Ashura dan saryana mendarat di depan istana.ashura memandang ke depan dan tergamam.istana valkry musnah.ashura berlari masuk ke istana.
Ashura merempuh pintu masuk dengan ganas dan nampak abang dan kakaknya telah tewas.darah mengalir di lantai.Semua pengawal mati dan istana musnah.
"Kakak!! Abang!!"
Dua insan yang disayangi mati di depanya.ashura mengangkat kepala abangnya dan melagakan dahi.air mata menitis ke bawah.sementara itu saryana mencari ibu dan ayahnya.
Tiada.ashura melekapkan tangan ke lantai dan cuba mengesan tenaga ibunya.gagal.ashura memandang ke semua arah.
Kuasa angin digunakan bagi memgalih mayat keluar dan kuasa tanah bagi menyediakan lubang.
Selesai menanam mayat.ashura bangun dan berpaling pada saryana."Saya tahu awak sedih tapi kita kene kuat.awak jaga diri saya nak amik balik keluarga kita"
"X ash.saya akan ikut"
"Baiklah.pastikan awak bersedia"
Ashura mengepakkan sayap dan saryana mengikut.mereka terbang ke atas dan menuju ke kota monta.
Sementara di istana monta 3 orang sedang dikat pada sebatang tiang dan seorang lelaki berpakain raja datang.
"X guna kau dwe"
"Hahahahaha!!dah nak mati pun masih nak lawan!.x berubah"
"Kuang ajar kau"
"Oh ni adik kau kan kaguna.masih cantik dan berisi la.besar barang"
"Kau jangan sentuh dia!!"
"Aku suka "
Raja dwe iaitu raja kota monta membuka ikatan ryuki dan mengoyakan baju ryuki.terserlahlah payudara ryuki yang menjadi tetapan raja dwe.
Dalam masa yang sama ashura dan saryana mendarat di pintu istana monta.ashura di halang dua orang pengawal.
"Kamu siapa?! Apa tujuan kamu!?"
"Tujuan aku membunuh"
Kepala pengawal tadi terpisah dari badan.ashura melangkah masuk dan membelasah semua orang yang menghalang diikuti saryana.
Semakin ramai yang datang dan itu membuatkan ashura semakin marah dan meliar.kuasanya semakin kuat.
"Burn to ashes!!!"
Api hitam membakar semua dan ashura membunuh dengan pedang di tangan.matlamatnya membunuh raja monta.
Ashura menendang pintu bawah tanah istana dan nampak raja dwe sedang menggomol ibunya yang tidak sedar.dia melihat raja kaguna dan permaisuri sedang berdarah.
"Kau!!!"
Ashura menerjah raja dwe dan menangkap raja tersebut.tekanan kuasa kian dirasai semua kota.
"Apa yang kau buat?"
"Hahahaha jadi kau adalah anak perempuan ni!!"
Ashura mengempal penumbuk.kilat hitam mengalir dan satu tumbukan padu diberikan.raja dwe tercampak ke atas dan merempuh beberapa menara di pekan.
Ashura pula sedang menguatkan lagi kuasa dan satu tiang kuasa bercampur meletus.tekanan menekan semua ke bawah.
Ashura memandang raja dwe dan menendangnya.raja dwe tercampak ke sebuah kedai dan memuntahkan darah.ashura berjalan dengan menyeru lost sword.Matanya berubah merah dan rambut berubah sepenuhnya putih.
"Kau memang x guna raja dwe.kau x layak hidup kat dunia ni apatah lagi menjadi raja.kau jahat!.kau yang rancang kemalangan tu demi mendapatkan mak aku!!! Kau rosakkan dia dan kau buat dia lupa aku!!!dan sekarang aku akan buat kau hilang segalanya dalam hidupkan.tapi aku x kan bunuh kau.aku nak kau menderita"
YOU ARE READING
ASHURA:THE LAST GUARDIAN
RandomAshura windshield seorang budak lelaki yang dilahirkan dengan cursed mark di tangan..dia dipinggirkan oleh rakan-rakannya serta bapanya.dia juga hilang ibu dan kakak serta abangnya.. dia selalu dihantui mimpi aneh yang meresahkanya.pada suatu hari d...