"Oyun oynayalım. Çook sıkıldım." dedi Tony Steve'e doğru.
"Ne oynayalım bebeğim?" diye sordu Steve esmerin gözlerine bakarak.
"Ne oynayacağımızı biliyorum. Sen yeterki herkesi topla yüzbaşı." dedi Tony heyecenlı bir şekilde.
"Tamamdır." dedi Steve ve oturduğu koltuktan kalkıp koridora ilerledi.
O sırada Tony'de bir kağıt, kalem ve makas çıkarttı.
"Evet. Şöyle yapalım." diyerek yere, sehpanın hemen yanına oturdu. Kağıdı ve makası sehpanın üzerine koydu. Daha sonrasında kahverengi sehpanın üzerinde kağıdı iyice yerleştirdi. Ve yazmaya başladı.
"Tabikii ilk önce Steve'in adı. Çünkü ben hakem olucam. Ste-ve. Tamamdır. Sonrasında Nata-sha. Tamam. Sam. Bu-cky. Cli-nt. Thor. Lo-ki... Tamamdır. Dum-E rica etsem yedi tane göz bandı getirirmisin? İşleri azıcık kızıştırıcamda..." dedi Tony isimleri keserken.
Dum-E göz bantlarını getirip sehpanın üzerine yerleştirdi ve geri giderken ortalığı dağatmayıda ihmal etmedi.
" Yaramaz şey. "dedi Tony Dum-E'nin arkasından.
Dum-E gittikten sonra herkes gelmişti. İlk önce Thor ve Loki didişerek girmişti odaya. Daha sonra bir didişme ikilisi daha. Sam ve Bucky. Onlardan sonrada Clint, Natasha ve Steve üçlüsü içeri girdi. Herkes her cumartesi olduğu gibi pijamalarıylaydı. O yüzden herkes heran uyuyacakmış gibi duruyordu.
"Tony! Yerde oturma. Sen hamilesin." diye hemen Tony'ye annelik yaparak, sahteden kızdı Natasha.
"Tamam anne(!). Zaten işim bitti. Kalkıyorum. Üstelik daha hamileliğin ikinci ayı. Sorun yok yani." dedi Tony. Ama direkt yerden de kalktı.
"Aferin sana." dedi Natasha.
Herkes bir yere oturmuştu. Clint, Natasha ve Steve bir tarafa. Thor, Loki ve Sam bir tarafa. Bucky ise sessiz kalmayı istiyordu.
Loki Bucky'ye her baktığında kendine kızası geliyordu. Bir insanın yanlız olması nasıl birşey çok iyi biliyordu. Ama o bir Midgard'lıydı. Loki ise bir tanrı. Niye böyle düşünüyordu ki?
"Oyun oynayacağız." dedi Tony ayakta ellerini çırparken. Sürekli çocuk gibi davranıyordu. Bu durum hamile olduğunu öğrendiği andan beri oluyordu. Çok sık birşekilde. Kimse kurcalamıyordu. Çünkü Tony çocukluğunu yaşayamamış birisiydi. Ve karnındaki bebek bu çocukluğu yaşamasına şans vericek gibiydi.
"Ne oynayacağız?" diye sordu Sam. Herkes ilgili birşekilde Tony'ye bakıyordu. Bucky bile. Bucky onların arasına katıldığı andan beri Tony ona fazlasıyla yakınlık göstermişti.
Tony için Bucky iyi biriydi. Değerliydi. Her ne kadar ailesini öldürmüş bile olsada. Bu Tony'nin zerre kadar umrunda değildi. Ama Bucky'nin umrundaydı. Ve bunun için sürekli pişmanlık duyuyordu.
Ne zaman ağlamaya, içini dökmeye ihtiyacı olduğu an başını yaslayacağı bir omuz buluyordu kendisine. Ya Steve ya da Tony. Bazenleri ikiside. Ama hiçbir zaman yüzünü güldürememişlerdi Bucky'nin. Bu durumda ikisinin canını sıkmıyor değildi ama belli ederlerse daha çok üzülüceğini biliyorlardı.
Steve Bucky'yi en çok tanıyandı belki ama o artık eski Bucky olamayacak gibiydi. Hydra onu çok değiştirmişti.
"Challenge. Yani birazcım zorlu. Ben hakemim. Sizlerde oyuncular. İlk önce sizin gözünüzü bağlayacağım. Daha sonrada şu kağıtlardan bir tane seçip öpüceğiniz kişiyi belirleyeceksiniz. Ama kağıdı açmadan bana vericeksiniz.
" Ondan sonra ben hem sizi hem de partnerinizi ortaya getiricem. Öpüştüğünüzde gözünüzü açıcacam. Ama tam öpüşüyorken. Daha sonra herkese açmasını söyleyeceğim.
" Üç kural var. Birinci ve en önemli kural konuşmak yasak. İkinci kural, büyü yasak. Üçüncü ve son kural benim sözümden çıkmak yasak.
" Anlaşıldı mı? "diye sordu Tony yarım ağız sırıtarak."Vay canına." dedi Natasha.
"Ne oldu?" diye sordu Tony.
"Tam benlik oyunmuş da ondan." dedi Natasha.
"Haa anladım." dedi Tony.
Daha sonra herkesin sırasıyla gözünü bağladı.
Gözleri bağlı olanlar heyecandan dört köşe olmuş bir şekilde kıpırtısız oturuyorlardı. Tony'nin kimi alacağı merak konusuydu.
Tony Loki'nin yanına geldi. Ve elini uzattı. Daha sonra sadece Loki'nin duyabileceği bir sesle seç dedi. Loki Tony'nin elindeki katlanmış bir kağıdı aldı. Ve kağıdı Tony'ye verdi.
Tony kağıdı açmadan önce Loki'yi odanın ortasına götürdü. Daha sonra arkasına dönüp Dum-E'nin kameraya çekip çekmediğine baktı. Küçük şey çoktan başlamıştı.
Tony Dum-E'ye doğru aferin bakışı attı. Daha sonra elindeki kağıdı açtı. Kağıtta Bucky yazıyordu.
"Çüş!" diye bağırdı direkt Tony. Loki sesini çıkaramıyordu. Kimseden çıt çıkmıyordu.
Tony yavaşça Bucky'nin yanına gitti. Ve Bucky'nin elinden tutup kaldırdı. Daha sonra Bucky'yi Loki'nin karşısına koydu ve birbirlerine yaklaştırdı.
Onlar korkuyla birbirlerine yaklaşırken Tony Bucky'nin sağlam eli ile Loki'nin de sağ elini tutturdu.
"Diğerleri gözlerini açsın. Siz ikiniz devam edin. Ama konuşmayın." dedi Tony. Bunu derken Bucky ve Loki öpüşmeye başlamıştı bile.
Tam öpüşürlerken ikisinin gözünü açtı Tony. İkiside kıpkırmızı yanaklarla, pembe dudaklarla birbirlerine bakıyordu. Elleri hala birleşikti.
" Çok iyi oyunmuş yanlız. "dedi Natasha sessizliği bozarak.
>>>>>>>>>>>>>>>
" Cidden iyi oyundu. Bir daha yapmalıyız. "dedi Natasha aklına getirdiği anı ile. Zaten o oyunu konuşuyorlardı. Bundan dolayı herkes o oyunu oynamak istiyordu.
" Şimdi rahat oluruz. İllaki herkes birbirini öpmüştür lan şu evde. "dedi Thor. Koltukta yayılmıştı. Kucağında Natasha oturuyordu. İkisininde rahatına diyecek yoktu.
Sollarındaki koltukta Steve ve Sam oturuyordu. Onların yanınadaki ikili koltukta ise Clint ve Tony oturuyordu. Onlarda elleriyle kuş şekli yapıyordu.
Thor ve Natasha'nın sağındaki koltukta ise Loki ve Bucky el ele oturuyordu. Bucky başını Loki'nin omzuna koymuştu. Gözleri kapalıydı. Onları dinliyormuş gibi bir hali yoktu. Loki ise konuşanları dikkatle dinliyordu. Ya da öyle gözüküyordu. Çünkü gözü dalmıştı. Belkide Steve'e yapacağı sinsilikleri düşünüyordu.
"Ee bence herkes öpüşmemiştir." dedi Clint karasız bir şekilde.
"Hadi canım. Bunu Tony ve Bucky'le öpüşen bir kartal mı söylüyor?" diye sordu Natasha.
"O nasıl ima Natasha?" diye sordu Tony kafasını kaldırmadan. Hala Clint'le kuş yapıyorlardı.
"Öyle ama." dedi Natasha.
"Bak sadece Tony ve Bucky. Diğerleri?" diye sordu daha imalı bir şekilde Clint.
"Öff iyi tamam. Her neyse. Bir ara tekrar oynayalım." dedi Natasha.
"Aaa bu sefer Peter'da katılır." dedi Steve sevinçle.
"Hey Peter daha çocuk. Böyle oyunlar oynayamaz. Reşit olduğunda oynayabilir sadece." dedi Tony yalancıktan kızarak.
"Anladık patron. Ama emin ol. Buna Peter karar vermeli." dedi Sam.
"Ehh Sam'de haklı." dedi Thor gülerek.
"İyi tamam. Belki sonra oynarız." dedi Tony.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lütfen Gitme...
FanfictionBazen ne kadar şanslı olduğumu düşünüyorum... Çünkü benim babam Tony Stark. Ama herkese gösterdiği yüzü değil. Babam gerçekten öyle duygusal ki... Ama bi o kadar şevkatli ve sevgi dolu. Başlangıç tarihi:12 Nisan 2021 Bitiş tarihi: 14 Kasım 2022 #haw...