Ležela jsem na zemi v Harryho objetí. Všude kolem nás poletovali všelijaké kletby a kouzla "co se to děje?!" zařval Neville, který ležel na zemi u nás jako ostatní "to já nevím, asi na nás zaútočili smrtijedi!" zakřičel Harry a mě málem praskly bubínky.
Snažili jsme se vyhýbat všem kletbám, které prolétly přes obranu ostatních "musíme odsud zmizet" zavelel Moody.
Obstoupili nás a chystali se nás přemístit.
V tu chvíli jsem uviděla Doru, jak padá k zemi a kolem ní skupinka smrtijedů, co se jí nejspíš chystá zabít. Nahrnuli se mi slzy do očí.
Vím, že je to sebevražda, ale já musím. Vyvlekla jsem svou ruku z Harryho sevření a rozeběhla se přímo k Doře. Jako bych to ani nebyla já.
Pohltila mě příšerná zlost a v mých očích začal plát plamen naděje. Mé zrzavé vlasy vlály za mnou aniž by foukal sebe menší větřík. Natáhla jsem ruku před sebe a namířila ji na smrtijedy. Vyslala jsem neverbální kouzlo, které je odhodilo minimálně dvacet metrů od Dory, která na mě jen nevěřícně koukala.
Vlasy spadly podél mých zad a oči, ve kterých ještě před malou chvílí plál ten silný plamen se zavřeli a já ucítila prázdnotu.
Probrala jsem se v něčím objetí. Cítila jsem se v bezpečí i když vedle nás zuřil boj. Moje oči spatřili Harryho, jak se nade mnou sklání a slzy mu tečou po tvářích. Hned jak mě uviděl usmál se a přitáhl si mě do objetí následně mě políbil.
"Tohle už mi nikdy nedělej prosím" pošeptal a poté mě pustil z objetí, ale jeho paže stále opínali moje ramena.
"Pokusím se" ušklíbla jsem se "nechte toho cukrování, musíme se přemístit, zvládnete to Pottere?" rozkázal přísným hlasem Moody.
Já mu dám cukrování.
Všichni se začali přemisťovat a my s Harrym taky. Objevili jsme se u lokomotivy, kde se postupně zjevovali i ostatní. Zkontrolovala jsem jestli jsou všichni v pořádku a pak nastoupila do vlaku.
Celou cestu jsem musela myslet na to, proč se tam objevili a proč tam bylo tak prázdno. Vždy jsou tam desítky možná i stovky mudlů a teď ani jeden. No není to divný?
Dorazili jsme do Bradavic a rovnou všichni z party ulehli do postelí.
Ráno mě vzbudila Levandule, co ta tady dělá?! A proč je s ní i Romilda?!
"Takže za prvý, co tady vy dvě děláte a za druhý, proč mě budite v pět ráno?!" vyjekla jsem na ty dvě nany. Asi vám došlo, že je zrovna v lásce nemám.
"Víš přišly jsme ti říct drby" bránila se Romilda "ale když nechceš-" pokračovala Levandule.
"Tak mluvte" řekla jsem otráveně. Ony se na sebe jen ušklíbly a hned na mě vysypaly hromadu drbů. Jako například, že při útoku smrtijedů přišel Ron o nohu a Moody zemřel a taky, že jsme se s Harrym dali dohromady. Při tomhle bylo na Romildě vidět, že žárlí, ale nemá na co. Nikdy je nepochopím. Jako kam na tohle chodí.
Než se nadaly už jsem za nimi praskala dveřmi od pokoje. Ulehla jsem do postele a ponořila se do svých snů.
Ahojky,
Každý den přibývají další a další přečtení a hlasy, za což jsem opravdu moc vděčná <3Určitě mi napište nějaký komentář, nebo jestli má někdo nějakou otázku, sem s ní, ráda odpovím 😊
Bella <3
ČTEŠ
To, co nás svedlo dohromady || Hinny ✓
FanfictionHarry mě chytl za ruku a otočil mě. Hleděli jsme si do očí. Chytil mě za pas a já mu dala ruce kolem ramen. Začali jsme se k sobě přibližovat a pak se to stalo. Ucítila jsem Harryho rty na těch mých. Všichni okamžitě začali ještě víc jásat a píska...