31.BÖLÜM

173 13 7
                                    

Steve köprünün altından geçicek kamyona dikkatlice baktı. Evet, o kamyon olduğuna emindi. Kamyon yaklaşıyordu ve Steve'in içinden bir ses bunu yaptığına  pişman olacağını söylüyordu. Steve ise sesi dünlemeyerek kamyonun üstine atladı. Ama fazla gürültülü olmuştu bu. Üstünden arka tarafta bulunan kapıya doğru dikkatlice ilerledi. Kapıyı tam açmak için uzandığındaysa içeriden bir ses geldi.

"Beni rahat bırak!" diye bağırdı Ultron ve kapıya doğru ateş etti. Bunun etkisiyle kapı geriye savrularak açıldı ve Steve'de kamyonun yan tarafına yapıştı. Daha sonra kamyonun çıkıntısından yardım alarak kapıyı var gücüyle ittirdi. Tam içeriye kafasını uzatıcaktı ki, kapı yere düştü. Steve'de metal parçanın üstüne düştü. Zar zor tutunuyordu.

En sonunda rahatça ayağa kalkıp kamyonun içine ilerlediği sırada Ultron onu geriye attı. Sarışın adam sertçe bir arabanın üstüne düştüysede rahatça kalkıp başka bir kamyona tutunup Ultron'un kamyonuna atlamayı başardı.

"O beşikte ne var biliyormusun?" diye sordu Ultron, Steve'in yarım yamalak gördüğü beşikten bahsederek. Sonrada Steve'e nişan aldı. Ama Steve tam zamanında arkasını dönerek ışının kalkana gelmesini sağlamıştı.

"Herşeyi gerçekten değiştirecek güç ve bu seni korkutuyor." dedi Ultron kendinden emin bir şekilde.

"İçim rahatladı diyemem." dedi Steve ve kalkanı Ultron'a fırlattı.

Ultron'da ona ateş etmeye başladı. Ultron ne zaman bir ışın gönderse Steve ya kalkanla kendisini koruyor ya da zıplayarak geriye çekiliyordu.

Steve kalkanı tam, kalbinin olması gereken yere attı. Kalkan ise oraya saplandı. Ama Ultron elinin tersi ile kalkanı yere attı.

"Kes şunu!" diye bağırdı Ultron, aynı anda Steve'e bir ışın gönderdi. Steve bunun etkisiyle kamyonun önüne düştü. Ama oradanda dayak yediği için kamyonun sağına çekilmek zorunda kaldı.

Natasha jetteki motorun üstüne atladı.

"Trafik açılıyor. 4,3... Cehennemi yaşat." dedi Clint ve jetin alt kısmındaki kapağı açarak Natasha'nın motoru ile çıkmasını sağladı. Natasha motoru ile jetten indiğinde arabaların arasındandan rüzgar gibi sıyrılıp geçti. Geçerken yerdeki dairenin Steve'in kalkanı olduğunu farketmişti.

" Ben olmasam arkanızı kim toplayacak?" diye sordu kendi kendine ve kalkanın yanından geçerken motoru yatırarak kalkanı aldı.

"Üst geçidin altına gidiyorum,
menzilimde değil." dedi Clint, Natasha'ya.

"Ne tarafta?" diye sordu Natasha.

"Tam sağ." dedi Clint. Natasha motorunu birazcık daha hızlandırdı.

"Şimdi." dedi Clint ve Natasha'da sağa döndü. Çin restoranlarının bulunduğu bir sokağa girmişti. O sırada Steve Ultron'u boğmaya çalışıyordu.

Natasha dar bir sokağa girdi ve ana caddeye çıktı. Tam zamanında çıkmıştı çünkü mavi kamyon tam karşısındaydı ve Ultron Steve'i boğuyordu. Natasha motoru eğerek kamyonun altından yan tarafına geçti. O sırada Steve motorun sesini duyarak Natasha'ya baktı ve kızıl kadında kalkanı sarışının eline fırlattı. Steve Ultron'a kalkanı geçirdi ve onu yerle bir etti. Ultron'un öfkesi bunun üzerine daha fazla artmıştı. Bu yüzden Natasha'nın gittiği yolu resmen parçaladı. Natasha'da motoru durdurmak zorunda kaldı.

Kamyon hala yoluna devam ediyordu. Natasha'da gelen arabaların arasından sıyrılıp kamyona yetişmeye çabaladı. Ama Ultron'un robotları ateş etmeye başlamıştı. Natasha'da o yüzden motoru merdivenlere çıkarttı.

Lütfen Gitme... Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin