Bölüm Yazarı:mrew127
MET HIM LAST NIGHT
[met]
Karanlık olmasına rağmen, önünde alanı aydınlatan bir sokak lambasına sahipti. Çok net göremiyordu önündeki kartları belki de ama resimleri seçebiliyordu. Bu onun için yeterliydi. Ayrıca sokak lambasının karanlıkta oluşturduğu bu loş havayı seviyordu. Şarabından bir yudum aldıktan sonra, sol eli kartlarda geziniyordu yavaşça. Olabildiğince odaklanmış ve kendi için en doğru kartları seçebilmeyi umuyordu.
Şu an etraftaki seslere karşı daha duyarlıydı. Yaklaşan adım seslerini işitmişti ama odağından çıkmak istemiyordu. Sadece buradan geçen birine ait olduğunu düşünmüş ve gözleri kapalıyken kartlara dokunmaya devam etmişti. Adım seslerinin kesilmiş olmasıyla, odağını daha iyi sağlamıştı. Birkaç kart ile bağlantı kurana kadar da bu böyle devam etmişti.
Gözlerini araladığında elindeki ilk kartı çevirmişti. Umutluydu ama umudu bir anda yok olmuştu. 'Kılıç Onlusu'ydu kart. Görüntü olarak bile kötü şeyler çağrıştırıyordu. Vücudunda 10 tane kılıç bulunan bir adamdı sembolü. Düz de, ters de olsa anlamı pek iyi değildi.
"Benim içinde bir fal bak." Duyduğu ani sesle şaşırarak kafasını karttan kaldırmıştı. Karşısında siyah kıyafetleri ve kapşonuyla birisi duruyordu. Adım seslerinin sahibi o olmalı diye düşünmüştü Jaemin. Işığın yansıma açısından dolayı yüzü belirgin değildi. Gecenin yarısında bu pozisyonda oldukları için gerilmişti. Hayır demek isterdi, yapamayacağını bilse de.
Önünde bulunan kartları eline alarak karıştırmaya başladı. Hızlı değildi ve karşısındaki bedenle enerjilerinin uyuşup uyuşmadığını merak ediyordu. Nedeni ise başkası için kartlara doğru bakabilmek için, enerjilerinin uyuşması gerektiğindendi.
En sonunda karıştırdığı kartları önündeki zeminde bulunan örtünün üzerine koyarak göz ucuyla karşısındaki bedene bakmıştı. Boğazında oluşan yumruyu göndermek adına hafifçe öksürerek konuşmaya girmişti.
"Buraya otur ve gözlerini kapat. Gözlerini kapattıktan sonra sol elini kartlar üzerinde gezdirmeni istiyorum. Öylesine değil, odaklanarak yapmalısın. Eğer gerçekten odaklanırsan bazı kartların seni seçtiğini fark edeceksin. Şu an sadece üç tane kart seçmeni ve ayrı bir yere koymanı istiyorum." Söyleyeceği cümleleri bitirdikten sonra karşıdaki bedenin kafasını salladığını görmüştü. Kartlara ulaşabilmek için yere oturmuştu, bedenleri daha yakındı şimdi. Işık da yabancı bedenin yüzüne daha net yansıyordu. Dudağının yanındaki yarayı ve yüzündeki birkaç morluğu seçebilmişti. İçinde birazda olsa bulunan güven yok olup gitmesi gerekirken, korkmadığını hissediyordu. Nedenini bilmiyordu ama bir bağ hissedebilmişti aralarında olan. Enerjilerinin uyduğunun bir göstergesi olarak düşünmüştü.
Karşısındaki beden gözlerini kapamışken onu izliyordu. Kendine engel olamayıp hep karşısındaki kişi incelerdi. Kusur bulmak için değildi. İnsanların farklılıklarını keşfedip onları tanıyabilmek içindi.
Sert yüz hatlarıyla karışan yara izlerinin sebebini merak etmişti istemsizce. Biriyle mi kavga etmişti yoksa dövülmüş müydü? Sormak isterdi. Yinede fazla merakın yolunu takip etmek istemiyordu. O yüzden bakışlarını kartlara indirerek sonucu beklemeye başlamıştı. Kendi gibi kötü bir sonuç mu alacaktı diye düşünüyordu. Belki de onun kaderi iyi olacaktı. Öyle olmasını dilemişti, tanımadığı biri için.
Üçlü açılım yapmak istiyordu. Geçmiş, şimdiki zaman ve geleceği gösteren türdendi. Aslında en başında ona sormalıydı, ne için tarot bakmak istediğini. Sadece içgüdülerine göre hareket etmişti sormak yerine. Çünkü gece yarısı birinin bu halde aşk falı baktıracağını düşünmüyordu. Kaderi hakkında bir şeyler öğrenmek isteyecekti.