Karanlık

741 49 39
                                    

Zaman bir nehir gibi. Bazen çok hızlı geçiyor bazen ise çok yavaş... bu zamanlarım değerini bilmezseniz geleceğe gidemezsiniz.

- Yaş 10 -

Regulus beni dışarı çıkarmıştı ne oldugunu anlamaya çalışıyordum çünkü amcam genellikle sakin ve kenarda duran bir insandı. Aslında eskiden değilmiş... Daha deli doluymuş ama ölümden döndüğünden beri böyle sessiz sakin birine dönüşmüş.
Dışarda babamlar da vardı ve harry aşırı mutluydu yanına gittim sormak için
Meissa: "harry? Noldu neden bu kadar heyecanlısın?"
Harry: "GELECEK SENE HOGWARTSA GIDECEKMISIZ?!"
Hogwarts'ı çok duymuştum hatta babamlar orda tanışmıştı... mükemmel dostlukların başladığı büyülü bir yer... orayı o kadar güzel anlatmışlardı ki oraya gitmek için can atıyordum tabii bunu gösteremiyordum ama gerçekten istiyordum.
Meissa: "Cidden mi? Bu mükemmel harry..."
Sirius: "Meissa konuşabilir miyiz?"
Babama döndüm
Meissa: "Tabii ki."
Siriusla biraz uzaklaştık küçük bir gölün yanina gelmiştik
Sirius: "Hogwartsa gitmek istiyor musun?"
Meissa: "Tabii ki! Orası sizin anlattığınıza göre mükemmel"
Sirius: "B-ben üzgünüm.."
Meissa: "Ne için?"
Sirius: "Duyguların... geri gelene kadar evde eğitim görmen daha iyi olacak..."
Meissa: "Ya gelmezse?"
Babam bana bakıp yanıma eğildi gözümün içine baktı
Sirius: "Sana söz veriyorum ki gelecek"
Kafamı tamam şeklinde salladım.
Taş sektirmeye çalışıyorduk babam sürekli 3-4 kere sektiriyordu ama ben nerdeyse hiç sektiremiyordum.
Meissa: "Ama bu olmuyo.."
Yanıma geldi ve nasıl atacağımı gösterdi tekrar denediğimde 4 kere sekmişti
Meissa: "4 KERE SEKTİ!"
Sirius gülerek bana bakıyordu.
Meissa: "GÖRDÜN DİMİ! SEKTİRDİM!"
Sirius: "Gördüm bebeğim... sana bir teklifim var"
Meissa: "Tabii ki, nedir?"
Sirius: "Regulus bildiğin üzere yakın dövüş gibi şeylerle uğraşıyor. Remus karanlık sanatlara karşı savunma profesörü ve james ise quidditch takımındaydı..."
Meissa: "Lafı nereye getirmeye çalıştığını anlayamıyorum.."
Sirius: "Yani demeye çalıştığım şey... evden eğitim de bizde yardımcı olabiliriz böylece biraz daha eğlenceli geçer-?"
Meissa: "Baba.. eğlenceli geçse bile biliyorsun ben eğlenemem"
Siriusun gülüşü bir anda soldu kısık bir sesle
Sirius: "Doğru.."
Meissa: "Hey, hey üzülme... güzel olabilir hatta çok güzel olur.."

Bir süre daha gölün kenarında takılmıştık... sonra beraber eve döndük saat daha öğlen 12'ydi. Regulusun yanına koştum
Meissa: "Amca!"
Regulus bana dönüp eğildi. Koşarak gidip sarıldım ve kucağına aldı. Boynuna sarılıyordum hala.. kafami omzuna koydum.
Meissa: "Sen benim öğretmenim mi olacaksın şimdi?"
Regulus: "Evet! Sevdin mi bari bunu?"
Meissa: "Tabii ki ama... derse başlamak istiyorum ben... harry gelecek sene başlayacak olabilir ama ben evde olacağım için ne zaman başladığımız fark etmez bence.."
Regulus: "Abim ders programını bile hazırladı.. çok taktı bu ise kafayı yani gelecek sene başlayacaksın amaaa..."
Meissa: "Ama?"
Regulus: "Gizlice yapsak kimse birşey diyemez bence"
Meissa: "SEN DÜNYADAKI EN IYI AMCASIN!"
Regulus gülümsedi kulağıma eğilip "ne zaman başlıyoruz titan?"
Meissa: "Şimdi olur mu kaptanım?"
Regulus: "Oh, bu kadar hevesli olduğunu bilmiyordum. Kahvaltıdan sonra benim eve kaç"
Meissa: "Sen kahvaltıya gelmeyecek misin?"
Regulus: "hayır oraları felan toplarım"
Meissa: "Toplama.. beraber toplarız kahvaltıya gel... lütfen"
Regulusun duraksamasını görebiliyordum. Gülümsedi ve potter malikanesine gittik... içerde bir neşe vardı
Regulus: "Hey, bu neşenin sebebi ne?"
Sirius: "Weasleyler akşam yemegine çağırmış gece yatılıya kalın demişler o ortamı özlemiştik ondan"
Regulus: "Aksam yemeğini dışardan yicez belli oldu"
Meissa: "Bende seninle kalabilir miyim?"
Regulusun yüzündeki şaşkınlık belli oluyordu.
Regulus: "Sen benimle kalmak istemezdin emin misin?"
Meissa: "Ne? Her zaman seninle kalmak istiyordum ama lily ikinizi aynı eve koysak kendi bokunuzda boğulursunuz diyip izin vermedi..."
Ben hariç herkes gülmeye başlamıştı...
Sirius: "Pekii regulusla kalabilirsin ama dışardan yemeyin.."
Regulus kafasını tamam şeklinde salladı ve yemek yemeye başladık. Canım hiç birşey istemediği için yemeğimle oynuyordum... yemekten sonra lily ve james ortayı toplamaya başlamıştı. Regulus bulaşığa kalmamak için beni resmen evden kaçırmıştı.

Duygular ve HogwartsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin