"Siz Tony Stark'mısınız?" diye sordu karşıdaki kişi.
"Evet benim. Buyurun." dedi Tony. Telefonun karşısındaki kişiyi tanımıyordu ama adamın sesi endişeli geliyordu.
"Steve Rogers-Stark şuanda hastanemizde. Ağır yaralı bulunmuş." dedi adam.
"Ne?" Tony'nin ağzından sadece bu çıktı. Sadece ne...
"Hastaneye gelebilirmisiniz?" diye sordu adam.
"Evet. Hangi hastane?"
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
"Böyle beklemek istemiyorum." dedi Bucky. Çocuk gibi davranıyordu. Ama Steve söz konusuydu.
"Hiçbirimiz böyle beklemek istemiyoruz ama otur işte." dedi Sam. Elinde iki tane su vardı. Birini Bucky'ye uzattı.
Sadece Bucky ve Sam kalmıştı beklemeye. Son anda Tony tekrardan panik atak geçirmişti. Natasha, Peter ve Bruce'ta onu zorla eve götürdü. Thor, Loki ve Clint'te Steve'i ameliyat yapabilecek bir doktor aramaya gitmişlerdi.
"Ne yapmamı bekliyorsun Sam?" diyerek Sam'e döndü. Döndüğü an Sam nefesini tutmuştu. Bucky'nin ağladığı görmeyi sevmiyordu. Her seferinde birşekilde teselli olmuştu Bucky ama bu sefer nasıl yapacağını bilmiyordu.
"Dostum, ümidini kesmemelisin. O iyileşir. Hep öyle oldu değil mi? Eskiden beri. Hep." dedi Sam. Morla vermeye çalışarak. Sesinin ümitli çıkmış olması içinse dua ediyordu.
"Evet. Hep iyileşti. Ama bu çok ağır. Kim onu göndermiş?"
"Ben-Off Nick Fury."
"O adamı öldürücem. Steve'e ne olsa onun yüzünden oldu. Onu öldürücem." dedi Bucky sinirli bir şekilde ve ayağa kalktı.
"Hey Bucky!" diye bağırarak kolundan tuttu Sam onu.
"Bırak ya." dedi Bucky ve kolunu çekip kurtardı.
"Hee sen ciddisin?"
"Evet." dedi Bucky.
"Gel otur şuraya lan!" diyerek kolundan hızlıca çekip oturttu Bucky'yi Sam.
"Ama ben..." dedi Bucky ama devamını getiremedi.
"Bak Bucky. Steve her zaman iyileşti değil mi? Gene iyileşicek. Gene iyi olucak. Hiç birşey olmayacak. Emin ol bana. Hiç birşey olmayacak. İyi olucak. Siz barışıcaksınız. Hepimiz mutlu olucaz. Falan filan..." dedi Sam. Hala kendini de rahatlatamamıştı Bucky'yi de.
" Ama Sam, neredenbiliyorsun ki? Bu savaş. Eskiden küçük kavgalarda yaralanıyordu. Hiç böyle büyük bir savaş... Off ne bileyim? İçime sinmiyor. Tekrardan ayağa kalkamayacakmış gibi geliyor bana. Sanki bir daha onu göremeyecek-" derken Bucky lafını bitiremedi. Steve'in ölüceğini düşünemiyordu. Asla düşünmemişti. Belki Winter Soldier düşünmüş olabilir ama Bucky düşünmemişti. Ve şimdi de gözünden yaşlar dökülürken bunun olmamasını diliyordu.
" Ohh dostum. Sakinleş. Ona birşey olmayacak. Bizimkiler iyi bir doktor bulucaktır. Emin ol." dedi Sam ve elindeki, şişedeki suyu tek dikişte bitirdi.
"Ya iyi ol-olmazsa?"dedi zar zor bir şekilde Bucky.
" İyi olcak. "dedi sadece Sam. Kendisi bile emin değildi bundan.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
" Bucky? "diye bağırdı koridorun başından Loki. Ardından hızlıca koşarak gelip Bucky'ye sarıldı.
" Ne oldu Loki? "diye sordu Bucky sarılırken.
" Doktoru bulduk."dedi Loki. Ardından Bucky'yi bırakıp arkasına döndü. Thor dertli bir şekilde onları izliyordu.
" Bulduk ama riskli olucağını söylüyor. Ölürse de umurunda olmazmış. Tony'nin egosundan bile fazla. "dedi Thor ve içini çekti.
" Ee diğerleri nerede? "diye sordu Bucky.
"Peter okula gitti. Clint, SHIELD'e gitti. Fury'den hesap sorucakmış. Bruce hala Tony'le ilgileniyor. Natasha'da Clint'e yardımcı olucakmış." dedi Loki.
"Sam nerede?" diye sordu Thor. Gözleri ile aramıştı ama göremeyince doğal olarak meraklanmıştı.
"Dışarı çıktı. Hava alıcakmış. Görmediniz mi?"
"Yoo." dedi Loki. Aynı anda başını hayır anlamında salladı.
"O zaman arka taraftadır." dedi Bucky yavaşça.
"3 gündür hiçbir gelişme olmadı mı?" diye sordu Thor merakla.
"Hiç. Doktorlar gelip gitti. Ama sadece gelip gittiler. Başka birşey yapmadılar. Neyse. Sizin doktorun adı ne?" diye sordu Bucky merakla.
"Doktor Stephen Strange."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lütfen Gitme...
FanfictionBazen ne kadar şanslı olduğumu düşünüyorum... Çünkü benim babam Tony Stark. Ama herkese gösterdiği yüzü değil. Babam gerçekten öyle duygusal ki... Ama bi o kadar şevkatli ve sevgi dolu. Başlangıç tarihi:12 Nisan 2021 Bitiş tarihi: 14 Kasım 2022 #haw...