Lupin-Black

667 48 60
                                    

Zaman bir nehir gibi. Bazen çok hızlı geçiyor bazen ise çok yavaş... bu zamanlarım değerini bilmezseniz geleceğe gidemezsiniz.

- Yaş 10 -

Regulus beni dışarı çıkarmıştı, ne oldugunu anlamaya çalışıyordum çünkü amcam genellikle sakin ve kenarda duran bir insandı. Aslında eskiden değilmiş... Daha deli doluymuş ama ölümden döndüğünden beri böyle sessiz, sakin birine dönüşmüş.
Dışarda babamlar da vardı. Harry aşırı mutluydu, bende bunu sormak için yanına ilerledim.
Meissa: "Harry? Noldu? Neden bu kadar heyecanlısın?"
Harry: "GELECEK SENE HOGWARTSA GIDECEKMISIZ?!"
Hogwarts'ı çok duymuştum, hatta babamlar orda tanışmıştı... Mükemmel dostlukların başladığı büyülü bir yer... Orayı o kadar güzel anlatmışlardı ki gitmek için can atıyordum. Tabii bunu gösteremiyordum fakat gerçekten istiyordum.
Meissa: "Cidden mi? Bu mükemmel Harry..."
Sirius: "Meissa, konuşabilir miyiz?"
Babama döndüm.
Meissa: "Tabii ki."
Siriusla biraz uzaklaştık. Küçük bir gölün yanina gelmiştik
Sirius: "Hogwartsa gitmek istiyor musun?"
Meissa: "Tabii ki! Orası sizin anlattığınıza göre mükemmel"
Sirius: "Ben üzgünüm.."
Meissa: "Ne için?"
Sirius: "Duyguların... geri gelene kadar evde eğitim görmen daha iyi olacak..."
Meissa: "Ya gelmezse?"
Babam bana bakıp yanıma eğildi ve gözümün içine baktı.
Sirius: "Sana söz veriyorum ki gelecekler. "
Kafamı tamam şeklinde salladım.
Taş sektirmeye çalışıyorduk. Babam sürekli 3-4 kere sektiriyordu ama ben neredeyse hiç sektiremiyordum.
Meissa: "Ama bu olmuyor.."
Yanıma geldi ve nasıl atacağımı gösterdi. Tekrar denediğimde 4 kere sekmişti
Meissa: "4 KERE SEKTİ!"
Sirius gülerek bana bakıyordu.
Meissa: "GÖRDÜN DEĞİL Mİ? SEKTİRDİM!"
Sirius: "Gördüm bebeğim... sana bir teklifim var."
Meissa: "Tabii ki, nedir?"
Sirius: "Regulus bildiğin üzere yakın dövüş gibi şeylerle uğraşıyor. Remus karanlık sanatlara karşı savunma profesörü ve James ise quidditch takımındaydı..."
Meissa: "Lafı nereye getirmeye çalıştığını anlayamıyorum.."
Sirius: "Yani demeye çalıştığım şey... evden eğitim de bizde yardımcı olabiliriz, böylece biraz daha eğlenceli geçer-?"
Meissa: "Baba.. eğlenceli geçse bile biliyorsun, ben eğlenemem. "
Siriusun gülüşü bir anda soldu. Kısık bir sesle;
Sirius: "Doğru.."
Meissa: "Hey hey, üzülme... güzel olabilir, hatta çok güzel olur.."

Bir süre daha gölün kenarında takılmıştık... sonra beraber eve döndük. Saat daha öğlen 12'ydi. Regulusun yanına koştum.
Meissa: "Amca!"
Regulus bana dönüp eğildi. Koşarak gidip sarıldımda beni kucağına aldı. Boynuna sarılıyordum hala.. kafamı omzuna koydum.
Meissa: "Sen benim öğretmenim mi olacaksın şimdi?"
Regulus: "Evet! Sevdin mi bari bunu?"
Meissa: "Tabii ki ama... derse başlamak istiyorum ben... Harry gelecek sene başlayacak olabilir ama ben evde olacağım için ne zaman başladığımız fark etmez bence.."
Regulus: "Abim ders programını bile hazırladı.. çok taktı bu işe kafayı. Yani gelecek sene başlayacaktın amaaa..."
Meissa: "Ama?"
Regulus: "Gizlice yapsak kimse bir şey diyemez bence!?"
Meissa: "SEN DÜNYADA Kİ EN IYI AMCASIN!"
Regulus gülümsedi ve kulağıma eğildi;
"Ne zaman başlıyoruz titan?"
Meissa: "Şimdi olur mu kaptanım?"
Regulus: "Oh, bu kadar hevesli olduğunu bilmiyordum. Kahvaltıdan sonra benim eve kaç."
Meissa: "Sen kahvaltıya gelmeyecek misin?"
Regulus: "Hayır, etrafı toplarım. "
Meissa: "Toplama.. beraber toplarız kahvaltıya gel... lütfen"
Regulusun duraksamasını görebiliyordum. Gülümsesinin ardından Potter malikanesine gittik... içerde büyük bir neşe vardı.
Regulus: "Hey, bu neşenin sebebi nedir?"
Sirius: "Weasleyler akşam yemegine çağırmış ve gece yatılıya kalın demişler. Orada ki ortamı özlemiştik ondan."
Regulus: "Aksam yemeğini dışardan yiyeceğiz, belli oldu"
Meissa: "Bende seninle kalabilir miyim?"
Regulusun yüzündeki şaşkınlık belli oluyordu.
Regulus: "Sen benimle kalmak istemezdin, emin misin?"
Meissa: "Ne? Her zaman seninle kalmak istiyordum ama lily ikinizi aynı eve koysak kendi bokunuzda boğulursunuz diyip izin vermedi..."
Ben hariç herkes gülmeye başlamıştı...
Sirius: "Pekii regulusla kalabilirsin ama dışardan yemeyin.."
Regulus kafasını tamam şeklinde salladı ve yemek yemeye başladık. Canım hiçbir şey istemediği için yalnızca yemeğimle oynuyordum... yemekten sonra Lily ve James ortalığı toplamaya başlamıştı. Regulus ise bulaşığa kalmamak için beni resmen evden kaçırmıştı.

Duygular ve HogwartsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin