"Prosím, že to není jen sen" špitla jsem mu do ucha tentokrát já. "Pokud je to sen, tak je ten nejhezčí ze všech" odvětil a ja se musela pousmát.
Pomalu jsme se odtáhli. Harry mi nastavil ruku a nervózně se díval do mých očí. Já se jen pousmála a za tu ruku ho chytla. Ruku v ruce jsme se vydali ven, kde už měl Harry připravený hábit.
Přidala jsem se k ostatním a jako každý den kráčela v rytmu po schodech do velké síně.
Jsem si jistá, je by si to takhle Brumbál nepřál. Spíš to vím, řekl mi to. Bonus, když umíš mluvit s duchy.
Harry se zjevil vedle mě a chytil mě za ruku.
Ve Velké síni jsme se jako pokaždé seřadili a vyčkávali. Snape žvanil něco o tom, že je Harry na hradě a že kdo mu pomůže, buď mít problém. Já ho však moc nevnímala. Přemýšlela jsem, co bude dál.
Harry najednou vystoupil z davu a odhrnul si kápy. Cely Zmiozel se na něj i hned vrhl a namířili na něj hůlky. Mezi nimi byl samozřejmě i Malfoy.
Rozeběhla jsem se k Harrymu a stoupla si před něj. Když už tak lepší život krvezradkyně než život vyvoleného.
Jakmile jsem si tam stoupla, Malfoy sklonil hůlku. Věděla jsem, že to udělá. I když jsme Zmiozel a Nebelvír, tolerujeme se a normálně se dokážeme bavit, nebo dohodnout. Spoustu se toho za ten rok změnilo.
Do místnosti vtrhli i další členové řádu a schromáždili se kolem Harryho. McGonagallová svedla se Snapem souboj a vypudila ho z hradu. Všem bylo jasné, že teď přijde to nejhorší. McGonagallová začala s pomocí profesorů ochraňovat Bradavice a nezletilé kouzelníky posílat do bezpečí.
Za chvíli už nad Bradavicemi byl velký silový štít.
Rozeběhla jsem se za Dorou a Remusem do věže a oba silně objala. Doru samozřejmě víc. Venku zuří bitva i tady ve Velké síni.
"Avada Kedavra!" Vykřikla Bellatrix Lestrangeová. Její pronikavý a šílený smích se šířil jako kletba, kterou na mě vyslala. Všechno bylo najednou zpomalené. Jen tak tak jsem vykouzlila štít. Kletba mě i tak odhodila pár metrů daleko. Vlastně bych narazila do zdi, kdyby mě profesorka McGonagallová nezachytila kouzlem a nepoložila mě na zem.
Mamka se statečně vrhla do boje a já se rozeběhla za ní a dvojčaty, kteří stáli kousek od ní a s údivem ji sledovali.
Mamka si něco zamumlala a pak vykřikla "Avada Kedavra" čímž Bellatrix zabila.
Všichni tři jsme na ni zírali s bradou až u země. Věděli jsme, že je mamka nadaná čarodějka, ale že až takhle.
Za námi vybuchla stěna. S šokem jsme se všichni otočili. George se snažil vyhrabat Freda a já mu vyběhla napomoc stejně jako mamka a ostatní. Fred se nadechl a otevřel oči, když jsme ho vyhrabali z sutin.
"Fredie, tohle už mi nikdy nedělej!" Vykřikl George a objal své dvojče "vynasnažím se, Georgi" ušklibl se naoplatku Fred. Poté ho objala ještě mamka a nakonec i já.
Když jsme se odtáhli někdo se ozval. "Jak dojemná chvíle, AVADA KEDAVRA!" Zakřičel jeden ze smrtijedů a Fred se svalil na zem. Na tváři měl úsměv zkriveny do jeho posledního úšklebku.
Do očí se mi nahrnula hromada slz. George hlasitě vykřikl a namířil hůlku na smrtijeda, který se i hned vypařil. Pak se svalil vedle svého dvojčete a objal ho.
Všichni rázem brečeli jak želvy.
Ztratila jsem bratra a to navždy. Někdy mě sice štval, ale i tak jsem ho měla nadevše ráda.
"Vyjdejte mi Harryho Pottera a budete ušetřeni, vydejte mi ho a nechám vás žít" ozval se hlas, který postupoval síni až k nám.
Smrtijedi se stáhli ke svému pánovi. Podívala jsem se na mamku a ta jen kývla, ať jdu. Můj pohled ještě zabloudil k dvojčatům.
Poté jsem vyběhla najít Harryho, ale nikde nebyl. Rozeběhla jsem se tedy opačným směrem k Ronovi a Mie. "Kde je Harry?!" Vykřikla jsem udychane.
"No on-" začala Mia, ale můj bratr ji předběhl. "V zapovězeném lese".
"Cože?!"
...
Tak jak se líbí další část? Pomalu, ale jistě se blížíme ke konci příběhu, a tak se chci zeptat, stali by jste o pokračování?
Bella <3
ČTEŠ
To, co nás svedlo dohromady || Hinny ✓
FanfictionHarry mě chytl za ruku a otočil mě. Hleděli jsme si do očí. Chytil mě za pas a já mu dala ruce kolem ramen. Začali jsme se k sobě přibližovat a pak se to stalo. Ucítila jsem Harryho rty na těch mých. Všichni okamžitě začali ještě víc jásat a píska...