XXIX

7.8K 673 210
                                    

# Kendimden Hallice - Ben Hanginizim

Günaydınn

Bu ara garip bir şekilde çok sık bölüm arıyorum, kafanız karışabilir diye uyarı yapayım. Gece attığım bölümü atlamayın♡

~

Ellerimi yasladığım kirli lavobodan çekersem düşecekmiş gibi hissettiğim için midem bulandığı hâlde oradan destek alarak aynadan kendime bakmaya devam ettim.

Erkek tuvaleti olmasını umursamadan içeri giren Helin telaşla yanıma doğru gelirken hiçbir tepki vermemem, içindeki korku ateşini büyütmüş olmalı ki titreyen bir sesle adımı seslendi.

"Yankı!"

Duymamış gibi kendime bakmaya devam ettiğim kısa bir sürenin ardından kolumu kavradı.

"Yankı bana bakar mısın?"

Ellerimi kirli lavobodan çekip suyun altına soktum. Ardından sabun sıkıp iyice köpürterek güzelce yıkadım. Elimde köpük kalmadığında emin olunca musluğu kapatıp yavaş bir şekilde ona döndüm.

"Efendim."

Rahatlamayla karışık derin bir nefes verirken emin olmak ister gibi "Sensin değil mi?" deyişini her zamanki gibi dalgaya aldım.

"Yüzümü görüyorsun ya Helin, daha neyi sorguluyorsun allah aşkına."

Gözlerini devirmemek için direndiğini anlayabiliyordum. Ama sakin kalıp beni alttan almaya çalıştı.

"Bahsettiğim şeyin bu olmadığını ikimiz de biliyoruz."

Suyu süzülmüş, hafif ıslaklık bulunan elimi saçlarıma daldırdım. Kısa bir şekilde dağıtıp siyah tutamlarımı çekiştirirken derin bir nefes alınca tekrar koluma dokundu.

"İyi misin sen? Önemli bir haber mi bekliyorsun? Çok streslisin bugün Yankı."

Gözlerimi sıkı sıkı yummuş bir hâlde kafamı olumsuz manada salladım.

"Bir şeyler olmuş da ben bilmiyormuşum gibi daha çok Helin. Sanki geç kalıyormuşum gibi..."

"Bıraktın değil mi tedaviyi? Bana söylemiyorsun ama, gitmiyorsun değil mi hiçbirine? İlaçlarını da almıyorsun..."

İşte Emir'e söylediğim yalanlardan biri buydu. Arkadaşım yok demiştim, ama mükemmel bir dosta sahiptim. Sadece o anda orada 'bir kişi hariç arkadaşım yok' cümlesini kurmak istemediğim için arkadaşım yok demekle yetinmiştim. Ama ince düşünüldüğünde o gün Emir'de Kaya'yı saymamıştı. Ben yalancı sayılır mıydım?

"Bunun o sikik tedavilerle hiçbir ilgisi yok." diyerek bir nevi söylediği şeyi onayladığımda kolumu sıvazlayarak klasik repliklerini sıralamaya başladı.

"Yankı, en iyi psikiyatristlerden randevu aldık ama sen onları denemedin bile. Neden hemen pes ediyorsun kardeşim? Bunu beraber aşabiliriz."

"Helin ben yıllardır bununla yaşıyorum." dediğimde bu cümlenin canımı bu denli yakacağını tahmin bile etmiyordum. "Alıştım artık, sende alış. Tedavi filan almayacağım daha fazla. İlaçlarım ağır geliyor. Halüsinasyonlarım artıyor. İşin garibi ben onların halüsinasyon olduğunu görürken anlayabiliyorum. Bunlar normal değil. İlaçlar iyi gelmiyor. Ama korkuyorsan benden eğer-"

Net bir sesle "O cümleyi sakın tamamlama." dediğinde hafifçe gülümsedim. "O cümleyi tamamlama çünkü kafana bir tane geçirmek istemiyorum. Oğlum korkuyor olsam neden kıçının dibinde dolaşıp durayım? Korkulacak bir şey değil ki bu hem. Sen kendi kendine tribe giriyorsun."

Kesik İzleri || Texting [b×b]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin