26.BÖLÜM.

180 17 4
                                    

Loki mutfakta oturuyordu. Bir kitap okuyordu. Kitabı Asgard'dan getirmişti. Büyü kitabıydı. Kitapta küçük büyüler veya kimseye zarar vermeden yapabileceği büyüler varsa onları yapıyordu.

Loki tam önünde duran bardağa büyü yapacakken Thor hızlıca mutfağa girdi.

"Loki!" diye bağırdı Thor. Koşmuşa benziyordu. Nefes nefeseydi.

"Efendim abi?" diyerek oturmasını işaret etti Loki.

"Ben kötü birisi oldum." dedi Thor.

"Sen ciddimisin?" diye bağırdı Loki. Doğal olarak şaşırmıştı. Thor nasıl kötü olabilirdi ki?

"Evet. Ben bir katilim." dedi Thor.

"Kimi öldürdün?" diye sordu Loki. Biran aklından 'Acaba bu mal Bucky' ye mi birşey yaptı? 'diye sormuştu ama bunu dışa vurmadı.

"Bahçedeler." dedi Thor ve Loki' ye gel işareti yaparak, mutfaktan koşarak çıktı.

" Ne?! 'Ler'mi? Ne oluyor abi?!"diye bağırarak mutfaktan çıkıp, bahçeye koştu.

" Bak Loki! "dedi Thor ve yeri işaret etti.

Yerde tabaklar vardı ve kırıklardı.

" Bune abi? "diye sordu Loki.

" Loki! Ben tabak katiliyim! "diye bağırdı Thor.

" Hee Thor hee. "dedi Loki ve bahçedeki masaya oturdu.

Arkadan Clint ve Sam gülüşüyordu.

" Oğlum ya! Cidden bian Thor'un kötü olduğuna inandı. "dedi Sam.

" Ya o kadar inandırıcıydı ki..."dedi Loki ve sonra da elinde kitabı belirdi. Açıp okumaya başladı.

" Bucky cidden sana yarıyor. "dedi Thor gülerek.

" Öff abi ya. "dedi Loki ve kitabına iyice gömüldü.

O sırada bahçeye Steve ve Bucky çıktı.

" Ne oldu? Gülme sesleri geliyordu. "diye sordu Steve.

" Yok birşey ya. Sadece Bucky, Loki'yi iyice saflaştırdı. "dedi Sam gülerken.

" Ya Thor ona ben kötü oldum filan dedi. Loki'de buna inanıp bahçeye indi. Oysaki Thor sadece tabakları kırmıştı. "dedi yeni sakinleşmiş Clint.

" Sen ciddimisin? "diye sordu Bucky gülerek.

" Evet. Ciddiyim. "dedi Clint ve masadaki içeceklerden birini kaptı.

" Öff ya. Çok inandırıcıydı. Ne yapabilirim ki... "dedi Loki. Sinirlenmişti ama Bucky, onun sinirlenmesini istemiyordu.

" Boşver gitsin Loki. Olabilir böyle şeyler. En azından azıcık hava alıyorsun. Yoksa seni dışarı çıkartamıyorduk. "dedi Bucky ve gidip Loki'nin yanına oturdu.

" Dediğin gibi olsun. "dedi Loki ve büyü kitabını Bucky'ye doğru uzatıp, tutmasını istedi.

O sırada da Steve'de Thor, Sam ve Clint'in yanına oturmuştu.

" Kardeşimin hiç böyle olucağını düşünmemiştim."dedi Thor.

" Kimse düşünmemişti. "dedi Steve ve o da içeceklerden bir tanesini aldı.

" Aynen. Yani Loki bu. Hiç de alışık değiliz bu duruma öyle değil mi? Değişik bir durum. "dedi Sam.

" Aynen öyle. Ama Loki belkide hiç bilmediğimiz ya da hiç düşünmediğimiz bir Loki'ye dönüşüyordur. "dedi Clint ve bardakta kalan içeceği kafasına dikti.

" Bucky cidden Loki'ye iyi geliyor. "dedi Thor. Gözleri gülerek önlerindeki çifti izliyordu.

" Ehh bu doğal. Çünkü Loki Bucky'ye aşık. "dedi Steve.

" Akıllı ya. "dedi Clint gülerek.

Lütfen Gitme... Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin