"Demek kokumu seviyorsunuz sakar hanım" diyip sinsice güldü ve kapıya yönelip çıktı.Yakışıklı vampir yavaşça merdivenleri indi ve salona geçti , salonda bekleyen dostlarının endişeli bakışları altında tekli koltuğa yürüdü ve yine yavaşça koltuğa oturdu. Canı sıkkındı çünkü sakar kız hiçte beklediği gibi sakin bir yaşantı sürmüyordu , ayrıca vampir olduğunu öğrenmişti ki bu bir yandan iyi olsada diğer yandan kötüydü. İyiydi çünkü artık neyle karşı karşıya geleceğini biliyordu , kötüydü çünkü artık okuldaki kimse Melis'i görünce insanmış gibi davranmayacaktı , kızı istedikleri şekilde korkutacak ve tehdit edebileceklerdi. Ama bilmedikleri şey Melis öyle kolay kolay korkmazdı , evet erkeklerden ve Metehan'dan korkuyordu ama bu okuldaki herkes vampir diye korkacağı anlamına gelmiyordu. Aksine onlara kafa tutacaktı. Üstelerine gidecek ve canına susamış gibi davranacaktı.
"Kız uyanınca napıcağız" dedi Mert, Metehan derin bir iç çekip saçlarını dağıttı.
"Onunla düzgünce konuşuruz" dedi Mete sakince.
"Bizi dinlemiyor ki , sadece kaçmaya çalışıyor" Batuhan'ın sözleriyle Metehan'ın dudağının kenarı kıvrıldı ve dostuna döndü.
"Beni dinleyecektir" dedi keyifli sesiyle. Melis'in onu dinleyeceğini biliyordu çünkü ondan korktuğunu farketmişti ve bu çok işine yarayacaktı. Melis ona ters gittikçe canı yanıyordu ama eğer Metehan'a ters gitmeye korkarsa canı artık yanmazdı. Lakin kimse Melis'in Metehan'dan korksa bile ona ters gideceğini bilmiyordu , elbette başlarda korkusunu dışarı vuracak ve korktukça hırçınlaşcaktı ama daha sonra korkusunu içine atacak ve korksada bunu belli etmeden eski haline dönecekti. O sadece önce Allah'tan sonrada Erkeklerin ona zorla dokunmasından korkardı.
"Seni dinleyeceğini nerden biliyorsun" dedi Batuhan merakla o kızın kimseyi dinlemediğini biliyordu.
"Benden korkuyor , barda kızın birini ısırırken beni gördü , ısırdığım kızın ağlamalarını ve boynundaki kanı görünce nasıl kalp atışları hızlandı görmeniz lazımdı" Mete'nin sözleri odadaki dört erkeğide gülümsetti.
"Uyanmasınımı bekliyeceğiz yani" dedi Meriç
"Evet"
MELİSİN AĞZINDAN
Yangınlarla çevrili bir girdabın önündeyim, bir adım atsam ateşten girdap beni yutacak ve alevler vücudumu sarmalayıp yakacak. Gözlerimle gördüğüm son renkte ateş kızılı olacak , peki ben niye bu renkte kaybolmak istiyorum?
Arkama dönüyorum şimdide , kayalıklara çarpan suların sesi kulaklarıma geliyor , önümde uçsuz bucaksız kızıl bir deniz. Bir adım atsam yüksek uçurumdan düşeceğim ve kızıl denizde yavaşça dibe batacağım , sonra bir dalga gelip beni savuracak ve kayalıklarda dağılacağım , gördüğüm son renkte denizin kızılı olacak peki ben niye şimdide bu eşsiz kızılda kaybolmak istiyorum?
Gözlerim tutkalla yapıştırılmış gibi açılmazken elimle gözlerimi ovuşturup tekrar açmaya çalıştım , göz kapaklarım kısık bir şekilde açılınca gözlerimin ağlamaktan şiştiğini anladım. Bulunduğum yatakta oturur pozisyona gelip sarmaladığım yastığı biraz daha sıktım.
Ben az önce sarmaladığım yastık mı dedim?
Elimdeki yumşacık beyaz yastığa bakıp burnuma yaklaştırdım, burnuma gelen müthiş kokuyla mayışıp burnumu iyice yastığa gömdüm. İçime çektiğim derin bir nefesle kokuyu anlamaya çalıştım, erkeksi ve aşırı güzeldi tıpkı... tıpkııı...
Metehan gibi...
Zihnime doluşan görüntülerle bulunduğum geniş yatağa bakıp hışımla ayağa kalktım , ama ayağa kalkmamla başımın dönmesi bir oldu. Ne zamandır yemek yemiyordum ben ? Ve bu gün günlerden neydi. Metehan??? O nerdeydi ben onu en son alt katta görmüştüm ve...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirler Arasında
VampireKalbim deli gibi hızlanırken korkuyla geriye adımladım , kaçmalıydım bu çocuğu görmeye dayanamıyordum. "Dur" göğsüm derin nefeslerim yüzünden inip kalkarken kafamı olumsuzca salladım. "Sakın kaçmaya kalkışma" demesiyle eğdiği kafasını yavaşça kald...