Başarısızlık daha zekice başlama fırsatından başka bir şey değildir.
"Sirius, hadi ama!"
Sirius'a bu fikri kabul ettirmek için neredeyse herkes seferber olmuştu James, Remus, Lily, Arthur, Molly, Harry... Evet, aklınıza gelen herkes. Yaklaşık yarım saatlik bir konuşmanın sonucunda ikna olmuştu. Dur... IKNA OLMUŞTU! Yaklaşık 3 yıl boyunca evden eğitim almıştım ve şimdi görkemli, öyle olduğu kadar da mükemmel olan okula gidebilecektim. Harry sevinçle bağırıp koşarak yanıma geldi ve sarıldı. Aynı zamanda Fred, George ve Ron da aynısını yapmıştı. Hepsinin saçları Siriusunki gibi uzundu. Harry ve ben buna Sirius modası diyorduk. Jameste uzatmıştı! Ona da fazlasıyla yakışmıştı... Yaklaşık 1 hafta sonra okul açılacaktı ve bunun verdiği heyecanla stresin karışımı garip hissettiriyordu. Bir saniye... Hissettiriyordu. Bunu fark ettiğim an gene her şey yok olmuştu... Bir süreliğine de olsun hissetmek güzeldi.
Harry ve Ronla bahçeye çıkıp dolaşmaya başladık. Ron'u sürekli Molly çağırdığı için sürekli gidiyordu.. Ve tekrar...
"RONALD WEASLEY!"
Ron derin bir nefes alıp bize döndü.
"Görüşürüz"
Görüşürüz dememizi bile beklemeden kovuğa doğru koştu ve içine girdi.
Meissa: "Harry, Babam okula gitmemi kabul ettikten sonra bana sarıldınız ya"
Harry: "Evet..?"
Meissa: "Garip bir şey hissettim... Yani nasıl anlatılır onu bile bilmiyorum ki"
Yüzüne bakmadan eliyle oynuyordum.
Harry: "Garip bir şey mi hissettin? Dur, bir dakika... BIR ŞEY MI HİSSETTIN?!"
Kafamı hafif kaldırıp Harry'e baktım ve kafamı evet şeklinde salladım. Harry derin derin nefes alıp sakin olmaya çalışarak konuştu.Harry: "Peki, nasıl bir şeydi?"
Meissa: "Bilmiyorum, sanki içim kıpır kıpır gibiydi ama bir yandan da-..."
Harry: "Heyecanlandın fakat stres yaptın.. anlayabiliyorum"
Meissa: "Harry, yapabileceğimden emin miyiz?"
Harry: "Hermione ile yarışabileceğini düşünüyorum"
Meissa: "Ne? Hayır, o kızın her şeyle alakalı bir bilgisi var..."
Harry hafif gülüp dediğim şeyi kafasıyla doğruladı. Remus çoktan götüreceğim şeyleri hazırlamak için Black Malikanesine gitmişti bile.
Harry: "Bizimkiler senden daha hazırlıklı.."
Meissa: "Bu beni rahatlatıyor. Yani yardım etmeleri"
Yardım etmiyorlardı. Neredeyse her şeyi onlar yapıyordu.. Böyle alışmıştım. Hogwarts'ta kendim yapmam gerekecekti.***
"Asanı aldım mı?"
"Evet"
"Valizini aldın mı?"
"Evet"
"Baykuşunu aldın mı?"
"Eve-"
"Kazanını aldın mı?"
"Ev-"
"Her şeyi aldığına emin misin?
"BAK GERÇEKTEN HER ŞEYİ ALDIM! MERLİNİN ÜSTÜNE YEMIN EDERIM KI ALDIM!"Sirius ve James sondaki bağırmamla beraber kahkaha atmaya başlamışlardı. Ben heyecanlanıyordum fakat Remus benden daha heyecanlıydı. Peronda bile bir şeyleri alıp almadığını sorguluyordu. Sirius yanıma ilerledi.
"Hazır mısın?"
"Benle beraber geçer misin?"
Sirius'un yüzünde küçük bir gülümseme oluşmuştu. Yıllar sonra ilk kez perondan bir öğrenci gibi geçecekti. Kafasını yana çevirip James'e baktı.James: "Ilk gündeki gibi mi..?"
Sirius: "Ilk gündeki gibi."Sirius benim valizimi James ise Harry'nin valizi aldı. Koşarak duvardan geçtiler.. Bir saniye. Benimle beraber geçecekti güya.. Her neyse bunun onlara güzel hissettireceğini biliyorum. Harry yanına ilerleyip elini uzattı. Elini tuttum ve koşarak duvara ilerledik..
Çarpacağım
Çarpacağız
Çarpacağ-Çarpmadık.. duvardan sapasağlam geçmiştik. Kafamı hafif kaldırıp perona baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duygular ve Hogwarts
Fanfiction🤞 Umut dalını kesen baltanın sapı da ben olmuştum. Suç bizimdi ancak kuşlar da saftı, hangi kuş kanatları yerine dala güvenirdi? . 1- #Çapulcular 3- #Wolfstar