Steve, Tony, Natasha, Loki, Thor ve Peter eve doğru yürüyorlardı. Hep beraber Steve'in doğum günü için alışveriş merkesine gitmişlerdi. Güzel bir gün geçirmişlerdi. Ama Bucky ve Sam evde kalmak istediklerini söylediler. Neden olduğunu kimse bilmiyordu ama genede birşey dememişlerdi.
Tony ve Steve Peter'ı ortalarına almış önden gidiyorlardı. Natasha, Loki ve Thor'da beraber şakalaşarak ilerliyorlardı arkadan. Neşeleri yerindeydi. Bunu kimsenin bozmasına gerek yoktu.
Eve geldiklerinde sessizce kapıyı açtı Tony. Uyuyo olabilirlerdi. Ama eve girdiğinde gerek olmadığını anladı Tony.
Hiçbir yer dağınık değildi ama mutfaktan sesler geliyordu. Sanki Bucky ve Sam sessizce tartışıyorlardu.
Tony ne dönebileceği ile ilgili senaryolar arasından küçük bir ihtimalle olanı seçmişti. Ardından Steve'in koluna girdi.
"Steve ben seni biryere götürücem."deyip gene çıkardı sarışın adamı. Peter ve Natasha'da arkalarından koşturdu.
Thor ve Loki'de mutfaktaki seslerin ne olduğunu merak edip birbirlerine doğru baktılar. İkiside aynı anda gülümseyip mutfağa koştular.
Ama gördükleri şey karşısında ağızları bir karış açık kalmıştı.
O sırada Sam onları fark etti.
"Merhaba çocuklar." dedi, unlu elini kaldırıp.
"Me-Me-Merhaba."dedi Thor zor aki.
" Abi şaşırdında melemene gerek yoktu. "dedi Loki sırıtarak. Daha sonra eli kalkık olan Sam'in havada olan eline çaktı. Ardından Bucky'nin omuzlarına kollarını doladı ve yanağına öpücük kondurdu.
Bucky'de, Sam'de önlüklerini takmış pasta yapıyorlardı. Böyle çok tatlı gözüküyorlardı.
İkisinin üzerinde de Captain America'lı önlükler vardı. Malum Steve'in doğum günüydü. Sonuçta bir insan hayatında bir kere 98 yaşına girerdi.
"Acaba pastanın tepesine kalkan mı koysak?" diye sordu Sam, kafasını Bucky'ye çevirerek.
"Bilmem. Olabilir aslında." dedi Bucky ve elinden bıraktığı kaseyi Sam'e ittirdi. Sam'de kasenin içindekileri tepsiye döküp fırına koydu. Ardından fırını çalıştırdı.
"Siz bayağı bayağı beraber çalışıyorsunuz.?"dedi Thor. Şaşkındı. Bunlar ne zaman bir araya gelse kavga çıkıyordu çünkü.
"Evet." dedi Bucky hiçbir şey yokmuş gibi. Aynı anda musluğun önündeki Sam'i ittirip kendi elini yıkamaya çalışıyordu. Ama Sam bir türlü musluğun önünden çekilmiyordu.
"Hem Steve hepimizin dostu. Ama en çok bizim." dedi Sam. Son cümleyi fısıldayarak ve Bucky ile kendisini işaret ederek söylemişti.
"Anlıyorum." dedi Thor ve sandakyelerden birine oturdu.
"Ama hala kavga ediyorsunuz." dedi Loki. Abisinin yanındaki sandalyeye otururken.
"Evet." dedi Sam.
"Ne varki bunda?" diye sordu Bucky.
"Yok birşey." dedi Loki ve abisinin kahkahasını susturmaya çalıştı.
Sam ve Bucky birleştiğinde ciddi ciddi Loki'ye laf savaşında laf atabilirlerdi. Ama başka birşey de zordu.
---------------------------------------------------------
"Hey Steve." dedi Tony. Ardından anahtarı Natasha'ya verdi. Akşam olmuştu. Yorulmuşlardı. Ama çok birde sorunları yoktu.
Steve'e bir sürü kıyafet almışlardı. Aslında Steve ve Bucky birbirinden geçindiği için Bucky'nin de seveceği tarzda almışlardı. Steve ise evde ikisinin ne yaptığıno düşünmekten kendini alamamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lütfen Gitme...
FanfictionBazen ne kadar şanslı olduğumu düşünüyorum... Çünkü benim babam Tony Stark. Ama herkese gösterdiği yüzü değil. Babam gerçekten öyle duygusal ki... Ama bi o kadar şevkatli ve sevgi dolu. Başlangıç tarihi:12 Nisan 2021 Bitiş tarihi: 14 Kasım 2022 #haw...