İnstagram: hayal_crtk
🧛🏻🧛🏻🧛🏻
Öncelikle gecikme için özür dilerim bölüm fazla uzun olmadı ama en kısa zamanda telafi edeceğim inşallah 🖤
Artık baya vaktim var 😎 panoma açıklama atacağım takipte kalın.
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
Hatırlatma
"Korkma sana dokunmadım , senin bana dokunduğun kadar" dedi düşüncelerimi duymuş gibi ve ıslak saçlarını dikleştirip havluyu koltuğa attı. Bana dönüp yatağa oturdu , sonrada yüzüme derin derin bakıp alaylıca gülümsedi. "Eğlenme sıran bitti , sıra bende. Dün çok mutluydun , korkusuzdun sana dokunmam bile seni üzmedi , aklın başındayken dokunayım dedim bende , bu anı unutmanı istemem çünkü" odanın loş ışığı sarmıştı etrafı kızıl gözleri tehlike alarmları çaldırdı kalbimde.
Ve o dediğini yapmak için yaklaştı bana Ali yakar bana yıllar sonra en büyük güveni verip en büyük hezeyana uğrattı , en büyük korkumu biliyordu erkeklerin bana isteğim dışı dokunmasından korktuğumu biliyordu , bile bile dokunuyordu. Elleri yüzümde ve büsiyerimin açıkta bıraktığı karnımda gezindi ağlamaktan korkmadım ilk defa "yapma" dedim, beni şaşırtmadı diğerleri gibi durmadı , dudakları boynumda gezindi ileri gideceği belliydi , çırpınışlarım işe yaramıyordu... Elleri gücünü beni yerime sabitleyerek gösteriyordu , gözleri dudaklarıma kaydı.
"Bu anı ne kadar çok düşündüğümü bilemezsin" dedi ve yaklaştı bana...
"Dur Ali , dur... Yapma"
"Sen öyle dedikçe dahada ileri gidesi geliyor insanın , yanlış oldu vampirin diyecektim , AHAHAHAHAHHAHA"
♐♐♐♐♐♐
5 YIL ÖNCE
Çıplak ayaklarımı pütürlü zeminde sürtüyorum , keskin çıkıntılar ayak tabanıma kanlı yaralar bıraksada aldırmıyorum artık , hatta acı çekmek hoşuma gitmeye başlıyor. Uzamış tırnaklarıma kir dolmuş ve her tırnak göze kötü gelen kırıklarla dolu...
Bir an tırnaklarımın ruhumdan daha temiz olduğunu düşünüyorum , kanlı parmaklarımın su kadar arındırıcı olduğunu hissediyorum. Eski , yayları çıkmış yatak her hareketimde gıcırdıyor ve kulağa duymak istemediğim sesler doluyor , bu seste güzel geliyor o an , sevmediğim ne varsa hepsi güzel geliyor anlamsızca , beton zemine çatlak lavabo mermerinden damlayan su sesi bile güzel geliyor , cızırdayarak yanıp yanıp sönen sarı ampulüm bile çok güzel , odadaki o küçücük boyumun yetişmediği yükseklikteki kirli camım güzel , camın arkasındaki sağlam parmaklıklar güzel , yatağımın başlığı güzel , başlığa bağlı kelepçeler... Hayır onlar güzel değil... Başka bir şey , odadaki minik pis tuvaletim güzel , keşke banyomda olsaydı ama olsun en azından arada duş alabiliyorum.Oturmaktan sıkılıp ayağa kalkıyorum ve odada bir tur atıyorum , ince kıyafetlerim yeterince ısınmama izin vermiyor , üşüsemde tek yaptığım beklemek , illa biri gelecek... Hayır ne olur gelmesin... saatten habersiz olsamda minik camımdan havanın kararmaya başladığını görüyorum , havada yağmur kokusu var.
Tak tak tak
Duyduğum sesle yerime mıhlanıyorum , bir an panik duygusuyla yatağıma koşuyorum ve bacaklarımı birbirine yapıştırıp düzgünce oturuyorum. O geldiğinde böyle olmamı seviyor çünkü... Eğer beni ayakta görürse cezalandırabilir. Çelik kapımın üç farklı kilidi açılıyor ve tahmin ettiğim kişi içeri giriyor , hep elinde tuttuğu ahşap sopası bir oklava kadar ince ve sağlam , boyu üç karış kadar , dışına özenle sürülmüş vernik sopayı parlatıyor ve ömrünü uzatıyor , içeri giriyor ve kapıyı sadece kapatıyor , kilitlemiyor çünkü kaçamayacağımı biliyor. Yatakta düzgünce oturmamdan memnun bir şekilde hafifce gülümsüyor ve ayak uçlarıma kadar geliyor , kafam yerde ne yapacağını bekliyorum , bu kadar yakındayken yüzüne bakmamdan nefret eder , yerdeki her çıkıntıyı sayıyorum o beni incelerken , sonra beklediğim hareketlerden birini yapıyor ve siyah sopasını çenemin altına koyup yüzümü kaldırıyor , artık ona bakmak için iznim var , eğilip dağınık saçlarımı inceliyor ve kir içinde kalmış yüzüme ruhsuz bakışlar atıyor , kirli olmamı sevmediğini biliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirler Arasında
VampireKalbim deli gibi hızlanırken korkuyla geriye adımladım , kaçmalıydım bu çocuğu görmeye dayanamıyordum. "Dur" göğsüm derin nefeslerim yüzünden inip kalkarken kafamı olumsuzca salladım. "Sakın kaçmaya kalkışma" demesiyle eğdiği kafasını yavaşça kald...