

Bylo to od něj tak milý. Neměla jsem na něj takhle vyjet. Nezasloužil si to. Proč je láska, tak složitá?! Proč.

Už jsem otvírala pusu, že se mu omluvim a že je to od něj milé, ale Harry měl očividně jiný nápad.

Přistoupil ke mě a políbil mě.

Hned jsme se od sebe pomalu odtáhli a hleděli si hluboko do očí.

O chvíli později. No nevím jestli o chvíli, tam přiběhla Cho. Sežehnula nás oba pohledy a já se radši se vypařila.

Bloudila jsem chladnými chodbami hradu, když v tom jsem uslyšela hádku. Chvíli jsem doufala, že to je Harry s Cho, ale nebyli to oni.

Nakoukla jsem za roh a uviděla Rona, Miu a....MALFOYE?! Ale to nebylo to nejdivnější. On ji držel za bok!!!!

"To snad nemyslíš vážně Hermiono! Vždyť je to Malfoy! Celý tvůj život ti nadává do mudlovské šmejdky a teď-" zařval Ron "a teď co Ronalde! Teď jsem konečně aspoň trochu spokojená a nenechám si to zkazit! A už vůbec ne od tebe!" zařvala na oplátku Mia.

"Víš, tady Weasley má pravdu, nejsi nic víc než mudlovská šmejdka" zasmál se Malfoy. No to snad ne!

Mie se nahrnuli slzy do očí. Komu by taky ne, vím, jak tuhle nadávku blbě snáší. Poodstoupila od něj a Ron mu jednu vrazil.

Objala jsem teď už brečící Miu. Malfoy se tam vztekal a vykřikoval, že se to dozví jeho otec.

Ron už chtěl vystartovat, ale já pokývala hlavou na nesouhlas. Pustila jsem Miu z objetí a ta se hned vrhla k Ronovi.

Přišla jsem až k Malfoyovi s rozzuřeným výrazem. Napřáhla jsem se a vrazila mu pěstí, snad ještě silněji než před chvílí Ron. Malfoy jen s vyděšeným výrazem odběhl někam pryč.

Zbabělec. Na mou kamarádku si dovolovat nebude.

Odvedla jsem Miu do společenky a sedla si vedle ní na pohovku. Po chvíli tam přišel Ron a já je nechala osamotě.

Převlékla jsem se, napsala dopis mamce a povídala si s trpaslenkou. Já vím, zní to divně, ale občas vám zvířata rozumí víc, než lidé. A v tomhle případě je tomu tak. No prostě večer a celkově ples na nic.

O dva dny později jsme hráli proti Zmiozelu a jen tak tak jsme vyhráli, musím uznat, že to bylo těsný.

Sedím s celým týmem ve Velké síni a tak trochu oslavujeme naší výhru.

"Takže budeme trénovat častěji a déle, za jakéhokoliv počasí a taky-" nestihl to doříct, protože Dean má moc v lásce přerušování ostatních, když mluví."Myslím si že to nepotřebujeme, už tak jsme dost dobrý"

"Jo no, vždyť jsme dneska zavaleli" pokračoval Benn. Ten aby ho nepodpořil.

"Trénink nikomu neuškodí" pokrčila jsem rameny. Zmínila jsem se, že jsem v týmu jediná holka?

"Fajn mluv dál Harry" řekl Dean a odhrnul talíř, aby si mohl lehnout.

"Ale ale ale máte zasedání klubu nebelvírských pak Pottere?" zasmál se Malfoy, který právě procházel kolem našeho stolu.

"Ale ale ale idioti kouzelnického světa právě dorazili" zasmál se Benn, jako všichni z týmu. Malfoyoův výraz zvážnil a přistoupil k Bennovi. Ten se zvedl. Já s Deanem jsme ho každý popadl za jednu paži, aby neudělal hloupost.

...

Ahojky,
Tak trochu nevím, co sem napsat. Každopádně mě moc baví tenhle příběh psát a snad baví i Vás ho číst.

Myslím, že to stejně nikdo nečte, že?😂

Každopádně o víkendech nejspíš části vycházet nebudou, snad se nezlobíte.

Bella <3

To, co nás svedlo dohromady || Hinny  ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat