"Vy-vy" začala jsem koktat "nejsem skutečný, jsem jen výplod tvé fantazie" odvětil.
"Merline, nejdřív Brumbál a teď vy?" Vykřikla jsem. On tam už ale nebyl. Co to sakra bylo.
Rozrazili se dveře. Fred a George. Protočila jsem oči a čekala, co z nich vypadne. "Takže už jsme se dočkali" zasmál se Fred. "Čeho?" Odvětila jsem.
"Už ses nám zbláznila, sestřičko" vyhrkli on najednou. Hodila jsem po nich polštář, ale narazil do dveří, protože stihli zavřít. Pokroutila jsem hlavou a nahlédla do krabičky.
Vytáhla jsem malý meč. Byl velký asi tak pět centimetrů, takže fakt malý. Když jsem ho však vytáhla, zvětšil se do normální velikosti a zaryl se do podlahy. Civěla jsem na něj jak z jara. Nemohla jsem uvěřit tomu, že v ruce právě svírám meč Godrika Nebelvíra.
Začínám blaznit! Všechno je to jen sen, pouhý sen.
Otevřela jsem oči.
"Takže to byl jen sen" zaradovala jsem se a vydala se je skříni. Na jejich dveřích byli pověšeny šaty pro družičku. Málem bych zapomněla. Fleur s Billem mají dnes svatbu.
Okamžitě jsem se nasoukala do šatů a přemístila se do Doupěte. Nechtěli svatbu tady, na Grimmauldově náměstí, tak se koná tam.
Objevila jsem se v mém pokoji. I hned jsem se rozeběhla k oknu a podívala se ven. Všichni už tu byli a připravovali oslavy.
Přešla jsem ke dveřím, kde byla bílá mašle a pootevřela je.
"Ahoj, můžu dál?" Zeptala jsem se. Fleur jen kývla a ja vstoupila. Pomohla jsem ji s účesem a šaty. Byla nervózní, kdo by taky nebyl že.
"Ginny?" Oslovila mě a já jen kývla, že poslouchám. "Myslíš, že dělám dobře? Myslím tu svatbu... tvá matka z toho není nějak moc nadšená" povzdechla si.
"Poslouchej, taky jsem nebyla moc nadšená, že si bereš mého staršího bráchu, ale bylo to tím, že jsem tě neznala, teď s tebou trávím hodně času a já si čím dál tím víc uvědomuju, že si Bill nemohl najít nikoho lepšího" usmála jsem se.
"Děkuju" usmála se take "a neboj, mamka jeste buď ráda, že ho nedala dohromady s Tonksovou" na to jsme se obě dvě zasmály.
Všechno probíhalo skvěle. Fleur s Billem už jsou svoji, všichni se radují, tančí a pijou. Párkrát jsem si taky zatančila.
Všimla jsem si, že Krum tančí s Miou a Ron je vraždí pohledy. Přišla jsem tedy k němu, dvojčata mě zahlédla a bylo jim jasné, co mám v plánu. Vydali se tedy za mnou. Já se opřela o stůl vedle něj a dvojčata si stoupla za něj.
"Ale ale ale, tady nám někdo" začal Fred "žárlí!" Vykřikli jsme s dvojčaty najednou a zasmáli se. "Moc vtipný, si zkus zatancovat s někým jiným, uvidíš jak bude Harry žárlit, nebo ty Georgi, Angelině by se to taky nelíbilo" zkřížil ruce na prsou a dál je nenávistně pozoroval.
"Angelině by to nevadilo, to vím jistě" odvětil s úšklebkem. "A Harrymu může být jedno, s kým tančím" odsekla jsem.
"Děti, tohle si vyřešíte jindy, teď obejměte svou pratetu Tessie!!" Vykřikl hlas za námi. Všichni čtyři jsme nadskočili a na sucho polkli. Pak jsme se naráz otočili a nahodili falešné úsměvy.
"Prateto Tessie, co ty tu" promluvil po chvíli George. Odvážný to krok, toho vždycky obejme jako prvního.
"Přijela jsem na svatbu mého Williama přeci, pojďte sem" rozpřáhla ruce a než jsme se všichni nadáli, byli jsme uvězněni v jejím objetí.
...
Ahojky,
Tak co říkáte na další část? <3
1,15k!
Bella <3
ČTEŠ
To, co nás svedlo dohromady || Hinny ✓
FanfictionHarry mě chytl za ruku a otočil mě. Hleděli jsme si do očí. Chytil mě za pas a já mu dala ruce kolem ramen. Začali jsme se k sobě přibližovat a pak se to stalo. Ucítila jsem Harryho rty na těch mých. Všichni okamžitě začali ještě víc jásat a píska...