19. SENDEN İĞRENİYORUM

7.4K 396 417
                                    

İnstagram: hayal_crtk

Bölümü yorumlarıyla beni 'Şeytan' adlı kitabıma bölüm yazmaktan alı koyan güzel okurum kurtemirkan'a ithaf ediyorum. 😂 kalplerle kocaman YB yazacak kadar azim gösterdin iyiki varsın kuzum 😘😘😘

Hatırlatma

"Böyle daha iyi , öbür türlü elin beni yönlendirmek için değil sadece orda olmak isterse girsin avcuma" bu seferde ben şaşırmıştım elini benden çekip alan Metehan şimdide bana 'elin beni yönlendirmesin orda olmak isterse gelsin' diyordu.

"Ya senin avucun elimi yine kabul etmezse" dedim ne diyeceğini merak ederek.

"Sende zorla sokarsın elini avucuma , ben öyle yapıyorum genelde" diyip göz kırptı ve tehlikeyle güldü. Gözlerinde bir ışık belirdi o an , şeytani ve hep onda gördüğüm o tehlikeli ışık. Ve şaşkınlıktan dumur olacağım o sözleri söyledi.

"Kalbine kalbimi zorla soksam ne yapabilirsin ki"

✴💫✴💫✴💫

Zaman durmuştu , insanlar durmuştu , müzik , dans , havada uçuşan dumanlar , konuşmalar , sesler , görüntüler , ölümler ve yaşamlar hepsi durmuştu. Kalbim durmuştu... ölümünü bekleyen bir idamlık gibiydim o an. Kalbime ilmek atan eller ipi çektikçe sıkışıyordu kalbim , inattı ama.. atmayı bırakmıyordu. Hatta öyle bir atıyordu ki sanki göğüs kafesimi yırtıp avuçlarıma düşecekti şimdi. İp çekiliyor kalbimse ölmeyi bekliyordu , öldürmeyen eller ipi çektikçe atıyordu kalbim belkide ilk kez korkudan değilde şaşkınlıktan hızlanmıştı bu kadar. Sahi en son ne zaman benim kalbim korkudan yada adranalinden değilde mutluluktan hızlanmıştı?
Bu sorunun cevabını ben bile hatırlamıyordum. Benim kalbim mutluluktan atmazdı hiç hüzün doluydu orda her yer. Şaşkınlıksa sadece gel geç mevsimi gibi taht kurmuştu hüznün ortasına.

Şaşkınlıktan aralanan dudaklarım ve irileşen gözlerimle bedenimin yarısını yasladığım vampire bakıyordum , kalbime kalbini soksa napabilirdim ki? Halimi komik bulup gülümseyen vampir göze sevimli gelsede hala gözlerinde bitmeyen şeytani bir ışık vardı.

"Sorumun cevabını alamadım ben sakar hanım" bir an duraksadı ve düşünüyormuş gibi yaptı ama o kadar sahteydi ki. Sonra aklına geleni bulmuş gibi gözleri gözlerimi dahada esiri yaptı. İrislerinde ki haylaz parıltılar dahada artmıştı. "Ahhh ne sakar hanımı , SEVGİLİM diyecektim" dedi ve göz kırptı. Yanaklarım utançtan kızarırken hemen ondan kurtulmaya çalıştım ama izin vermedi. Belimi dahada kavradı yanından kaçmamam için.

"Sorumu cevapla Sakar" ondan kurtuluşum olmadığını bildiğim için istediğini yaptım.

"Kalbime kalbini zorla soksan , ona geldiği yeri zindan ederdim. Acımazdım" gözlerine bakarak söylediğim sözlerle tüm neşesi kaçan Metehan kaşlarını çattı ve beni bıraktı...
Sanki dediklerim onun için büyük bir hakaret gibi bakıyordu bana , oysa ben doğruları söylemiştim. Kimsenin kalbini kalbimde istemiyordum. Hüznümü kimse görmemeliydi çünkü. Sert bakışları gözlerimi delip geçerken son sözlerini söyleyip gitti. Acıtmıştı...

"Acımayacak olan benim , zorla girdiğim yerde hükmü sadece ben veririm, sen değil... ve basit birinin kalbine girecek kadarda küçülmedim daha" arkasında iplerle sıktığı kalbi yine parçalayıp gitmişti. Hep yapıyordu , acıtmıştı bu sefer umursamadığım birinin sözleri bu kadar acıtmamalıydı... canımı yakmamalıydı...

Masaya döndüğümde Metehan Batuhan ve Meriç'in yanına geçmişti bende Deniz ve Mert'in yanına oturdum. Deniz çok mutlu gözüktüğü için yüzüme sahte bir gülücük kondurdum. Onun en mutlu gününde somurtamazdım.

Vampirler Arasında Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin