"Ultron heran harekete geçebilir." dedi Natasha, Bruce'a. O sırada alt kattan bir patlama meydana geldi.
"Bu neydi?" diye sordu Bruce, Natasha 'ya.
"Bilmiyorum." dedi Natasha.
Patlamanın etkisitle bayağı derin bir yarık açılmıştı. Natasha her ne kadar bilmediğini söylesede biliyordu ne olduğunu. Büyük ihtimalle Hydra' daki ikizler saldırıya geçmişti. Ultron büyük ihtimalle onları bir şekilde kullanıyordu. Natasha onların yanında olup onlara yanlış yaptıklarını söylemek isterdi.
Birden yer sallanmaya başladı. Ev resmen patlıyordu.
"Hey Natasha. Bruce'un sanırım Hulk'a dönüşmesi lazım." dedi Tony, Natasha'nın kulaklığından.
"Off tanrım." dedi Natasha.
"Ne oldu Nat?" diye sordu Bruce.
"Bruce. Senden birşey isteyeceğim." dedi Natasha. Açılmış olan yarığın yanına gelmişti.
"Natasha oraya çok yaklaşma. Düşebilirsin." dedi Bruce ve Natasha'nın önüne geçti.
"Bruce. Bana yardım et." dedi Natasha ve Bruce'un dudaklarına yapıştı.
"Natasha?!" diye şaşkınca inledi Bruce. Natasha onu hiç kayda almadı ve öpmeye devam etti. Yeteri kadar öptüğü düşüp Bruce'u hızlıca yarığa doğru itti.
"Üzgünüm Bruce." dedi Natasha. Bruce'un düştüğü yerden hiç ses gelmiyordu. Birkaç dakika sonra da yarığın içinden Hulk fırladı.
"İşte eğlence şimdi başlıyor." dedi Natasha ve arkasına bakmadan, ayrıca Hulk'un da dikkatini çekmeden kaçmaya uğraştı. Dışarı çıktığındaysa bir sürü robot etrafa dağılmıştı.
"Tanrım!" diye bağırdı Natasha ve koşmaya devam etti.
"Natasha!"diye bağırdı Bucky motoun üzerinden ve elini uzattı. Natasha'da demir eli tuttu ve kendini ileri attı. Bucky'de onu yakalayıp arkasına oturttu.
" Ne oldu burada? "diye sordu Natasha.
" Ultron beklediğimizden erken saldırdı. Hem eve, hem Sokovia'ya. "dedi Bucky. Aynı anda Natasha'ya bir tabanca uzattı.
"Eğlenceye bak be." dedi Natasha ve tabancayı alıp arkadan gelen robotlara ateş etmeye başladı.
"Ne eğlence ama."dedi Bucky kızgın bir şekilde. Bunun üstüne Natasha kahkaha attı. Bucky'yi de güldürmüştü bu kahkaha.
Wanda çığlık atarak yuvarlandı. Ultron'un böyle bir yapacağını düşünmemişti. Resmen büyüdüğü yer, ailesinin öldüğü yer gözlerinin önünde yok oluyordu ve bu durum canını çok sıkıyordu. Ama ona karşı savaşabilirmiyidi bilmiyordu. İkiz kardeşi Pietro'nunda nerede olduğunu bilmiyordu. Ama Avengers' ın burada olduğu kesindi.
Wanda önüne çıkan ilk evin içine kendini attı. Ev harap olmuştu. Berbat durumdaydı. Camları yoktu. Sadece bir tane kapısı vardı ve o da kırılmak üzereydi. O sırada camdan içeri sarışın bir adam girdi. Bu aklıan girmeye çalışıpta, giremediği adamdı.
"Sen?"diye sordu adam yavaşça.
" Bak. Çok üzgünüm. Ultron'un böyle birşey yapacağını bilsem asla onunla olmazdım."dedi Wanda.
" Tamam sorun değil."dedi Clint." Bu arada yaptığım içinde üzgünüm. Ben Clint. "diye ekledi Clint.
" Sorun değil. Ben de Wanda. "dedi kızıl saçlı kız. Ardından camdan kardeşine bakmaya başladı.
" Şehir şuanda yokoluyor. Benimse elimde sadece ok ve yay var. Ne yapacağımı bilmiyorum. Ama şu anda çocuk bakıcılığıda yapmayacağım. O yüzden bu kapıdan çıktığın an bir Avenger olucaksın. Ama iyi karar ver." dedi Clint bi baba tavrıyla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lütfen Gitme...
Fiksi PenggemarBazen ne kadar şanslı olduğumu düşünüyorum... Çünkü benim babam Tony Stark. Ama herkese gösterdiği yüzü değil. Babam gerçekten öyle duygusal ki... Ama bi o kadar şevkatli ve sevgi dolu. Başlangıç tarihi:12 Nisan 2021 Bitiş tarihi: 14 Kasım 2022 #haw...