سریع گرم کنش رو توی ساک ورزشیش انداخت و زیپش رو کشید، ساک سبک رو روی دوشش انداخت و از اتاقش خارج شد.
خواست سمت در بره که از لای باز در اتاق لوهان دید پسر بزرگتر توی تاریکی روی تخت نشسته و به دیوار جلوش زل زده.
با اخم در اتاق رو کمی باز کرد و توجه لوهان جلب شد
"بیداری؟ ساعت شیش صبحه تازه... چقدر زود بیدار شدی"
هوا هنوز تاریک بود و لوهان معمولا زودتر از ظهر بیدار نمیشد.
"بیدار نشدم، بیدار بودم"
لوهان با صدای آروم گفت و دوباره دراز کشید.
"بیدار بودی؟ حالت بد بود؟"
سهون با اخم بیشتری پرسید و توی اتاق اومد
"نه، خوبم... مسابقت امروزه؟"
"اوهوم... احتملا شب خیلی دیر برگردم، شاید بخوایم بریم شام تیمی"
لوهان هومی کرد و دراز کشید
"باشه منم میخوابم"
سهون با تردید سرش رو تکون داد و در اتاق رو بست؛ بعد کفش هاش رو پوشید و از خونه بیرون رفت.
بر خلاف قبل که لوهان نصف روز با لذت تمام میخوابید چند روز بود که خیلی دیر میخوابید و حتی الان هم تا صبح بیدار بود و سهون نمیفهمید مشکلش چیه.
از طرفی بیشتر اوقات رو هم توی اتاقش بود و مثل قبل پای تلویزیون نمی نشست، اگر میخواست چیزی ببینه هم از لپتاپش استفاده میکرد.
ولی چیزی که بیشتر از همه براش عجیب بود این بود که بوی گوشت و مرغ حالش رو بد میکرد و باید
میذاشت سرد بشن تا بوشون از بین بره و بعد میخورد.هیچ جوره درک نمیکرد لوهانی که جونش برای غذا در میرفت الان چرا نمیتونه راحت غذا بخوره.
آهی کشید و از آسانسور که پیاده شد با دیدن ساعت "اوه"ی گفت و سریع تر سمت ماشینش قدم برداشت.
∞•°∞°•∞•°∞°•∞
نامجون با پاش اروم روی زمین ضرب گرفته بود و منتظر پیاده شدن بازیکن ها از ون های باشگاه بود.
دو ساعت دیگه مسابقه شروع میشد و همه استرس داشتن.
بازیکنا مستقیم وارد رختکن بزرگ خودشون میشدن تا لباس هاشون رو عوض کنن.
رختکن ورزشگاه از مال باشگاه بزرگتر بود و جاشون بیشتر بود پس حداقل گرما و فشرده شدن به مشکلاتشون اضافه نمیکرد.
همه یه گوشه رختکن ولو شده بودن و با کلافگی خودشون رو به یه چیزی مشغول میکردن تا استرسشون کم تر کنن.
نامجون به چهارچوب در تکیه داد و آهی کشید. چند قدم جلو اومد و لب هاش رو تر کرد.
"بچه ها! چند دقیقه به من گوش بدید."
أنت تقرأ
⚔️The Condition Of Fight⚔️ |Completed|
Romance˙˚˙˚ teaser :🥀📝 جانگکوک کاپیتان تیم پاسکال، از کیم تهیونگ که کاپیتان تیم توسکا و رقیبشه متنفره... حالا چی میشه اگه مجبور بشن برای مسابقات جهانی تیم هاشون ادغام بشه؟ چجوری تهیونگ می تونه کوک رو راضی کنه؟ بنظرتون می تونن با هم کنار بیان یا نه؟ ˙°˙°...