Ashura duduk di luar sambil menikmati pandangan ibu kota di bawah.saryana memandang ashura dari dalam dengan senyuman.wash iaitu naga berelemen air dan ais datang ke ashura.
"Aku nak tanya kau.bukan ke dia ada dalam kau?"
"Memang pun tapi si naga busuk ni x reti jadi rajin.kalau aku biarkan memang kerja dia tidur je"
"Dia memang macam tu dari kecik lagi.orang gi berlawan dia duk tidur"
Kata wash sambil menggelengkan kepala"Ala tidur kan bagus baik untuk kesihatan"
"Abah kau!"serentak ashura dan wash berkata.
"Ash aku nak keluar"
"Keluar je la tapi kau pakai ori face not copy face ye"
Ketua naga element keluar dari ashura dan menampakkan diri.
"Firze kau tahu kan kat mana yang lain"wash memandang firze dengan bebola air di atas.
"Kau kalau x mandikan aku x boleh ke"
"Hehehehehe"wash tersenyum dan secara perlahan air tadi jatuh ke firze.
Sekelip mata air tadi bertukar menjadi ais.saryana dan yang lain terkejut dalam masa yang sama mereka hairan dengan kehadiran firze dalam bentuk manusia.
"Firze kau lawan je la dengan wash aku nak tengok siapa yang kuat"
"Malas aku.better aku gi tidur jimat tenaga"
Bush!!
Bebola air terapung di sekeliling wash dengan senyuman.firze mengeluarkan kilat putih ditangan .
"Mulakan"
Wash berlari ke arah firze dengan bebola air.firze secara mengejut muncul di belakang wash dan melakukan renjatan.
Wash terduduk seketika dan mengeluarkan pedang element.
Wash menyerang firze dengan pantas tetapi firze dapat mengelak dengan mudah"Kau masih samakan?"
"Aku memang x rancang nak berubah pun wash"
Ashura tersenyum.firze menendang wash sehingga terhempas ke tanah.wash memandang firze dan bebola air sebesar matahari muncul firze pula menguatkan kilat.
"Water destroyer!!"
"Lightning asorb!!"
Bbbbbbbooooommmmm
Dua kuasa tadi bertembung tapi tidak menjejak ke tanah.ashura berada di tengah perlawanan sambil menyerap serangan dua naga tersebut.
"Cukup!!"
Letusan kuasa menolak dua naga itu ketepi.mereka semua tergamam.ashura mampu menahan serangan dua naga yang digelar legend.
"Kau kenapa masuk campur?"
"Aku kata lawan biasa asal kau bukak kuasa kau!"
"Eerrr...firze aku nak tanya?"
"Apa wash?"
"Dia ke halang kita tadi?"
"Ha ah.dia ni memang suka mencelah"
"X mungkin kau adalah harapan tu"
"Ye orang tu aku tapi aku x anggap pun diri aku layak dengan memegang harapan"
Ashura merasakan serangan dari belakang.dia pantas memusingkan badan sambil melepaskan api hitam.5 orang pemuda keluar dari semak dan salah seorang dari mereka terkena api hitam.
YOU ARE READING
ASHURA:THE LAST GUARDIAN
SonstigesAshura windshield seorang budak lelaki yang dilahirkan dengan cursed mark di tangan..dia dipinggirkan oleh rakan-rakannya serta bapanya.dia juga hilang ibu dan kakak serta abangnya.. dia selalu dihantui mimpi aneh yang meresahkanya.pada suatu hari d...