Eski Motor

403 32 83
                                    

Yüzümüzün ve gözlerimizin rengi ne olursa olsun, gözyaşlarımızın rengi aynıdır.

Yıldızlar, gözlerin kadar güzel olmasa da fazlasıyla parlak ve mükemmel. Insanlar karanlıktan korkuyor... Ay ve yıldızlar ise adeta korkmamaları için parlıyor. Ha, bide benim gibiler var. Karanlıkta kalmak isteyenler... zifiri karanlıkta oturmak insana bir sürü şeyi düşünmesine yardımcı oluyor. Geçmişi, geleceği ve bu günü. Gidişinin üstünden yaklaşık 11 ay geçti. Şuan kasım ayının ortalarındayız.. yarın tam olarak 1 yıl olacak. Seni ne kadar özlediğimi keşke bilsen... bir sürü hastaneye ve psikologa gittik. Babamlara daha fazla endişelenmemeleri için o varlığın gittiğini söyledim fakat gitmedi. En azından beni garip yerlere götürmüyor aksine bazen gelip beni dinliyor. Senin malikaneye uzun süredir gitmedim. Nina yaklaşık 1 haftadır bizimle kalıyor çünkü ailesi iş gezisine gitti. Herkes uyuyor... gökteki ay ve yıldızlarla tek başımayım. Her zaman oturduğun yerde yazıyorum sana bu mektubu... mektubu bildiğim son adresine göndereceğim hâlâ orda mısın bilmiyorum. Ekimde 13 yaşıma tam olarak bastım. Artık bazı şeyleri daha iyi anlayabiliyorum. Gidişini mesela... eğer burda istenmediğini düşünüyorsan ki öyle bir durum yok seni yanımda istiyorum. Bir daha sensiz kitap okuyamamak, şarkı dinleyememek, sohbet edememek beni çok geriyor Reg. Babam fazlasıyla pişman. Seni her zaman bekliyor olacağım.
~Meissa Black

Mektubu baykuşa verdikten sonra geriye yaslanıp aya döndüm. Artık remusta yoktu... dumbledore, okulda karanlık sanatlara karşı savunma profesörü olmadığını söyledi ardından ise Remus'a iş teklifi yaptı. Onun için fazlasıyla mutluyum... keşke bir kez olsun Hogwarts'a gidip orayı görebilsem. Şu anlık en çok istediğim şey bu olabilir. Babamlar dahil herkes fazlasıyla abartarak anlatıyor orayı. Aslında çok güvenli demelerine rağmen Harry'nin başına gelen o kadar çok şey var ki.. geçen sene ne olduğunu anlatmak gerekirse Harry kocaman bir basilisk öldürdü. Voldemort'un anısını yok etti ve Ginny weasley'i kurtardı. Söylenene göre sırlar odasını Ginny açmış. Onu kimse suçlamıyor. Voldemort'un etkisi altında olduğu için açtığını hepimiz biliyoruz. O günden sonra harryle daha çok yakınlaşmaya başladılar. Aslında bakarsanız Harry yaz tatilinde fazlasıyla boy attı ve doğruyu söylemek gerekirse babası gibi yakışıklı. Çoğu kızın gözü üstünde... bu beni artık eskisi kadar rahatsız etmiyor. Hatta onunla 'genç kızların sevgilisi potter' diyerek dalga geçiyorum. Buna sinir oluyor...

"Hey, neden burda tek başına oturuyorsun?"

Karşımdan endişeyle gelen Nina hızla yanıma oturup ateşime baktı.
Nina: "Ateşin yok. Seni buraya o varlık mı getirdi?"
Meissa: "Onun ismi varlık değil Gölge. Ayrıca gittiğini söylemiştim"
Nina: "Tamam ya kızma.. Senin için endişeleniyorum"
Yanıma oturup ayaklarını kendine çekti ve bacaklarına sarıldı.
Nina: "Geceleri bir anda ortadan kayboluyorsun bulmak için canım çıkıyor! Gideceğin zaman bana da haber versene.... Yanında olmam seni rahatsız mı ediyor?"

Duygular ve HogwartsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin