4.BÖLÜM

579 43 13
                                    

Clint elini kapı koluna uzattı. Aynı anda kimsenin uyanmamış olmasını diliyordu. Steve'i bu halde görürlerse, özellikle Bucky, direkt kovarlardı.

"Ev hala aynı mı?" diye sordu Steve korkarak.

"Merak etme Steve. Ev hala aynı. Hiçbir şey değişmedi. Hala süt kavgaları, film geceleri, Loki'nin yılan olup Thor'a kendini sevdirmesi falan filan... Hiç birşey değişmedi. Korkma." dedi Clint, Steve'e güvence vermek istermiş gibi.

"Şuanda rahatladım bak... "diyerek iç çekti Steve.

Clint kapıyı açtığında evde hiç ses yoktu. Demek ki daha kimse uyanmamıştı. Yani sonuçta saat yediydi. Aslında Tony'nin kalkması lazımdı ama film geceleri en çok yorulan niyeyse o oluyordu.

" Geç Steve. Benim odam aynı. Oradan sana birşeyler bulalım."
"Ama senin kıyafetlerin bana olmaz ki..." dedi Steve masum bir şekilde.
"Bana büyük gelenler olur ama..." dedi Clint başını kendini onaylar bir biçimde sallayarak.
"Ehh umarım." dedi Steve ve Clint'in odasına doğru gitmeye başladılar.

10 dakika sonra balkona çıkmışlardı. Steve'in üstünde mor bir t shirt ve siyah bir pantalon vardı. Tam gelmişti ikiside.

"Yeniden teşekkür ederim Clint."

"Ne demek yüzbaşı..." diyerek gülümsedi Clint mavi irislere bakarak.

"Ehh neler oldu? Yani ben yokken..." diyerek sordu Steve.

"Ehh çok birşey yok aslında. Yani bir ara Sam ve Bucky yakınlaşıyormuş gibi oldu ama şuanda Bucky ve Loki daha yakın."

"Sen ciddimisin?"

"Evet. Bayağıda yakışıyorlar. Aslında Loki hepimiz ile yakınlık kurmayı başardı kısa bir sürede."

"Ama teseractt ile bize yaptıklarını unutmadın mı?"

"Elbette unutmadık ama Loki'nin azıcık sevgiye ihtiyacı var sanırım. Yani arkadaşı olmamış hiç. Thor öyle diyor. Loki hep içine kapanıkmış. İlk kez arkadaşı olmuş."

"Vay canına..."

"Değil mi? Ben de duyduğumda acayip şaşırdım. Yani koskoca fesatlık tanrısı Loki'nin hiç arkadaşı olmamış. Değişik."

"Aynen. Şuanda Loki'ye ısındım sanki..."

"Yavaş ısınmalısın o halde. Çok hızlı ısınırsan bıçaklar."

"Cidden mi?"

"Gerçekten. Hepimizi bıçakladı. Bucky hariç. Bucky 'ye ayrı yakın yani. Hani sen Bucky' yi bize anlatınca o SHİELD gemisinde, Tony'de Bucky'yi buldu ya... Herhalde Bucky'nin de sevgiye ihtiyacı olduğunu düşünüp sempati kurdu."

"Neden olmasın?"

"Ya da..."

"Bilmiyorum. O da olabilir. Hiçbir şey imkansız değildir Steve. Sonuçta sen Hydra' da oldun. Yani senin gibi Tanrının erdemli kulunun kötülük yapabileceği gibi..."

"Ben kötü olmak istemedim ki..."

"Elbette istemedin. Artık yanımızdasın. Seni sonuna kadar koruruz. Sen hiç merak etme."

"Kendinizi tehlikeye atmanızı istemiyorum."

"Senin için tehlikeye atılmayacağızda kimin için atılıcaz? Sen bizim dostumuzsun. Tony'nin eşi... Peter'ın babası... Bucky'nin ise en büyük destekçisi... Senin için tehlikeye değil ölüme atılırız."

"Sen..."

"Ciddiyim Steve. Senin için değer."

"Teşekkürler." dedi Steve tam o anda bir kapı açılma sesi geldi koridordan.

Lütfen Gitme... Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin