Valentýnský horor

274 14 8
                                    

Dny plynuly jako voda a nastal únor a s ním i valentýnský ples. No není to úžasný? Odpovím za vás, ne není!

Ptáte se proč? Jednoduchá odpověď. Srdíčka, láska, šťastné páry všude okolo a já? Já se svou nešťastnou láskou sama, nebo s nějakým idiotem. Takhle probíhá většina plesů.

Dneska to oficiálně vyhlásí, takže odpoledne můžu čekat na své posteli hromadu pozvánek, jako každý rok.

V koupelně jsem ze sebe udělala člověka, no spíš čarodějku, oblékla si uniformu s hábitem a vyrazila do velké síně.

Pozdravila jsem se s Lenkou a i s ní si šla sednout k Havraspáru. Další jednoduchá odpověď. Od té doby, co Harry chodí s Cho sedávám tady, protože Changová je nasáčkovaná u Nebelvíru. Sedí Harrymu na klíně a navzájem si dávají jídlo do pusy a líbají se.

Vždycky se mi chce zvracet a tak jsem se přesunula za Lenkou.

Ostatním tady nevadím. Havraspárští jsou v pohodě, jsou chápavý a to se mi v téhle chvíli fakt hodí.

Nějak jsem přežila formule, lektvary, dějiny a dvouhodinovku péče o kouzelné tvory. Po poslední hodině jsem šla i s Lenkou do knihovny.

Ano ano do knihovny. Ginevra Weasleyová dobrovolně v knihovně, bez výhrůžek Mii, že mi zlomí koště.

Přišel čas na večeři. Profesor Brumbál si stoupnul do čela stolu a spustil "milý studenti, věnujte mi chvilku prosím" na chvíli se odmlčel "jak jistě víte, blíží se Valentýn, svátek zamilovaných a proto, jako každý rok, pořádají Bradavice valentýnský ples" cela velká síň si začala něco šuškat ale Brumbála to neodradilo "tento pátek, se bude konat zde ve velké síni, hodně štěstí při schánění partnerek chlapci a nenechte si je vyfouknout" mrkl a posadil se.

Lenka se ke mě naklonila a pošeptala "tohle dělá vždycky" přikývla jsem.

Jak jsem čekala. Popadla jsem přáníčka a pozvánky a odnesla je do společenky, kde seděla Mia, Harry a můj bratr.

Hodila jsem je na stůl před trio, které se na mě jen udiveně dívalo.

"Ty jsou pro mě?" otázal se můj přihlouplej bratr a natahoval se pro přáníčka. Mia ho placla přes ruku "au" vyjekl.

"Ty nejsou pro tebe pako, jsou pro Ginny" zasmála se Mia a Harry s ní "a moje pozvánky jsou kde" odvětil podrážděně.

"Myslela jsem, že půjdeš s LEVANDULÍ" řekla naštvaným tónem Mia a dál hleděla s nezájmem do Denního Věštce.

"Abych byl s tou furii i na plese? To tak" zasmál se. To však ale netušil, že ho někdo poslouchá....

"JSI IDIOT RONALDE WEASLEY! " zakřičela Levandule. Když tak přemýšlím, tuhle větu poslouchá můj bratr celkem často.

"Levandule zlato, já to tak nemyslel" začal, ale i jemu musí být jasný, že se z tohohle nevykrouti.

Levandule přišla až k němu a dala mu silnou facku a pak s brekem utekla. S Harrym jsme dostali totální, ale totální záchvat smíchu a Mia se radši nepozorovaně vytratila.

Ron se na nás šokovaně otočil "za co to sakra bylo"

"Ty nevíš?" řekla jsem mezi záchvaty smíchu. Jeho výraz nás oba utvrdil o tom, že si není až tak moc jistý.

"Myslím, ze tohle jen tak nezpravíš" zasmál se Harry a já s ním.

Ahojky,
Nemůžu uvěřit, že tu za chvíli bude 300 přečtení! Pro mě je to úplně až neuvěřitelně úžasné číslo!

Taky jsem se dívala na umístění no a prostě nevím jak Vám poděkovat!

Bella <3

To, co nás svedlo dohromady || Hinny  ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat