42.BÖLÜM:FİNAL

206 11 62
                                    

Zaman makinasını inşa ediyorlardı. Hep beraber çalışıyorlardı. Tony bunun bir daha olucağını hiç düşünmüyordu.

Tony, Natasha, Bruce, Steve, Clint, Thor, Rocket, Scott, Wade beraber çalılıyordu. Çoktan taşları nerelerden alıcaklarını toparlamışlardı. Tam bir gün sürmüştü bu iş. Ama yapmışlardı.

---------------------------------------------------------

İki gün geçmişti. Zaman makinası hallolmuştu. Taşları almak için ayrılmışlardı. Kostümleri giymişlerdi. Hazırlardı.

"Bir dakika sonra görüşürüz." dedi Natasha. Gülümsüyordu.

Vormir'e gidivek üç kişi vardı. Natasha, Clint ve Wade.

"Aha uzaya çıkıyoruz. Başka bir gezegene gidiyoruz." dedi Wade. Heyecanla.

"Evet, evet. Sakin ol. Yoksa Peter'ına asla kavuşamayacaksın." dedi Clint onun moralini düşürmek için.

"Off tamam sustum." dedi Wade ve yerine oturdu. Peter'ı kaybetmek ona acı veriyordu. Bunu düşünmekte. Bunu düşündürdüğü için Clint'e darılmıştı ama yapıcak birşey yoktu. Adam haklıydı.

Sonunda Vormir'e varmışlardı. Kötü bir yerdi. Mor renk ağırlıklıydı. İnsanı ürperten bir havası vardı. Birden karşılarına siyah pelerinli birisi çıktı. Yüzünü onlara döndü. Kırmızı bir yüzü vardı. Korkutucu gözleri ve kuru kafaya sahipti.

"Red Skull!" diye bağırdı Clint, onu karşısında görüceğini hiç tahmin etmemişti.

"Ne?! Kim?!" diye karşılık verdi Wade.

"Captain America'nın düşmanı, Hydra'nın 40'lı yıllarda başıydı." dedi Clint, Wande'in sorularına karşılık.

"Sen ner..."

"Steve anlatmıştı. Biliyorsun. Ben Steve'in yardımcılığınıda yapmıştım." dedi Clint, hızlı bir şekilde.

"Ivan Romanov'un kızı Natalia Romanova. Thomas Wilson'ın oğlu Wade Wilson. Ve Harold Barton'ın oğlu Clinton Barton. Ne için  geldiğinizi biliyorum. Ama bunu almak sizi zorlayabilir." dedi Red Skull. Ağır ağır konuşuyordu. Bu onu birazcık daha korkunç yapıyordu.

" Nasıl bir zorlama? "diye sordu Natasha.

"Babamın adını nereden bildi?!" diye şaşkınlıkla sordu Wade.

"Şaşırdığı şeye bak ya?" dedi Clint, küçümseyerek.

"Ruh Taşı'nı almanız için bir ruh vermeniz lazım." dedi Red Skull.

"Ne?!" diye sordu şaşkınlıkla Natasha. Gözleri kocaman açılmıştı. Clint'in kolunu tuttu yere düşmemek için.

"Ben yaparım!?" diye bağırdı Wade.

"Saçmalama." diye karşılık verdi Clint.

"Peter nasıl üzülür?" diye telaşlandı Natasha.

"Ben yaparım." dedi Clint hızlıca.

"Hayır Clint. Senşn sevgilin var." diye hızlıca atıldı Natasha.

"O anlayacaktır." dedi Clint ve ileri atıldı. O sırada Wade gülerek bunları izliyordu.

"Çocuklar! Lütfen sakin olun." diye atıldı Wade. İkiside ona bakmışlardı. Wade bu bakışlara karşılık maskenin altından gülümsedi.

Onlar onun ölmeyeceğini bilmiyordu büyük ihtimalle. Bunu onlara göstermeye karar verdi. Atladığında öldüğüne inanmalılardı. Üçüde. Yoksa o taşı alamazlardı. Ve Peter'ı bir daha göremezdi.

Lütfen Gitme... Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin