Vánoce a svátky

282 13 6
                                    

Přemístili jsme se na Grimmauldovo náměstí 12. Dům plný mudlů se roztáhl a my vstoupili dovnitř.

Šla jsem jako poslední a za sebou táhla kufr. Hned ve dveřích mě někdo vtáhl do silného objetí. Chvíli jsem nechápala, ale pak mi to došlo. O hodně vyšší než já, zrzavé vlasy a smrad kouře "CHARLIE!" vykřikla jsem a objala ho nazpátek.

Odtáhli jsme se a šli do jídelny. Cestou jsme potkali Kráturu, který mlel o krvezrádcích a mudlovských šmejdech.

Je ráno, ale ne jen obyčejné ráno, dnes jsou VÁNOCE! Můj nejoblíbenější svátek v roce!

Dnes přijeli i dvojčata a Bill s šišlou. Neville jel brzo ráno k Mungovi za rodiči, říkal, že se vrátí do oběda.

Po snídani jsem zaťukala na pokoj Harryho a Rona. Ano, Harry je tu taky.

Otevřel mi a já vešla dovnitř. Sedla si na gauč a v pohodě si povídali.

Asi o hodinu později se za Ronem objevili dvojčata a ten málem dostal infarkt a my s Harrym záchvat smíchu, doslova jsme se váleli po zemi "TOHLE UZ MI NIKDY NEDĚLEJTE" zařval Ron snad na celý štáb "tak sorry bráško" začal Fred, nebo George, to je jedno "ale máme pro vás jednu super informaci" pokračoval George "jakou?" zeptal se tentokrát Harry.

Ti dva se jen ušklíbli a už nás vedli na chodbu. Zavěsili na vlasec ucho z Kratochvilných kouzelnických kejklý a my tak mohli slyšet schůzi řadu.

Nevěděla jsem, že ji mají i o Vánocích.

Mluvili o nějakém přesunu, ale čeho, nebo koho jsme se nedozvěděli, přišel tam totiž Kingsley Pastorek, velmi uznávaný bystrozor a hned za ním Alastror Moody, živoucí legenda. Ti nás samozřejmě poslali do pokojů, takže máme po zábavě, ale jsou Vánoce, dá se toho dělat tolik.

Den uběhl jako voda a nastal večer. Všichni jsme si rozdali dárky. Ta atmosféra byla úžasná.

Poslední dobou jsem jen a jen šťastná.

Samozřejmě jsme všichni a tím všichni myslím všichni, dostali od mamky svetry se začátečním písmenem našeho křestního jména. I Nevillovi jeden na poslední chvíli upletla. Ten se mohl zbláznit, když zjistil, že je pro něj. Odmítal mamku půl hodiny pustit z objetí.

Byla jsem ráda, že je můj nejlepší kamarád šťastný.

Všude po místnosti poletoval Santa, který prozpěvoval tradiční koledy. Dvojčata se smála a rozesmivala každého, kdo jim přišel pod ruku. Harry se bavil se Siriusem a Remusem, ale byla bych slepá, kdybych si nevšimla, že jeho pohled párkrát zabloudil ke mě.

Vždy jsem se nad tím jen pousmála a dál se bavila s Dorou a Nevillem. Po večeři mě mamka donutila umýt nádobí "na co tady ten Krátura je, když nádobí stejně myju já" brblala jsem si tak zvaně 'pod vousy' i když žádné nemám "Krátura není od toho, aby odporoval nadřazeným kouzelníkům paní" řekl, když se ploužil kolem. Samozřejmě jsem ho propálila svým legendárním pohledem a dál myla nádobí od večeře.

Svátky proběhli skvěle. Po pár dnech od Vánoc přijela i Mia a všechno se zdálo být v pohodě, a taky bylo. Dora, Remus a Sirius s Moodym nás chtěli doprovodit na nádraží, musela jsem vstávat V 6 HODIN RÁNO! Protože se rozhodli jet po mudlovsku.

Nasedli jsme do auta, Dora, která seděla na místě pro řidiče samozřejmě neuměla řídit, tak si tam sedl Remus.

Dojeli jsme přes nádraží, bylo tu celkem prázdno a mě přepadl velmi zvláštní pocit. Rozhodla jsem se však mu nevěnovat pozornost.

Teda až do té chvíle, než těsně vedle mě a mého vozíku dopadl zelený paprsek, který by me zabil, kdyby mě Harry neschodil na zem.

Ahojky,
Máme tady trochu napínavější část, co si myslíte, že se stane, kdo na ně zaútočil? Svoje názory mi můžete napsat do komentářů <3

Bella <3

To, co nás svedlo dohromady || Hinny  ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat