30.BÖLÜM

170 16 5
                                    

"Dünya barışını sadece biz sağlayabilirmiyiz bilmiyorum Bruce." dedi Tony, labaratuvarda bir ileri bir geri yürürken.

"Ne demek istiyorsun Tony?" diye sordu Bruce.

"Yani bence dünyanın bir zırha ihtiyacı var." dedi Tony hızlıca.

NOT: EVET ARKADAŞLAR ARTIK ULTRON ÇAĞINA GEÇİŞ YAPTIM. AMA FİLMDEKİ GİBİ OLAMYACAK. DAHA DEĞİŞİK OLUCAK. YANİ OLDUĞU KADAR. BAZI YERLERİ ATLAYABİLİRİM. EĞER ULTRON ÇAĞI İLE İLGİLİ UNUTTUĞUM VEYA YAZMAMI İSTEDİĞİNİZ YER OLURSA LÜTFEN BANA ÖZELDEN YAZIN. YORUNLARDAN YAZARSANIZ SPOİLER OLUR. ÇÜNKÜ KESİN BİR YERE KATARIM O DEDİĞİNİZ SAHNEYİ.

"Tony. Bence bunu daha önce konuşmuştuk. Ultron projesi tehlikeli olabilir." dedi Bruce.  İki hafta önce konuşmuşlardı bunu. Ama Tony bu fikrinden vaz geçmemişti.

"Biliyorum Bruce. Ama dünyada barışı sağlayabilir. Ultron bilime en büyük katkı olabilir Bruce. Düşünsene dünya üzerinde hiç savaş çıkmadığını.
Veya Ultron tüm evrene barışı getirirse? Bruce bunu yapmak zorundayız. Bunu yapmazsak... Belki de... Belkide asla... Hepimiz ölebiliriz. "dedi Tony. Gözlerinden hüzün okunabiliyordu ve fazla ikna ediciydi.

" Off. Tamam Tony. Ama bir terslik giderse onu yok edicez. "dedi Bruce ve masanın üzerinde duran Ultron'un planlarına doğru ilerledi.

" Anlaştık. "dedi Tony ve sinsice ayrıca savaş kazanmış gibi gülümsedi.

---------------------------------------------------------

Birkaç hafta geçmişti. Ultron'u neredeyse bitirmişlerdi.

" Efendim. Parti zamanı geldi. "dedi Jarvis.

" Tamam Jarvis. Eğer bir terslik olursa bizi çağırırsın. "dedi Tony. Daha sonra da hızlıca merdivenlere yöneldi.

Ama Bruce, Tony kadar sakin olamıyordu. Bir terslik olmasından korkuyordu. Ya Ultron dünyayı savunmak yerine onlara saldırırsa...

" Lütfen haber verme konusunda hızlı ol Jarvis. "dedi Bruce ve Jarvis'in cevabını beklemeden merdivenlerden aşağı indi.

" Loki nasıl? "diye sordu Bucky Thor'a. Loki birkaç hafta önce Asgard'a dönmüştü.

" Evet. Babam şımarmadığını söyledi. "dedi Thor gülerek. Aslında buna çok inanmıyordu ama yinede böyle söylerken gurur duyuyordu.

" Loki'mi uslu duruyor? "diye şaşkınlıkla söylendi Bucky. Hiçde uslu duracağını sanmıyordu.

" Bilmiyorum. Babam odasına girilmesini istemediğini söyledi. Büyülere çalışıyormuş. Ayrıca bu büyüler tehlikeli büyülermiş. Aslında kurcalayasım gelmiyor. Yani sonuçta bu işin altından birşey çıkıcak ama neyse." dedi Thor. Biran Thor'un aklında deli fikirler oluşmaya başlamıştı.

Acaba Loki annelerinin ölümünden sonra babalarının ölümünede mi sebep olurdu? Bunu yapacağını zannetmiyordu ama Loki'ydi bu. Düzenbazlıklar, fesatlık tanrısı. Ona güven olmazdı. Bakmalıymışım diye düşündü. Ama bunu Bucky'ye belli etmemek için elinden geleni yaptı ve Asgard'dan getirdiği içkiyi kafasına dikti.

"Umarım bir haylazlık peşinde değildir." dedi Bucky. Sonrada Thor'un haline gülümseyip Sam'in yanına oturdu. Direkt şakalaşmaya başladılar.

"Baba içki içsem ne olur?" diye sordu Peter, hızlıca Tony'nin yanına gelmişti.

"Ne mi olur Peter?" diye sordu Tony. Şaşırmıştı. Daha önce bu konuyu konuşmuşlardı ama anlaşılan Peter anlamamıştı.

"Evet baba. Ne olur?" diye tekrar sordu Peter.

"Ölürsün." dedi Tony alaylı bir sesle.

"Öff baba ya. Ben meyve suyu alıcam." dedi Peter ve üst kata çıktı.

Lütfen Gitme... Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin