Vzala jsem si koště a zamířila na hřiště. Tam ale trénoval zmiozelský tým, jak jsem mohla zapomenout.
Vrátila jsem se tedy do hradu. Všichni se stále smáli, všude kolem nich bylo zářící světlo a kolem mě byl stín.
Prošla jsem kolem zdi, kde jsem v mém prvním ročníku napsala, že její kosti, teoreticky moje kosti, budou v komnatě ležet navždy. A hele ani jedna tam nezůstala.
Povzdechla jsem si a opřela dlaň na zeď. Ještě tam jdou nepatrně vidět stopy po krvi.
"Ehm Ginn?" Vydechl někdo za mnou. Okamžitě jsem odlepila ruku od stěny a poskočila dozadu.
"A-ano?" Řekla jsem trochu rozrušeně "jsi v pohodě?" Zeptal se Harry a prohlížel si stěnu, upřímně doufám, že mu to nedojde.
"Jasně že jsem" odvětila jsem.
"Tak dobře...pojď se mnou" odvětil a koukal se za mě. Já s otočila a uviděla Deana, jak mě vraždí pohledy. Asi ho to ještě nepřešlo. Stejně, to on byl má největší chyba.
Harry mě chytl kolem ramen a šli jsme do společenky. Tam jsem sebou plácla do křesla a Harry hned vedle.
"Co máš dneska v plánu?" Optal se po chvíli ticha "chtěla jsem jít trénovat, ale už je tam Zmiozel" odpověděla jsem.
Všimla jsem si, že i Harry je oblečený na létání, asi chtěl jít taky.
"Vlastně...co zajít do Prasinek? Trochu se odreagovat" zeptal se, bylo vidět, že se bojí, jestli ho neodmítnu.
U Merlina! Kluk, kterého miluju od prvního setkání mě pozval do Prasinek!!!!!
"Jo jasně, ráda" usmála jsem se "tak pojď" zvedl se a podal mi ruku. Já s úsměvem přijala a s jeho pomocí se postavila na nohy.
Vyšli jsme před hrad a nasedli na košťata. Přeci jen, takhle to bude rychlejší.
Cestou jsme dělali různé blbosti a smáli se. Konečně jsem cítila to, co ostatní dnes ráno. Byl to úžasný pocit.
Vlasy mi lítaly doslova všude. Občas jsme se pověsili na koště a smáli se.
Do Prasinek jsme dorazili asi za hodinu. Normálně by to byla otázka pár minut, ale to by jsme nemohli dělat blbosti.
Nejprve jsme zaskočili do Medového ráje, kde jsme nakoupili všelijaké dobroty.
Sedli jsme si na lavičku a košťata opřeli o strom kousek od nás.
Pak jsme se vydali k Prasečí Hlavě, pozdravit Aberforta, bratra Brumbála. Tady se taky konala první schůze B.A.
Dál jsme se stavili u Taškáře, kde jsme samozřejmě potkali Freda a George. Neopustili si narážky na to, že prý jejich malá sestřička chodí s vyvoleným.
Měla jsem chuť se propadnout do země, hned ze dvou důvodů.
1. NECHODÍM S NÍM (což je sice škoda, ale chápeme)
2. BYLO TO DĚSNĚ TRAPNÝ
Radši jsem Harryho odtamtud odtáhla, občas jsou podezíravější než mamka.
Zapluli jsme přímo ke Třem Košťatům. K mojí smůle jsme potkali Křiklana. Tentokrát však apeloval, aby přišel Harry. Vůbec mi to nevadilo a ani trochu mu nezávidím.
Taky nám popřál hodně štěstí v zítřejším zápase a odešel.
My jsme si objednali Máslový ležák a jen tak si povídali.
Když byl čas oběda, rozhodli jsme se, že se vrátíme. Vzali jsme košťata a vyrazili do hradu.
...
Ahojky,
Omlouvám se, že včera nevyšla část, ale dnes jdu po dlouhé době do školy, takže jsem musela dodělávat zápisy a tak....A jaký byl váš víkend?
Bella <3
ČTEŠ
To, co nás svedlo dohromady || Hinny ✓
FanfictionHarry mě chytl za ruku a otočil mě. Hleděli jsme si do očí. Chytil mě za pas a já mu dala ruce kolem ramen. Začali jsme se k sobě přibližovat a pak se to stalo. Ucítila jsem Harryho rty na těch mých. Všichni okamžitě začali ještě víc jásat a píska...