Dost, göze sezdirmeden gözyaşı silendir.
Harry heyecanlı heyecanlı troll'ü nasıl atlattığını anlatırken meraklı bir şekilde dinliyordum. Bizim ron fazlasıyla yardımcı olmuş, ayrıca hermione adındaki kızı sevmiştim. Merağım hoşuna gidiyordu çünkü daha fazla anlatması için bir sebepti.
Meissa: "Peki ya astronomi kulesi? Çıktın mı?"
Harry: "Evet! Bunu sana yazmayı unuttum sanırım... Hagridin çatlak kazanda bir yabancıdan aldığı ejderhayı göndermemiz gerekiyordu! Charlieye mektubu gönderdik ve arkadaşları astronomi kulesinden aldılar ejderhayı..."
Meissa: "nasıl bir yerdi?"
Harry: "Bulutların fazlasıyla üstünde... büyülü bir yer. Aslında direk hogwarts büyülü bir yer ama orası bir ayrı..."
Anlatırken yüzündeki heyecan fazlasıyla tatlı ve hoştu.
Harry: "eee sen ne yaptın bensiz?"
Meissa: "çocuk dünya klasiklerini bitirdim, piyano çalmayı öğrendim, babamların quidditch maçını izledim vesayre... o kadar güzel ve seninkiler kadar heyecanlı değil ama hoş"
Konuşma boyunca Hermioneden bahsetti. Onu seviyordu ve ilk kez benden başka bir kız arkadaşı olmuştu... onun adına seviniyorum ama hermioneyi kıskanıyordum sanırım... Ginny de harrynin yanında fazlasıyla garip davranıyordu. Bu da hoşuma gitmiyordu.. sanırım Ginny harrye aşık ve bu beni rahatsız ediyor nedenini anlayamıyorum. Heyecanla anılarını anlayan harrye baktım ve sözünü kestim
Meissa: "harry... beni unutma olur mu?"
Harry afalladı ve mal mal bakmaya başladı.
Harry: "anlamadım..."
Meissa: "yani beni unutma işte..."
Derin bir nefes alıp kafamı yastığa gömdüm.
Harry: "Ha anladım- seni unutacağımı düşünmüyorum Meissa sen benim ilk arkadaşımsın"Arkadaş/Dost... Harry kaç yıldır bana beni sevdiğini söylüyordu fakat sevmek nasıl bir duygu bilmediğim için buna fazla sevinemiyordum. Veya onun için sevmek nasıl hissettiriyorsa... Ama arkadaşlığı biliyorum. Sirius ve jamesi ele alırsak sanırım bana fazlasıyla değer veriyor. Canını verecek kadar... Harry de benim ilk arkadaşımdı ama onun benden başka bir sürü arkadaşı var. Ron, hermione, neville, fred, george... ben ise hepsine uzağım hatta bazılarını tanımıyorum bile... kıskanıyor muyum? Kesinlikle evet. Onun mutluluğunu kıskanmıyorum. Direk onu kıskanıyorum... fazlasıyla güzel dostlukları var benim ise ondan başka arkadaşım yok... regulus, lily ve çapulcular bana arkadaşlık yaptı ama neyden bahsettiğimi siz anladınız.
Sirius: "O nereye bakıyor?"
Harry: "Bilmiyorum daldı gitti gene..."
Regulus: "Kızı salın doya doya düşünsün"
Meissa: "Hı-?"
Herkes gülüşmeye başladığında anlamsız gözlerle onlara bakıyordum...***
Sevgili Günlük,
Kış tatilinin sonuna doğru harryle fazlasıyla konuştuk, oynadık ve özlem giderdik. Şimdi ise tekrar gitti... Sabah heyecanla hazırlandı ve perona gittik. Trenin gidişini izlerken içimde bir boşluk hissettim ve şuan hala var o boşluk. Gökyüzündeki kocaman dolunay etrafı aydınlatıyor sirius ve james remusun peşinden koşuyor... Tekrardan arkadaşsız kaldım. Amcam fazlasıyla yanımda olup arkadaş olmaya çalışıyor ama tabii ki yaşıtım gibi olmuyor. Yarın bir arkadaş bulmayı deneyeceğim! Umarım beni bu halimle kabul edecek birini bulabilirim... biraz zor olacak ama olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duygular ve Hogwarts
Fanfiction🤞 Umut dalını kesen baltanın sapı da ben olmuştum. Suç bizimdi ancak kuşlar da saftı, hangi kuş kanatları yerine dala güvenirdi? . 1- #Çapulcular 3- #Wolfstar