Malfoy

269 17 238
                                    

Öfke, aklın alevini söndüren büyük bir rüzgardır.
- Andre Gide -

Hogwarts'a geleli neredeyse 1 hafta oldu. Verilen tüm ödevleri teslim etmiş, yeni verilen ödevleri tamamlamak için kütüphanenin yolunu tutmuştum.

Biraz hızlı bir giriş yaptım sanırım.

1 hafta içinde olan pek bir şey yoktu. Sadece Adrian 1 dönem kaldığını ve vaktimin daraldığını sürekli hatırlatıyordu.

Muggle Araştırmaları dersine giren 4. Sınıflardan pek kimse yoktu. Hermione, Ben, Neville, Alicia, Cho, Veronica ve birkaç kişi daha.

Harry girmenin saçma olduğunu, Mugglelar hakkında her şeyi bildiğini söyleyip sürekli sızlanıyordu.

Onun gibi düşünmüyorum. Evet, Mugglelar hakkında oldukça şey biliyoruz fakat bildiğim derslere girerek dönem sonu notunu yükseltmek mantıklı geliyordu.

Bunların dışında Aritmasi, Kehanet, Sihirli yaratıkların bakımı ve Astronomi tarzı dersleri de yazmıştım.

Program fazla yoğundu fakat buna değiyor.

Koridorda hızlı adımlarla ilerlerken ayna görmemle durdum.

Fazla perişan haldeyim. Düzensiz Hogwarts cübbesi, tek koluma taktığım çantam ve elimdeki kitaplar.

Arasından çıkan notlar daha dağınık gösteriyordu.

Saçlarımı bile düzenlemeye pek fırsat bulamamıştım. Gece boyunca uyumayarak Sihir Tarihi notlarını çıkardım. Fazlasıyla ezber gerektiren bir ders ve notlar bile artık pek bir işe yaramıyor.

Genetik olarak çökük gözlerim daha çökmüştü. Ne kadar dinlenirsem dinleneyim zaten yorgun gözüküyordum. Şu an bulduğumuz durumda ise ot bağımlısı gibi gözüküyorum.

Saçlarım fazlasıyla uzamış, göğüslerimin altına inmişti. Aşağıdan toplanmış at kuyruğu pekte bir işe yaramamıştı çünkü her yerden saçlarım çıkmıştı.

Elimle saçımı geriye atıp kütüphaneye girdim.

Cok bunalmış ve sıkkın birinin not çıkarması gerekiyor. Gerçi Remus'un vega Lily'nin notlarını da alabilirim.

Saçlarımı çözüm üstten topuz yaptım.

Hayır, o mükemmel topuzlardan biri degil. Kafamda kuş yuvası gibi duruyor...

Yaklaşık 5 ayım vardı fakat daha Malfoy'un doğru düzgün güvenini bile kazanamadım.

Ve kazanmak içinde pek uğraştığım söylenemez.

Artık biraz olsun uğraşmam gerekiyor.

Çantadan Çapulcu Haritasını çıkarıp açtım

Malfoy'un ismini bulmak biraz uzun sürmüştü. Evet, yanı başımda olsa bile..

Arkamdaki kitaplığın ordaki masada tek başına oturuyordu.

Terslejmeye hazır şekilde eşyalarımı toplayıp kalktım. Herhangi bir terslenmede uğraşlarım sona erer, cevabını veririm.

Çapulcu Haritasını kapatıp yanına ilerledim.

Karşısındaki sandalyeyi çekip sesimi çıkarmadan oturdum.

Eşyalarımı çıkarıp masanın üstüne yerlestirmemle geldiğimi yeni fark etti.

Draco: "Oturmana izin vermedim"
Meissa: "İzin almadım ve sana da günaydın"
Draco: "Günaydın? Saat öğlen 4"
Meissa: "Zaman kavramı mı kaldı?"

Duygular ve HogwartsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin