Herkes teker teker uyanmıştı. Odalardan ses gelmeye başlamıştı. Ayrıca salona geldiklerinde de ağlamaktan gözleri kızarmış bir Bucky ile karşıllaşınca herkes ne olduğunu hafifçe kavrayabiliyordu.
"Bucky'ye ne oldu Clint?" diye sordu Sam yavaş bir şekilde. Cumartesi olduğundan dolayı herkes pijamalarıylaydı. Ama kimse bunu umursamayıp Bucky'le ilgileniyordu.
"Ben sanırım yanlış birşey yaptım." dedi Clint yanında oturan arkadaşının omzunu sıvazlayarak.
"Senin gibi bir safın yanlış yapması doğal." dedi Loki. Yavaşça Bucky'nin yanına oturdu.
"Tamam söylüyorum o halde. Ben Steve'i eve getirdim." derken derin bir nefes bıraktı Clint.
"Ne yaptın sen?" diye bağırdı Thor.
"Üzgünüm. Ben dayanamadım."
"Nasıl oldu?" diye sordu Loki yargılar bir şekilde.
"O sabah aradı ve dayanamadım. Yapamadım. Yaşadıklarının beter olduğu belliydi. Ben de dayanamadım." dedi yutkunarak Clint.
"Sorun değil dostum. Ama Bucky kötü durumda." dedi Sam.
"Evet biliyorum ama..."
"Sorun yok." diyerek en sonunda konuştu Bucky.
"Sen iyimisin?" diye sordu Loki.
"Evet iyiyim Loki. Sağol." dedi Bucky.
O sırada sarı araba resmi olan t shirtü ile, altında da Hello Kitty'li pijaması olan Peter mutfağa doğru ilerliyordu.
"Peter'ın oraya gitmesi kötü olucak." dedi Sam. Bunu Peter duymamıştı.
Peter mutfağa girdi. Hala uykuluydu ama rahattı. Cumartesi olunca sonuçta...
Steve ve Tony Peter'ın mutfağa girdiğini görmemişlerdi. O yüzden de rahatça balkondan çıkmışlardı. Ama Peter karşılarında şaşkın bir şekilde kabak gibi duruyordu.
"Oğlum..." dedi Steve istemsiz bir şekilde.
Peter bunu duyduğu an arkasını döndü ve odasına doğru gitti. Odasına bir hışım ile girip kapıyı çarptı.
Tony hemen Peter'ın odasına yöneldi. Steve'de arkasından gitmeye başladı.
Tony yavaşça odanın kapısı açtı ve içeri girdi. Steve'de arkasından girdi.
"O adamı görmek istemiyorum!" diye bağırdı Peter, Steve'i gördüğü an.
"Pekala. Gel Steve." dedi Tony ve beraber odadan çıktılar.
Tekrardan mutfağa geçtiler. Masaya oturacaklarken bir tane odanın kapının açıldığını duydular.
Thor'un t shirtü, Clint'in şortu, Sam'in çorapları ile dağınık kızıl saçlarıyla uykulu uykulu mutfağa doğru geliyordu Natasha.
"Aha geliyor kızıl belam."dedi Tony tatlı tatlı.
Natasha mutfak tezgahın doğru ilerledi.
" Ona ne oldu?"diye hafifçe sordu Steve Tony'ye.
" 1 haftadır aralıksız çalışıyor. Ayrıca dün gece saat ikiye kadar film izledik. İzlerken uyukluyordu sanırım..."
diyerek hafifçe güldü." Aaa merhaba Steve. "diyerek odadan çıkmaya yeltendi Natasha.
Daha sonra Natasha'nın gözleri kocaman açıldı ve elindeki kahve fincanı da yere düşüp kırıldı. Natasha bi hışımla arkasını döndü. Tezgaha doğru ilerledi ve bıçaklardan bir tanesi alıp Steve'e döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lütfen Gitme...
FanfictionBazen ne kadar şanslı olduğumu düşünüyorum... Çünkü benim babam Tony Stark. Ama herkese gösterdiği yüzü değil. Babam gerçekten öyle duygusal ki... Ama bi o kadar şevkatli ve sevgi dolu. Başlangıç tarihi:12 Nisan 2021 Bitiş tarihi: 14 Kasım 2022 #haw...