Ashura dan saryana saling berpandangan sesama sendiri dan meneruskan serangan.ashura menahan dan menolak saryana ke belakang.ashura menapak ke depan dan memegang saryana
Saryana mengunci kaki ashura dan menendang dada ashura.ashura menahan menggunakan tangan.
Saryana terus menerus menyerang dan itu mendesak ashura.Ashura melepaskan sedikit kuasa elementnya supaya dapat meleraikan kunci.kunci semakin lemah dan ashura menghilang.
Saryana mendecih dan menghalakan pedang ke depan.Ashura muncul di depan saryana dengan mengejut dan menundukkan kepala kerana dia tahu akan gerakan saryana dan melepaskan angin menolak saryana ke belakang.
Ashura membuat dinding tumbuhan.saryana berhenti dengan lembut di sana.ashura pula berjalan dengan tenang ke saryana.
"Dah jom kita balik istana rehat okey?"
"X nak kawan!hmp!"saryana mengembungkan pipi menandakan merajuk
Ashura mengaru-garu kepala sambil menayangkan senyuman serba salah.
"Pujuk la dia gok"firze menegur
"Err...awak balik istana nanti kita keluar shopping nak?"
"Jap....okay!"
Saryana terus berjalan dengan gembira ke istana.ashura pula melepaskan lelah seketika.
Ashura turut berjalan ke istana dan membersihkan diri.Selesai bersihkan diri mereka bergerak ke pekan dan membeli-belah di situ.sedang mereka berjalan-jalan mereka terserempak dengan zarwin yang bersama aisyah ibarat couple.
"Psst...awak tengok tu"
"Hehehehe kata gan kita diaorang x couple tapi sekarang macam dah kahwin pulak"
"Saya sokong.jom kacau diaorang"
Saryana mengangguk dan mereka melaksanakan rancangab jahat mengacau zarwin
"Sedap nampak!"
Zarwin terkedu sebentar dan terus menyembunyikan aisyah di belakangnya.
"Ala~x yah nak sorok sangat la zarwin aku tahu kau gan aisyah kan"sambil buat muka pervert dia.
"Aisyah dah la tu keluar je kitaorang pun merahsiakan perkara yang sepatutnya tak tahu tapi dah terbongkar sebab ayahanda kan awak?"
"Ha ah"sambil menganggukan kepala.
"S..sa..saya ma..ma.m..alu"
"X pe la.lagipun kita kan nak gi shopping x yah nak malu.kita habiskan duit diaorang berdua ni"
Ashura dan zarwin mengaru belakang tengkuk.saryana dan aisyah meneruskan shopping.
"Pokai la kita~"
"Takdir~"
Sepanjang perjalanan mereka hanya murung melihat duit mereka terbang.
"Awak sekarang dah tengah hari jom gi makan.zarwin jom!"
Mereka makan sambil berborak kosong.sedang mereka borak sekumpulan perompak menerjah masuk.ashura yang paling depan tersedak.
"Serahkan duit korang! Sekarang! Kalau x nak"
"Apa? Nak bunuh kami semua?ha ha ha ha ha kau memang buat lawak"
"Kau siapa!?"
Ashura berpaling bersama saryana dan mereka terkedu melihat ashura di situ.
"Kau tahu aku siapa"
"Chain"
Rantai emas melilit kesemua perompak lalu portal terbuka.ashura menolak mereka masuk dan teruskan makan.
Semua disitu bersorak untuk ashura.ashura pula hanya melayan.
YOU ARE READING
ASHURA:THE LAST GUARDIAN
RandomAshura windshield seorang budak lelaki yang dilahirkan dengan cursed mark di tangan..dia dipinggirkan oleh rakan-rakannya serta bapanya.dia juga hilang ibu dan kakak serta abangnya.. dia selalu dihantui mimpi aneh yang meresahkanya.pada suatu hari d...