24|Chorus Noster| prolouge

178 11 0
                                    

Bölüm yazarı:daddyjohnlilten



"Soylu adamsa sonunda gözlerini mutlulukla izlediği kar yağışından çekmeyi başararak kafa salladı ve her zamanki sakin, soğukkanlı hareketlerle arabadan indi. Etrafına baktığında kendisiyle aynı anda gelmiş olan, sırayla dizilmiş at arabalarını görüyordu, Hepsinin içinden şık, tıpkı kendisi gibi giyinmiş baylar ve göz kamaştırıcı elbiseleriyle kimisi evli, kimisi bekar bayanlar sıra sıra çıkıyordu. Bazı kişiler hayatının aşkını burada bulacağı umuduyla yalnız gelmiş, bazıları da eşlerinin kollarına girip çenelerini havada tutarak içeri yürümüştü. Tüm bunları çok sonradan fark ettiği bir büyülenmişlik hissiyle izlerken olduğu yerde bir süre beklemiş, kendini karşısında durup içerisinde devasa balo salonunu bulunduran binayı incelemekten alıkoyamamıştı. Kendi ülkesinin de üst sınıflar için düzenlenen aktiviteleri olsa da onların yaptıkları ne olursa olsun bu organizasyonu asla geçemezdi. 

 Tüm kıyafetler, yürüyüşler, salon içerisinden zayıf bir şekilde şimdiden duyulan müzik, misafir davetiyeleri, kendilerini olabilecek en iyi şekillerine sokan insanlar ve kalan tüm detayların güzelliği her bir taraftan çıkıp ortaya karışarak harmanlanmış, insanın görebileceği ve hissedebileceği en güzel estetikliği veriyordu."

youtan poluoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin