İddia

327 26 115
                                    

Müzik; Esrarengizliğin içinde yaşayabileceğimiz en güzel deneyimdir.
-Albert Einstein

Ortak salonda klasik bir akşam yemeğiydi demek isterdim fakat değil. Herkes gözünü dikmiş Ateş Kadeh'inden çıkacak şampiyonların isimlerini bekliyordu.
Dumbledore: "Işte hepinizin beklediği an geldi. Şampiyon seçimi!"
Dumbledore elini salonun duvarlarındaki ateşlere doğrulttu. Ateşlerin hepsi teker solup söndü.. Elini Ateş Kadehine doğrulttu. Ateş Kadehinden yükselen mavi ateş bir anda kırmızı bir ateşe döndü. Ve Ateş Kadeh'i birinci ismi fırlattı.
Dumbledore: "Durmstrang şampiyonu, Viktor Krum!"
Herkes alkışlamaya başladı. Krum'un yanındaki arkadaşları sevinçlerini bağırarak, Krum'a yavaş hareketlerle vurarak gösterdi. Krum yerinden kalkıp Dumbledore'nin elini sıktı ve şampiyonlar kısmına ilerledi.

Ateş Kadehi'nin ateşi 2. Kere kırmızılaştı ve ikinci ismi fırlattı.
Dumbledore: "Beauxbatons şampiyonu... Fleur Delacour!"
Herkes yine alkışlamaya başladı. Fleur yerinden sevinçle kalkıp Dumbledore'nin elini sıktı ve Krum'un yanına geçti.

Ateş Kadehi üçüncü ve son ismi fırlattı. Dumbledore eline aldı ve sevinçle konuşmaya başladı.
Dumbledore: "Hogwarts şampiyonu, Cedric Diggory!"

Bütün Hogwarts öğrencileri sanki kendileri seçilmişcesine sevinip alkışlamaya başladı. Fred tezahurat başlatınca herkes bir ağazdan bağırmaya başladı. Bütün Hogwarts ilk kez aynı şeyi düşünüyordu. Cedric Diggory, gururumuzdu. Slytherin-Gryffindor, Safkan-Muggle doğumlu fark etmeden herkes alkışlayıp aynı şeyi haykırıyordu. "Cedric Diggory!"

Cedric ayağa kalkıp onu alkışlayan öğrencilere şaşkınlıkla baktı sonrasında ise gülümsedi ve mırıldandı. "Güveninizi boşa çıkarmayacağım." Gülümseyerek ilerledi, Dumbledore'nin elini sıkıp şampiyonların yanına geçti.
Dumbledore: "Mükemmel! Artık üç şampiyonumuz da belli. Ama onlardan sadece biri tarihe geçecek. Sadece biri, şampiyonlar kupasını... Üçbüyücü kupası'nı kaldıracak!"
Büyü Bakanının getirdiği üstü örtüyle kapalı olan şeyin üstünü büyüyle açtı ve kupayı gösterdi. Kupa fazlasıyla parlıyordu.. Merlin, bunu kazanmayı fazlasıyla isterdim. Ateş Kadehindeki ateş dördüncü kere kırmızılaştı. Dur, ne?
Meissa: "Noluyor?"
Fred: "En ufak bir fikrim yok"
Dumbledore korku dolu gözlerle kadehe ilerledi. Herkes şaşırmışcasına kadehe bakıyordu. Kadeh dördüncü bir isim fırlattı. Dumbledore yavaşça kağıdı aldı ve açtı. Sessizce mırıldandı.
Dumbledore: "Harry Potter mı..? Harry..."
Bu sefer biraz daha yüksek sesle
Dumbledore: "Harry Potter?"
Herkes sessizliğe büründü. Dumbledore sesini biraz daha yükseltti.
Dumbledore: "Harry Potter!"
Hermione Harry'nin omzuna elini koydu ve mırıldandı.
Hermione: "Hadi, Harry.."
Meissa: "Ne? Hayır, hayır... Bu turnuvaya katılmayacaksın Harry."
Harry: "Emin ol benim istediğimde bu"
Hermione: "Tanrı aşkına, hadi Harry yürü!"

Harry Hermione'nin zoruyla ayağa kalkıp Dumbledore'nin yanına ilerledi. Etrafta ölüm sessizliği vardı. Kimseden çıt çıkmıyordu. Harry Dumbledore'nin yanından sessizce şampiyonların yanına ilerledi. Korkusu fark ediliyordu. Merlin, James bunu öğrendiğinde olay çıkaracak! Harry şampiyonların yanına ilerlerken bir ses duyuldu.

"Sahtekar!"
Ardına bir tane daha..
"17 yaşında bile değilsin!"
Ve bir tane daha..
"Ölmeden çıkabileceğini mi sanıyorsun!"

Harry Snape'in ölümcül bakışlarından kurtulup Mcgonagall'ın yanından geçti. Mcgonagall desteklercesine elini omzuna koyup gülümsedi. Harry diğer şampiyonların yanına geçti.

Duygular ve HogwartsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin