36.BÖLÜM

145 10 21
                                    

"Avengers ekibi yine dünyayı kurtardı. Kendisine Ultron diyen bir robot Sokovia'yı havaya uçurmak üzereyken Avengers ekibi onu durdurmayı başardı. Ama artık Sokovia harita üzerinden silinmiş durumda. Can kaybı bayağı fazla olsada Avengers yine günü kurtarmayı başardı. "dedi haber sunucusu.

" Pff. Can kaybı varken günü kurtarsalar ne olucak? Kesinlikle o robotu abim yapmıştır. Robotun görüşünü aynı onun zırhının görünüşüne benziyor. "dedi Evgeniye hızlıca. Aynı anda ağzındaki dondurmayı eritmeye çalışıyordu ama dişleri acıyordu.

" Bir daha dondurmayı kocaman alıp ağzıma atmamalıyım. "dedi kendi kendine.

"Ehh abim yapacağını yapmış yine." derken odasına adımlamaya başlamıştı. Gözlerini dolabın aynasına dikti. Fiziğini inceledi. Yüzüne ve saçlarına baktı. Üzerindeki askılı yaptırdığı dövmeleri açığa çıkartıyordu. Dövmelerinin olması çok sevdiği birşey değildi ama zorundaydı. O yaralar başka şekilde saklanmazdı.

Evgeniye tam aynadan kendine bakıyordu ki kapı çaldı. Kız resmen yerinden sıçramıştı. Bugüne kadar kimse onu ziyaret etmemişti. Abisi bile. Ailesi öldüğünden beridir yanlızdı zaten. Kapıya doğru ilerledi. Delikten bakmadan önce tabancasını yavaşça aldı. Tek bir hışırtı çıkartmamaya özen gösteriyordu.

Tabancasını aldıktan hemen sonra kapı deliğine yapıştı. Kapıdakini az kalsın abisi zannedicekti ama abisinden çokdaha genç ve hatta bir çocuk vardı kapıda. Sabırla kapının açılmasını bekliyordu. Gözleri aynı Tony'ninkine benziyordu. Aynı onun gibiydi giyimi. Saç şekli dahil, fiziğide benziyordu.

Ondan birşey olmayacağını düşünüp kapıyı yavaşça açtı. Açtığı an tabancayı çocuğun kafasına doğrulttu.

"Hey, hey! Bekle. Sana birşey yapmayacağım Evgeniye hala." dedi çocuk.

---------------------------------------------------------

"Tony'nin evlendiğini bilmiyordum." dedi Evgeniye.

"Sen daha hiçbirşey bilmiyorsun hala." dedi Peter gülümseyerek.

"Anlatta bileyim. Üstelik sen beni nereden biliyorsun ve nasıl buldun?" diye sordu kız sorgulayıcı bir şekilde.

"Tony Stark'ın oğluyum ben. Seni tanımam için çok birşey yapmama gerek yoktu. Babam kabuslarında adını sayıklıyordu. O zamandan senin kim olduğunu merak ettim. Steve babam zaten biliyormuş. Bende ona sorunca direkt olarak söyledi." dedi Peter.

"Bir saniye. Senin babanın adı ne zamandan beri Steve?" diye sordu Evgeniye.

"Benim iki tane babam var." dedi Peter kıkırdayarak.

"Ne?! Tony gay mi?" diye bağırdı Evgeniye. Buna bayağı bi' şaşırmıştı.

"Yoksa sen karşımısın hala?" diye sordu Peter masumca.

"Hayır. Karşı değilim. Sadece şaşırdım." dedi kız. Ciddi ciddi çok şaşırmıştı.

"Ha iyi bari. Neyse eşyalarını topla hadi. Happy boşu boşuna aşağıda bekliyor." diye söylendi Peter, eve şöyle bir bakarak.

"Ne? Hayır. Yani niye gelicekmişim ki?" diye söylendi Evgeniye.

"Merak etme. Babam ve Steve babam evde değiller. Tatildeler. Her an bana kardeş gelebilir gibime geliyor ama neyse." dedi Peter gülerek. Bir kardeşi olmasını hep istemiştir.

"Ultron'la savaşıp, hiçbir şey olmamış gibi tatilemi gittiler." diye sordu Evgeniye.

"Bunu haketmişlerdi. Olan şeyler çok fazla." dedi Peter.

Lütfen Gitme... Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin